mitenkäs vittumainen on tuon kampiakselin etummaisen tiivisteen vaihto?
kusoo nimittäin ihan hyvin öljyä eestä, aivan vaarma en oo että olis kampiakselin tiiviste vaan luuulisin kun ei oikeen muukaan voisi olla
Kampiakselin jakopään tiivisteen vaihto
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Syylärit summuut eistä haitontieltä ja alapyörä naponeen irti. Meisselillä kampien tai parilla kyrprokkiruuvilla kiskasten se vanaha kumihuuli pois. Uusi tehva vaikka iisolla hylsyllä taputellen kohilleen ja suoraan, öljyä väliin. Se mutka-akselin kunikaspultti voi vaan olla v*mäinen kieritellä auki ja kiinni hierojan työkaluilla, momentti on jotain 300Nm. Pulttipyssy on kova sana siinä. Ainiin ja siinä taitaa olla puolkuukiila siinä kampiaksilassa, sitei passaa puottoo ölijypohjaan jos muuallekaan hävyksiin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Jos on ilmastointi niin kenno kannattaa ruuvata irti vaikka kylmäaineet karkaavatkin. Sitä ei muuten saa fiksusti pois edestä ilman että putket katkeaa. Kokeiltu on....
Se kampiakselin hihnapyörä saattaa olla aika tiukkaan kiinni joten siihen kannattaa värkätä sopiva ulosvetäjä koska reunoilta kampeamalla sen kumin alla oleva metalli murtuu suhteellisen helposti.
Se kampiakselin hihnapyörä saattaa olla aika tiukkaan kiinni joten siihen kannattaa värkätä sopiva ulosvetäjä koska reunoilta kampeamalla sen kumin alla oleva metalli murtuu suhteellisen helposti.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
Saattaapa siinä särkyä jopa isompikin ulosvetäjä Paikalleen laitettaessa voi helpottaa hommaa liimaamalla kiilan paikoilleen jo etukäteen. Voi olla hankala laittaa paikoilleen jos kiilaura on hiukkasenkaan kulahtanut.Wike kirjoitti:Se kampiakselin hihnapyörä saattaa olla aika tiukkaan kiinni joten siihen kannattaa värkätä sopiva ulosvetäjä koska reunoilta kampeamalla sen kumin alla oleva metalli murtuu suhteellisen helposti.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.