200d lähteny aina käyntiin pikku starttauksella, eli 1-2puristustahtia pyörähtää ja on käynnissä. nyt kovilla pakkasilla joutuis vähä pitempää starttaa, mutta startti lyö ittensä pois päältä n. 2sekunnin starttauksen jälkeen. ei siis sammu vaan rupee pyörii tyhjää, onko se joku "solenoidi" mikä sitä ratasta siellä liikuttaa? onko vakavaa ja hajoaako se koko paska kohta?
onneks kohta on taas kesä ja lämmin.
starttimoottori
Kannikat yhteen Unelma, nyt ajetaan!
Sen planeettapyörastön ulkohehä (-ratas) on muovinen ja murenee aikanaan.
Kaapelit irti akusta, ja startista. Startti irti alakautta. Ja sitte olkkarin pöydällä purkamaan mötikkää: takakautta auki ja kahtia. Siellä se.
Samalla kandee ainaski harkita josko korjaussarja - hiilet ja laakerit - olis puhdistelun ja rasvailun (solenoidin haarukka, akseli, rattaat) ohessa takeena, et asian vois unhoittaa taas vuosiksi ettepäin.
Mä hankin rojut Wood Autosta:
http://woodauto.com/Unit.aspx?Man=BOSCH&Ref=0001218021
Toi on mun Bosch, muitakin on.
Startin kupeessa on sen nuhvero, joka näkyy hyvässä valossa paikallaankin ollessa...
Sen planeettapyörastön ulkohehä (-ratas) on muovinen ja murenee aikanaan.
Kaapelit irti akusta, ja startista. Startti irti alakautta. Ja sitte olkkarin pöydällä purkamaan mötikkää: takakautta auki ja kahtia. Siellä se.
Samalla kandee ainaski harkita josko korjaussarja - hiilet ja laakerit - olis puhdistelun ja rasvailun (solenoidin haarukka, akseli, rattaat) ohessa takeena, et asian vois unhoittaa taas vuosiksi ettepäin.
Mä hankin rojut Wood Autosta:
http://woodauto.com/Unit.aspx?Man=BOSCH&Ref=0001218021
Toi on mun Bosch, muitakin on.
Startin kupeessa on sen nuhvero, joka näkyy hyvässä valossa paikallaankin ollessa...