603 vapari ja 603 turbon KANNEN erot

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
Maasha^
Viestit: 43
Liittynyt: 03.11.2010 21:23

603 vapari ja 603 turbon KANNEN erot

Viesti Kirjoittaja Maasha^ »

Eli mitä eroa on turbon ja vaparin kansissa ja käykö vaparin kansi turbokoneeseen? ja käykö turbokannen nokka-akseli vaparikanteen? kiitos!
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

käy. suuttimet,esikammiot on erilaiset vanhemmissa vapareissa mutta sopii pudottamalla paikalleen ja auto jatkaa käyntiään. nokat on mielestäni identtiset.

turbon esikammio on aavisuksen vahvempi=luotettavampi ettei putoisi esikammio männänpäälle mutta melko harvakseltaan uitakaan ollut.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Maasha^
Viestit: 43
Liittynyt: 03.11.2010 21:23

jees

Viesti Kirjoittaja Maasha^ »

Kiitoksia Terholle taas vastauksesta ja nopsasta sellasesta :D Eli vaihdan omasta vapari koneesta ton kannen turpo alakertaan tai vaihdoin ku vaparista sulas männät (ylläri) :roll: ja sitte vielä katkoin nokka-akselin väärällä kiristysjärjestyksellä :oops: semmosta tällä erää...
Avatar
Maasha^
Viestit: 43
Liittynyt: 03.11.2010 21:23

jakopää

Viesti Kirjoittaja Maasha^ »

Miten se jako menikään? OT merkki kampuran asteikosta jolloin 1 ja 6 ovat yläkuolokohdassa ja sitte nokka-akselin merkki ykkösen keinun merkin kohdalle? Mitenkäs pystyykö jakoa laittaa kohdalle jos pumppu ei ole paikalla? ja pitääkö pumpusta ottaa "löysät pois" jos se paikalla laittaa jakoa?
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Re: jakopää

Viesti Kirjoittaja Terho P »

Maasha^ kirjoitti:Miten se jako menikään? OT merkki kampuran asteikosta jolloin 1 ja 6 ovat yläkuolokohdassa ja sitte nokka-akselin merkki ykkösen keinun merkin kohdalle? Mitenkäs pystyykö jakoa laittaa kohdalle jos pumppu ei ole paikalla? ja pitääkö pumpusta ottaa "löysät pois" jos se paikalla laittaa jakoa?
juurikin noin :!: pumppu pitää melkosen varmasti olla paikallaan kun jakoa laitat,voi olla et onnistuu ilmankin. ottasin ainakin ite pumpun puolelta löysät pois :wink:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”