300 turbodieseli käy kun 2-tahti kelkka!??
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 06.3.2013 10:39
- Paikkakunta: helsinki
300 turbodieseli käy kun 2-tahti kelkka!??
Eli sellainen ongelma olis kun....vaihdatin polttoainepumpun o-renkaat ja kupariprikat pumpun polttoaine linjalähtöihin.nyt rempan jälkeen käy tosi huonosti vaikka tarkastin että kaikista suuttimille menevistä linjoista tulee löpöä. mikähän mättää??
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 06.3.2013 10:39
- Paikkakunta: helsinki
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Sulla olis oltava erikoisavain joka käy painelähtöihin.
Avaimen voi myös tehdä itsekin pitkään hylsyyn hitsaamalla painelähdön lukitusrenkaan, dieselpajalta tai purkaamoilta löytyy lukitusrenkaita.
Painelähdöt on vedettävä momenttiin.
Sain paikallisesta Vehosta ohjeen painelähtöjen kiristyksestä.
Suora lainaus ohjeesta:
Jotta paineventtilikannattimien tiivisterenkaat tulisivat oikeaan asentoon, kiristä paineventiilinkannatin 30Nm tiukkuuteen, löysää ja kiristä uudelleen 30Nm tiukkuuteen, löysää taas ja kiristä sitten lopulliseen tiukkuuteen 30+5Nm. Liian voimakkaasti kiristettäessä saattaa ruiskutuspumpun elementtien matala- tai korkeapainepuolelle syntyä vuoto pumpun kotelon kieroutumisen seurauksena.
Paineilmalla huolellinen putsaus ennen painelähtöjen avausta!
Varovasti painelähtö irti kierteeltä, sen sisällä on jousi.
Takaisin laittaessa on oltava tarkkana että paineventtiili pysyy keskellä.
Avaimen voi myös tehdä itsekin pitkään hylsyyn hitsaamalla painelähdön lukitusrenkaan, dieselpajalta tai purkaamoilta löytyy lukitusrenkaita.
Painelähdöt on vedettävä momenttiin.
Sain paikallisesta Vehosta ohjeen painelähtöjen kiristyksestä.
Suora lainaus ohjeesta:
Jotta paineventtilikannattimien tiivisterenkaat tulisivat oikeaan asentoon, kiristä paineventiilinkannatin 30Nm tiukkuuteen, löysää ja kiristä uudelleen 30Nm tiukkuuteen, löysää taas ja kiristä sitten lopulliseen tiukkuuteen 30+5Nm. Liian voimakkaasti kiristettäessä saattaa ruiskutuspumpun elementtien matala- tai korkeapainepuolelle syntyä vuoto pumpun kotelon kieroutumisen seurauksena.
Paineilmalla huolellinen putsaus ennen painelähtöjen avausta!
Varovasti painelähtö irti kierteeltä, sen sisällä on jousi.
Takaisin laittaessa on oltava tarkkana että paineventtiili pysyy keskellä.
Jos olet käyttänyt autoasi korjaamolla vie sinne takaisin ennenkuin alat tekemään itse mitään. Vaadi että autosi toimii normaalisti ilman erillistä maksua.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 06.3.2013 10:39
- Paikkakunta: helsinki
Se suuttimen runko voi olla sit oikeesti kiinni. Ruuvipenkki pitää olla kunnolla kiinni pöydässä. Osat kun laitetaan nippuun, niin pinnat hiotaan lasin päällä. 800 hiekkapaperilla.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]