Jakajan kansi ja pyörijä.
Jakajan kansi ja pyörijä.
Onko muilla ollut vastaavaa, eli jakajan kansi ja pyörijä vaihdettu 3,4 vuotta sitten vanhojen ollessa finaalissa. Siis pyörijä palanut karstaksi ja hiili loppu sekä kannen navat aivan hapettuneet. Nyt sama ongelma uudelleen, mikä ihme niitä kuluttaa noin. Auto 300-E -91.
Jotkut on noita vaihdellu huomattavasti tiheämminkin, ittelläkin olis operaatio edessä.
Syytä nopeaan kulumiseen en sensijaan osaa sanoa
Syytä nopeaan kulumiseen en sensijaan osaa sanoa

...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
EI tainnu olla Bosch? Mulla kesti Bremi 9kk/10tkm
EDIT: otin kuvat pois ja tein uuden koosteen Bremi "Laadusta" alemmas.
EDIT: otin kuvat pois ja tein uuden koosteen Bremi "Laadusta" alemmas.
Viimeksi muokannut Sergey, 06.1.2012 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Eikö soo ihan siitä kii paljonko ajaa et ne loppuu.
Ittel menee toisen merkkises reilussa vuojes kansi ja pyörijä et vaihan ne jo ennakkoon. 20tkm n. vuojessa tullu kilsoja siihen. Tulpatkaa ei sen kauemmin menesty. Toki jytymmät "kipinä vehkeet" siinä on kuin vakiossa.
Ite en ainakkaa oottele sinne asti et alkaa auto temppuilla vaa vaihan osat niinku huoltokirjassa sanotaan ettei tartte tien poskessa sitten kipinää metästää.
Ittel menee toisen merkkises reilussa vuojes kansi ja pyörijä et vaihan ne jo ennakkoon. 20tkm n. vuojessa tullu kilsoja siihen. Tulpatkaa ei sen kauemmin menesty. Toki jytymmät "kipinä vehkeet" siinä on kuin vakiossa.
Ite en ainakkaa oottele sinne asti et alkaa auto temppuilla vaa vaihan osat niinku huoltokirjassa sanotaan ettei tartte tien poskessa sitten kipinää metästää.
no 60tkm olis tuolle vaihtoväli mutta ku ei kestä minkää vertaa. Bosch kesti 13 vuotta ja 200tkm. Nyt tuo uusi on bosch ja menny nyt 10tkm ja on kunnoltaan kuin uusi. Minähä siis käytin kahdesti peräkkäin Bremin paskaa ja sai tosiaan vaihtaa kahdesti 25000km sisällä. Hinnassa on eroa, Bremi on 30% halvempi.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Bosch osat jotka oli minun autoon vaihdettu 1997 120tkm huollossa, nämä vaihdoin itse Bremiin elokuussa 2009 kun mittarissa 350tkm, siis kestivätkin aikalailla, HUOM. nämä Bosch osat on TOIMIVIA:


Edellämainitut Bosch osat vaihdoin siis elokuussa 2009 Bremiin... Tässä kuva Bremistä huhtikuussa 2010:


Ja sitten vaihdoin Bremit takuuseen ja tilalle tuli Bosch. nyt elokuussa 2011 Bremi näytti tältä:

Kuvien Bremi osat EIVÄT OLE toimivia. Toisin kuin 14v vanhat ja 230tkm ajetut Boschit. Uudet boschin osat näyttää... uusilta. niistä turha edes kuvia ottaa kun ei ole jälkeäkään niissä.


Edellämainitut Bosch osat vaihdoin siis elokuussa 2009 Bremiin... Tässä kuva Bremistä huhtikuussa 2010:


Ja sitten vaihdoin Bremit takuuseen ja tilalle tuli Bosch. nyt elokuussa 2011 Bremi näytti tältä:

Kuvien Bremi osat EIVÄT OLE toimivia. Toisin kuin 14v vanhat ja 230tkm ajetut Boschit. Uudet boschin osat näyttää... uusilta. niistä turha edes kuvia ottaa kun ei ole jälkeäkään niissä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.