Syöttölöistä ja Suuttimista

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
humu

Syöttölöistä ja Suuttimista

Viesti Kirjoittaja humu »

Omaan w124 250tdhen nostin hitusen syöttöjä ja pumpun päädyssä on sähköinen nykimisen esto?vai mikäseoli? Miten käy jos sen jättää kytkemättä?
Vaikuttaako tyhjäkäyntiin? Syöttöjä nostin alkuun maltillisesti mustaa sain tulemaan ja koelenkillä vaikutus oli positiivinen, kuitenkaan pumpun tyhjäkäynnin säätö ruuviin ei tarvinnu koskea vaan tyhjäkäynnin sai sopivaksi vaijerin mitan säädöllä ja alppikellolla.
Suuttimista huomasin,että kaksi on vikaista toinen napsuu kynsille selvästi ja toisessa alkavaa.Silloin tällöin olen lorautellu 2t öljyä tankkiin.. Mistä ootte hommannut kärkiä? ja niitä säätöprikkojakin tarviis? Testauspenkki löytyis kaverin kautta.
Shatter
aktiivimeseläinen

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Tähän asti ainakin itse olen käyttäny motonetistä saatavia suutinkärkiä, hintaa 14,90 kpl ja hyvin on toimineet. paineet tuskin muuttuu niin radikaalisti kärkien vaihdossa että pitäisi ihan prikkojen kanssa pelehtiä.

Jos hyvän haluaa niin suosittelen viemään dieselpajalle, hintaa tulee tietysti jonkun verran, mutta pelaavatpahan sitten varmasti!
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”