Se alipaine(?) mokkula, vähän ois kiirekin..

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Se alipaine(?) mokkula, vähän ois kiirekin..

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Joh, aloitimpa tossa ruiskun kanssa puuhastella, ja tottakai se kannessa oleva anturi johon tulee kaks letkua otti ja hajos. elikkäs Tässä kuvassa ilman osanumeroa, tossa 59:n alapuolella. Pitäis yrittää illanmittaan tai viimeistään huomiseksi saada toi ajokuntoon.

Onko tuota samanlaista muissa koneissa? Täällä meilläpäin ku ei näyttäis oleva m102 koneisia purkuautoja ja kiirekin ois.. Ja mikä ton virka nyt oikeasti on?

ja onko esmes 200D (oletan et ois OM601) samanlaista palikkaa? Kuvan perusteella näyttäis aika samalta?

Ja jos tässä EP:n suunnalta löytyis, saa tarjota.
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Re: Se alipaine(?) mokkula, vähän ois kiirekin..

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

sv22 kirjoitti: Onko tuota samanlaista muissa koneissa? Täällä meilläpäin ku ei näyttäis oleva m102 koneisia purkuautoja ja kiirekin ois..
Jokin lämpötilan mukaan aukeava tai sulkeutuva venttiili se kai on. Täällä ois M102 & M117:n joutilaana ja ehkä jopa ehyenä.
sv22 kirjoitti: Ja jos tässä EP:n suunnalta löytyis, saa tarjota.
Jaa eipä mitään sitten...
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Kiitoksia tarjouksesta, mut ei ihan viitsi lähteä sinne asti ajelemaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”