320 tulpat valkosena
320 tulpat valkosena
Ois tuossa kaupan yks 320TE jotenka kävin kyselemään kun tulppa satsi kestää kuulemma 3000km. Jotakin tarvikeputkan bossilaisia siihen on ruuvattu paikalleen. Kaks satsii menny kesään, ennen sitä seisotetttu tallissa jonkun aikaa. Kylillä olivat väittäneet jotta kun nelikärki tulpat vaihtaa niin alkaa kestämään. Miten on noihin kylänmiehiin uskominen, vai käykö se sitten laihalla. Ja jos käy laihalla niin onko imuvuodot yleisiä vai peräti jotain muuta. Eikös tuossa ole jo joku muu ruisku kun KE-jetti? Jokun sortin efi? W124 320 vm.93 uskaltaako ostaa jos tuo vika käy vastustamaan.
Pulssisuhdemittarilla saa tarkistettua että minkälaisella seoksella se käy.
Mulla oli tuossa yksi 300E jossa oli säädöt vähän pielessä, päästötestissä tosin oli tullut hyvät arvosanat kun kaikki arvot oli oikeastaan 0
Periaatteessa jos on ajettu pitkään laihalla niin voi olla moottori ottanut siitä nokkiinsa, nämähän kannattaisi mielummin säätää vähän rikkaalle.
Mulla oli tuossa yksi 300E jossa oli säädöt vähän pielessä, päästötestissä tosin oli tullut hyvät arvosanat kun kaikki arvot oli oikeastaan 0

Periaatteessa jos on ajettu pitkään laihalla niin voi olla moottori ottanut siitä nokkiinsa, nämähän kannattaisi mielummin säätää vähän rikkaalle.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Moottorinohjain on Siemens-VDO, jolla ohjattuna sekventiaalinen sähköruutta kuumakalvotyyppisellä massamittarilla ja hukkakipinäpuolat.
Kato ainakin ettei kone pissi öljyä kannen etukulmasta laturillepäin, ettei johtosarja ole aivan laho, ettei pakosarjat ole kierot (seos menee silläkin mettään) ja kaasuläppä on ehjä (tyhjäkäynti aina tasainen ja oikea).
Kato ainakin ettei kone pissi öljyä kannen etukulmasta laturillepäin, ettei johtosarja ole aivan laho, ettei pakosarjat ole kierot (seos menee silläkin mettään) ja kaasuläppä on ehjä (tyhjäkäynti aina tasainen ja oikea).
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Tyhjäkäynti ol ainakin viimeks ok kun autoa näin, pois lukien se järkyttävä käyntiin sahhaaminen joka taasen johtuu muka niistä tulpista. Sano jotta samanlaista oli viimeks huonoilla tulpilla, tiijä häntä mut pitäs olla luotettava häiskä. Onkos näihin miten hyvä varaosa tarjonta, uuttahan saa varsin rahalla/kultaharkoilla mut entäs käytettynä? Alkaa tosin jo menemää hiukka ot:en puolelle.....
Paitsi jos on erittäin hyvä korinen yksilö, mut kyl se silti halvalla pitäis saada...Roisto kirjoitti:Moro,
Jos et saa lähestulkoon ilmaiseksi, älä osta. Toimiviakin varmaan löytyy.
t.
Risto

Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Se ois ollu riittävän tervepeltinen, loput ois laitellu talven aikaan. Ja ois voinu sopii omistajan kanssa noista tulpista jotta ois käyny tallilla ne vaihtamassa. Ois voinu samalla pohjaa tutkii ja tutkailla sitä käyntii uusilla tulpilla. Mutta ol sitte männy ja vaihtanu sen johkii toiseen vehkeeseen. Ja se hinta oli tosiaanki halpa kun vertaa noihin "tavalliseen" pyyntihintaan. Joten karsee autokuume vaivaa vieläkin.