pumpun vaihto
pumpun vaihto
124 250d pumpun ajattelin vaihtaa. Nykyisessä pumpussa ei ole vikaa mutta mulla olisi toinen pumppu joka on käytetty pp-dieselillä ylivieskassa.Mitäs tässä pitää ottaa huomioon, meneekö jokin pieleen? Laatikko on automaatti niin miten se siihen sitten vaikuttaa?Rupeaako luistattamaan? Laatikkoon olen nyt sääjellyt lisää paineita kun alunperin tämä säädetty pumppu on ollut tässä paikoillaan mutta kone vaihdettiin ketjun katkettua.Olisiko jossakin keskustelua aiheesta, kuitenkaan en vielä kovin paljoa ole näiden kanssa värkännyt.
Re: pumpun vaihto
Tällä osastolla 300D ongelmat keskustelu ja pääset jo hyvään alkuun...Jupo kirjoitti:124 250d pumpun ajattelin vaihtaa. Nykyisessä pumpussa ei ole vikaa mutta mulla olisi toinen pumppu joka on käytetty pp-dieselillä ylivieskassa.Mitäs tässä pitää ottaa huomioon, meneekö jokin pieleen? Laatikko on automaatti niin miten se siihen sitten vaikuttaa?Rupeaako luistattamaan? Laatikkoon olen nyt sääjellyt lisää paineita kun alunperin tämä säädetty pumppu on ollut tässä paikoillaan mutta kone vaihdettiin ketjun katkettua.Olisiko jossakin keskustelua aiheesta, kuitenkaan en vielä kovin paljoa ole näiden kanssa värkännyt.
124 moottori ja 300D ongelmat pitäs löytyä....tai mersutiedon mekka haku...