Paisuntasäiliössä kuplii..

Katso myös W201.
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

Mie oon aina hionu venttiilit ja laittanu uudet ohjurin kumit. Oli sit mikä mottori hyvänsä.Ku niinki pal avaa.
Yläpuolen koko tiivistesarja.

Ja vertaa uudesta kannenettiivisteestä että varmasti on kaikki reiät ,mitä on edellisessä ja nekin kannattaa painumajälistä katsoa että varmasti on ollut kaikissa kanavissa reiät.

On muuten sattunu että ei ole, ja on sit itte tehty. Että sellanen tapaus. se tosin ei ollu mersu mutta laadukas tiivistesarja kumminkin.
VALMET 5oo -69
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Vai semmosta.. Tyhmä kysymys mutta miten se alapään remppa kansirempasta seuraa jos öljyt ja vedet ei oo sekottunu? Rolling Eyes
No jos sen kannen ottaa irti, on sama laittaa uudet ohjurit ja hioa venttiilit/vaihtaa pakovenat riippuen kunnosta. Kun taas kansi on kunnossa alkaa yleensä öljynkulutus alakerrasta :roll: Ja kun kyseessä on vielä bensamylly.

Jos nyt haluaa olla jokia 'laupias samarialainen' niin vaihtaa vaan sen tiivisteen ja laittaa sitten kiertoon :lol: Jos auto on ollu sulla alle kk, niin rikkihän se tiiviste on ollut jo kun on auto sulle myyty. Ja ei siinäkään mitään vanhat autot on vanhoja. Mutta jos et ole ns. rakastunut rautaan :kuume: niin kannataa oikeasti laskea taloudellisesti mitä tekee :pappa:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Kannattaa selvittää toimiiko auton jäähdytysjärjestelmä kunnolla. Jos siinä 230 E:ssä on myös magneettivisko niin sen toiminta kannattaa tarkistaa (Flektin Anturi irti ja navat yhteen-pitäisi lukittua siipi) jos ei lukitu niin sitten ei toimi puhallin ja lämmöt nousee paikallaan ollessa kuumalla ilmalla. Lisäksi syylärin kunto olisi syytä tarkistaa.
Eli perusasiat pitää olla kunnossa, jotta lämmöt pysyy kurissa eikä hajoita tiivistettä uudelleen. Kone on ehkä keittänyt edellisellä omistajalla ja siitä sitten tiiviste mennyt.
Olen kirjoittanut tuon ylläolevan sillä luulolla, että 230 E:ssä on tosiaan tuo magneettivisko. Itse en ole koskaan ymmärtänyt magneettiviskon liian korkeaa kytkeytymislämpötilaa, siksi niihin on jotkut rakentaneet muita järjestelmiä.
Eikö nuissa kuitenkin tuo alakerta nyt sentään kestävä pitäisi olla. Lämmöt kuriin ja sitten tiiviste vaihtoon ja ajoa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”