W124 E220 Cab minkälainen vehe?
W124 E220 Cab minkälainen vehe?
Joo oli mietteissä laittaa tommone w124 E220 -94 pensalintta ja aattelin nyt vähä tiedustella että minkälaisia vehkeitä nämä on... mersun pensa vehkeistä on aika huonoja kokemuksia kun kerran oli 200e -89.. voi vee mikä vehe sanon minä..
Onko nämä kuinka tietokonevehkeitä, kun on kuitenki tämä uuemman mallin 124 pensakone? minkälainen ruiskusysteemi, mikä kone? (M***?) Kilometrejä ois lasissa 130 000km ja aika pakasta vejetty..
mitä näistä kannattaa kattoa jne kun on ostamassa?
Tyyppivikoja ?
Jotain muuta tietoa omasta tai muitten kokemuksesta kyseisestä mallista?
//Pete
Onko nämä kuinka tietokonevehkeitä, kun on kuitenki tämä uuemman mallin 124 pensakone? minkälainen ruiskusysteemi, mikä kone? (M***?) Kilometrejä ois lasissa 130 000km ja aika pakasta vejetty..
mitä näistä kannattaa kattoa jne kun on ostamassa?
Tyyppivikoja ?
Jotain muuta tietoa omasta tai muitten kokemuksesta kyseisestä mallista?
//Pete
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
Eipä noissa mitään erikoista, kaasuläppävikoja, kannentiivistevikoja ( vuotaa tai menee nesteet sekasi ), muutoin normi kulutusosaa 

They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Ceessäni on ilmeisesti sama 2.2 M111 bensamylly? Boschin ruisku taitaa olla. http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=M111
Olen ajanut tuolla 210 tkm -> 320 tkm eikä moottorissa kummoisia vikoja ole ollut.
Tulpanjohdot, ilmamassamittari ja lambda on tullut vaihdettua. Niin ja jakoketju mutta se oli lähinnä hifistelyä
Öljyä on alkanut tiputtamaan vähän joka reiästä nyttemmin, ostaessa oli päältäpäin kuiva kone. Öljyä on tullut lisäiltyä litra aina10 tkm vaihtovälillä.
Eli kyllä tuolla koneella saattaisit vielä parisataatuhatta päästellä tällä kokemuksella.
Olen ajanut tuolla 210 tkm -> 320 tkm eikä moottorissa kummoisia vikoja ole ollut.
Tulpanjohdot, ilmamassamittari ja lambda on tullut vaihdettua. Niin ja jakoketju mutta se oli lähinnä hifistelyä

Öljyä on alkanut tiputtamaan vähän joka reiästä nyttemmin, ostaessa oli päältäpäin kuiva kone. Öljyä on tullut lisäiltyä litra aina10 tkm vaihtovälillä.
Eli kyllä tuolla koneella saattaisit vielä parisataatuhatta päästellä tällä kokemuksella.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Tuo moottori on siis tosiaan M111 ja sehän on erinomaisen luotettava moottori. Kaiken lisäksi se on positiivinen yllätys kun sillä ajelee varsinkin automaattina. Väitän että noita kannentiiviste jne vikoja ei paljoa kyllä ole. Kompressori moottorinakin sitä käytetään.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Joo, sama kone on tosiaan. Appiukko osti mun C220 ja letkeää sillä oli ajella. Eniten minut yllätti kyllä yksi asiakkaan auto joka oli lankku mallia E220TE eli farmari automaatti. Vaikka iso kori onkin, niin se liikkuu kuitenkin ihan joutuisasti ja pysyy hyvin liikenteen mukana.
niin ja jos et löydä suomesta sopivaa ja jos vilkaset ruotsista, niin minä voin sinulle sopivaa korvausta vasten sellaisen noutaa turun satamaan
tmi Sergey's fix!
niin ja jos et löydä suomesta sopivaa ja jos vilkaset ruotsista, niin minä voin sinulle sopivaa korvausta vasten sellaisen noutaa turun satamaan

I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Juujuu, kaverilla oli tuommonen Cmallin pensa kerran ni seoli kyll aika vikanen, kaikenmaailman anturat sökönä ja mitä kaikkea siinä olikaan..
Kiitoksia vain mut eiköhän se homma hoiju omastaki takaa tuolta toistpuol jokkee
taivaissa hinnat näillä cabeilla suomes, ainakikko nettiautost kahtoo
Joku kesäauto se pitäs tässä saaha minkävois pitää useammankin vuojen...
Onko tietoa onko nämä cabit aina sähköcabeja?
Kiitoksia vain mut eiköhän se homma hoiju omastaki takaa tuolta toistpuol jokkee

Onko tietoa onko nämä cabit aina sähköcabeja?
Onko jakokettinki kaksrivinen vaiko yksrivinen?ou812 kirjoitti:Ceessäni on ilmeisesti sama 2.2 M111 bensamylly? Boschin ruisku taitaa olla. http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=M111
Tulpanjohdot, ilmamassamittari ja lambda on tullut vaihdettua. Niin ja jakoketju mutta se oli lähinnä hifistelyä![]()
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi