Ei se muistikuvien mukaan muuten ole kiinni kuin sillä kierretangon pätkällä, se on juu jousitettu, mutta koko mokkula sieltä pitäisi lähtemän (ei siis niin jotta jouset lentelisi).
Neulan säätö tapahtuu säätämällä sitä "istukkaa" (tai syöksyputkiko se nyt oli) mihin se neula tapaa, siinä uimurikannessa (kaasarin alla ulkopuolella siis) on joko pelkkä 8mm pultti tai sitten se solenoidi, jota kiertämällä säädetään se neulan ja "istukan" väli.
Säädöstä en mene takuuseen (tieturit korjatkoon), mutta muistelisin sen tapahtuvan osapuilleen näin:
Nappastaan se ilmansuodattimelta tuleva torvi irti kaasarista (jos on kiinnitetty siis jo)
Kierretään sitä kaasarin alla olevaa syöttöputken säätoruuvia hieman ulospäin
Kierretään sitten sitä samaa säätöruuvia mitä edellä, sisäänpäin samalla tiiraillen tarkasti milloin se luisti neuloineen alkaa nousta.
Heti kun havaitaan että luisti liikkuu, lopetetaan kiertäminen, ja kierretään noin kierros takaisin ulospäin.
Loppusäätö tapahtuu sitten pakokaasuanalysaattorin kytkettynä.
Ja kannattaa tosiaan se neula uusia, tuppaa kulumaan siitä keskivaiheilta mikä aiheuttaa polttoaineen kulutuksen kasvua ja seossäädön hankaluutta. Samalla voi vilkaista ennen kasaamista, miltä se syöttöputki näyttää, meinaan kuluu se sekin.
Koska kuva sanoo enemmän kuin tuhat sanaa niin:
Tästä PDF:stä sivu kaksi.
syöttöputki = Numeron 36 liepeillä
seoksen säätö= kierretään numero 38:n mutikkaa (huomaa siinä oleva lukkomutteri)