OM603 huono käynnistyvyys kuumana

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

OM603 huono käynnistyvyys kuumana

Viesti Kirjoittaja Marco »

Mikähän piru tuohon on mennyt :shock: :?: . Kylmänä lähtee laakista käymään, mutta kun kone on kuuma, niin ei meinaa lähteä millään käyntiin. Saa melkein sahata akun tyhjäksi :shock: :(. Ja kyseessä siis tuo -92 300D.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

:shock: Noh, tietäjät hohoi :shock:
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Samuli H
Turbopöljä
Viestit: 1305
Liittynyt: 02.10.2005 17:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Kuulostaisi siltä, että ei saa jostain syystä löpöä. Ilmaa järjestelmässä? Haiseeko konehuoneessa diiseli? Onko pumpunpäällinen märkä?

Kumma kyllä, että kylmänä kuitenkin lähtee normaalisti.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

No sehän on sitten väljä :shock: :shock:

No ei kiusata :D
Mulla auttoi tuohon hommaan kerran kun vaihto hienosuotimen kiinnityspultin O-renkaan, huomasi kun vanhalla pultti oikein tipahti koloonsa mutta uudella o-renkaalla sen sai jopa pikkasen painaa sinne :D

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Nafta tosiaan joskus haiskahtaa, mutta mitään näkyvää märkää ei konehuoneessa näy. Ei ummarra :shock: .
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Wikke
Becker-spesialisti
Viestit: 1596
Liittynyt: 30.9.2005 11:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

O-renkaista tämä johtuu. Omaa myllyäkin saa sahata lämpimänä 2-3 sekuntia pahimmoilleen (aika ei ole pitkä mutta sen huomaa). Kylmänä kans laakista käymään.
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

imupuole vuoto ei välttämättä näy ulospäin,kylymänä lähtee kun saa ns,tasottuu järjestelmä.kato ne suotimen putket ni eiköhä ruppee skulaan sen jälkeen,ja luonnollisesti kaikki muutki siihe liittyvät putket,
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”