suutinkärkien vaihto itse?
suutinkärkien vaihto itse?
Mor!
onnistuiskohan tämmöseltä tumpelommaltakin tuommonen suutinkärkien vaihto itse? En tiiä yhtään minkälainen rojekti, että mitenhän se edes tehään? Että tarviiko siinä jotain säätöjä tehä, jos tarvii ni vois unohtaa koko homman.
onnistuiskohan tämmöseltä tumpelommaltakin tuommonen suutinkärkien vaihto itse? En tiiä yhtään minkälainen rojekti, että mitenhän se edes tehään? Että tarviiko siinä jotain säätöjä tehä, jos tarvii ni vois unohtaa koko homman.
W124 - omistamisen iloa.
-
Mihinhän moottoriin? Commonrail suuttimia ollu varmaan, ei kyllä voi esikammiokoneen suutinrempat maksaa ko saikos vaihtosuuttimia jo alle satasella kpl.janiperho kirjoitti:Mulla makso diesel pajalla, 1150 euroo 4 suuttimen remontti, itse vietiin paikalle. Vaihtoivat kolmeen kärjet ainakin ja yksi uusi suutin (350€), vissiin nuo säätelyt, ehkä jotain tiivisteitä ja pakolliset valohoidot
E46 330D & E46 328i
Joo, boschin commonraileja oli. Enkä olisi ite ikinä tuollaiseen sortunut, mutta oli yksi "autokorjailija" asialla. Olisi noitakin suuttimia parhaimmillaan saanu 170 eurolla, jos olisi vähän nähnyt vaivaa...Dixon kirjoitti:Mihinhän moottoriin? Commonrail suuttimia ollu varmaan, ei kyllä voi esikammiokoneen suutinrempat maksaa ko saikos vaihtosuuttimia jo alle satasella kpl.janiperho kirjoitti:Mulla makso diesel pajalla, 1150 euroo 4 suuttimen remontti, itse vietiin paikalle. Vaihtoivat kolmeen kärjet ainakin ja yksi uusi suutin (350€), vissiin nuo säätelyt, ehkä jotain tiivisteitä ja pakolliset valohoidot