230 -93 moottorin säätö!
- Jäteöljyvatkain
- Viestit: 57
- Liittynyt: 25.9.2013 20:04
- Paikkakunta: Sipoo
230 -93 moottorin säätö!
Morjesta! Osaakos joku sanoa että miten pystyu säätämään koneen niin että menee päästöistä läpi ja saisi kierrokset alle tonniin ku pyörii siel 1200-1300 kieppeillä ja savuttaa vähä..
w124 230 TE -88
Mustaa savua eli käy rikkaalla? käyppä porvoossa W-elektro OY:ssä säädättämässä se. Ainakin ennen ne osasi homman tehdä. Ovat olleet iät ja ajat Bosch huolto. Tosin on vanha äijä jo vissii eläkkeell mutta kyllä se siellä välillä töitä tekee viel.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Jäteöljyvatkain
- Viestit: 57
- Liittynyt: 25.9.2013 20:04
- Paikkakunta: Sipoo
No itseasiassa siellä on kyllä jotain rikki kun käy noin korkeata tyhjäkäyntiä...
eli k jet on varmaan vikatilassa.
Onko joutokäyntisäätimen johto kiinni?
Vikakoodit saa katottua X11 liittimestä. Nastat 2 ja 3. Tulee pulssisuhteena.
käsittääkseni voi mitata myös jännitteenä. Ja verraten akkujännitteesen. Eli paljonko nastoista tuleva jännite on prosentteina suhteessa akkujännitteeseen.
ja se prosenttimäärä kuvaa jotakin vikakoodia. Vikakoodeja on reilu 10:n tuossa sun autossa. Tai sit just se kymmenen.
palataan myöhemmin siihen säätämiseen kun nuo on tsekattu.
eli k jet on varmaan vikatilassa.
Onko joutokäyntisäätimen johto kiinni?
Vikakoodit saa katottua X11 liittimestä. Nastat 2 ja 3. Tulee pulssisuhteena.
käsittääkseni voi mitata myös jännitteenä. Ja verraten akkujännitteesen. Eli paljonko nastoista tuleva jännite on prosentteina suhteessa akkujännitteeseen.
ja se prosenttimäärä kuvaa jotakin vikakoodia. Vikakoodeja on reilu 10:n tuossa sun autossa. Tai sit just se kymmenen.
palataan myöhemmin siihen säätämiseen kun nuo on tsekattu.
Niitä mahdollisia on 20, virta-avaimen asennosta riippuen eli virrat päällä 10kpl ja toinen 10 käynnissä ollessaan.d-spec kirjoitti:No itseasiassa siellä on kyllä jotain rikki kun käy noin korkeata tyhjäkäyntiä...
eli k jet on varmaan vikatilassa.
Onko joutokäyntisäätimen johto kiinni?
Vikakoodit saa katottua X11 liittimestä. Nastat 2 ja 3. Tulee pulssisuhteena.
käsittääkseni voi mitata myös jännitteenä. Ja verraten akkujännitteesen. Eli paljonko nastoista tuleva jännite on prosentteina suhteessa akkujännitteeseen.
ja se prosenttimäärä kuvaa jotakin vikakoodia. Vikakoodeja on reilu 10:n tuossa sun autossa. Tai sit just se kymmenen.
palataan myöhemmin siihen säätämiseen kun nuo on tsekattu.