Mikähän piru tuohon on mennyt . Kylmänä lähtee laakista käymään, mutta kun kone on kuuma, niin ei meinaa lähteä millään käyntiin. Saa melkein sahata akun tyhjäksi . Ja kyseessä siis tuo -92 300D.
No ei kiusata
Mulla auttoi tuohon hommaan kerran kun vaihto hienosuotimen kiinnityspultin O-renkaan, huomasi kun vanhalla pultti oikein tipahti koloonsa mutta uudella o-renkaalla sen sai jopa pikkasen painaa sinne
O-renkaista tämä johtuu. Omaa myllyäkin saa sahata lämpimänä 2-3 sekuntia pahimmoilleen (aika ei ole pitkä mutta sen huomaa). Kylmänä kans laakista käymään.
imupuole vuoto ei välttämättä näy ulospäin,kylymänä lähtee kun saa ns,tasottuu järjestelmä.kato ne suotimen putket ni eiköhä ruppee skulaan sen jälkeen,ja luonnollisesti kaikki muutki siihe liittyvät putket,