Potilas on 300CE armon vuodelta -90. Lähtee useimmiten kylmänä käyntiin viidellä pytyllä ja muutaman sekunnin kuluttua lähtee viimeinen mukaan.
https://www.youtube.com/watch?v=aFP42xzmqrg
Tuossa video kylmäkäynnistyksestä. Sytytysosat on vaihdettu vastikään, eikä sillä ollut vaikutusta oireeseen. Syö öljyä reippaasti, vuotuinen ajomäärä on pyörinyt 1-5tkm. ja useamman kerran vuodessa saa lisätä.
Jokin vennttilinnostin myös naputtaa toisinaan.
Onkos näissä ollut vastaavaa oiretta kuin OM60x moottoreissa, että venttiilit painuu pikkuhiljaa kanteen ja nostajan säätövara loppuu
Jotensakin haiskahtaisi siltä, että joku venttiili vuotaa hetken kylmänä ja alkaa pitämään kun hiukan saa lämmintä
Ei tarvitse tietää, saa vapaasti arvailla ja ehdotella Muutoinkin kaikenlainen horina KE-jettien ongelmista ja niiden mahdollisista ratkaisuista on suotavaa jopa toivottavaa, vaikkakin oma veikkaukseni on ettei tämä ongelma liity mitenkään ruiskutuslaitteistoon
M103 käynnistyy viidellä pytyllä
Varsinkin jos käy joutokäyntiä kauemmin niin alkaa savuamaan sinistä lie venttiilinohjurit väljät. Jotakin vesihöyryn tapaista tulee ainakin kylmänä aina. Pakokaasu ei tuoksu makealle.
Nestettä en muista lisänneeni, joskus pakkaskelissä on tuoksahtanut keulasta pakkasnesteelle Lämmöt pysyy tasaisesti 90 nurkilla.
Nestettä en muista lisänneeni, joskus pakkaskelissä on tuoksahtanut keulasta pakkasnesteelle Lämmöt pysyy tasaisesti 90 nurkilla.