Homma hoidettu
Vuoto oli pumpun pohjassa ruuveilla kiinni olevan levyn tiivisteestä. Eli pumppu on pajan puolesta käynyt kahdesti pöydällä ja luukkua ei ole edes avattu? Saati sitten vaihdettu tiivistettä tai edes pantu tiivisteliiman kanssa kasaan. Voi miten helppoa se olisi irtopumpulla ollut..
Siinä pohjalevyn ja pumpun välissä on O-rengastyyppinen kumitiiviste, suorakaiteen muotoinen tosin. Tiiviste oli kovettunut ja kun auto oli parkissa, roiskevoiteluna toimiva öljy valui pumpun pohjalle, ja sieltä taasen etureunan kautta ulos pumpun etupäätä pitkin, äkistään todella vaikea paikallistaa, näyttää siltä kun vuoto olisi pumpun ja lokin välissä.
Homma tuli tehtyä pumpun ollessaan paikallaan ja oli kyllä keskivertoo vi*tumaisempi savotta. Sinne pumpun alle kun ei tahdo päästä mitenkään käsiksi, loki on niin lähellä, kuin myös koneen jalka. Kiinnitys pultteina on jotkut v*tun thorx kantaset, joista kantti nylppääntyy heti, vaikka sinne avaimen saisikin mahtumaan. Onneksi oli sopiva tuurna millä sain lyötyä ruuvit auki, en suosittele hommaa äkkinäiselle
