W124 E220 Cab minkälainen vehe?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
Peteeee
Viestit: 98
Liittynyt: 08.8.2011 17:46
Paikkakunta: ruikonperä

W124 E220 Cab minkälainen vehe?

Viesti Kirjoittaja Peteeee »

Joo oli mietteissä laittaa tommone w124 E220 -94 pensalintta ja aattelin nyt vähä tiedustella että minkälaisia vehkeitä nämä on... mersun pensa vehkeistä on aika huonoja kokemuksia kun kerran oli 200e -89.. voi vee mikä vehe sanon minä..

Onko nämä kuinka tietokonevehkeitä, kun on kuitenki tämä uuemman mallin 124 pensakone? minkälainen ruiskusysteemi, mikä kone? (M***?) Kilometrejä ois lasissa 130 000km ja aika pakasta vejetty..

mitä näistä kannattaa kattoa jne kun on ostamassa?
Tyyppivikoja ?

Jotain muuta tietoa omasta tai muitten kokemuksesta kyseisestä mallista?

//Pete
Avatar
Peteeee
Viestit: 98
Liittynyt: 08.8.2011 17:46
Paikkakunta: ruikonperä

Viesti Kirjoittaja Peteeee »

:shock: anyone?????
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Eipä noissa mitään erikoista, kaasuläppävikoja, kannentiivistevikoja ( vuotaa tai menee nesteet sekasi ), muutoin normi kulutusosaa 8)
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
ou812
jakoketjubudha
Viestit: 2820
Liittynyt: 02.2.2007 21:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ou812 »

Ceessäni on ilmeisesti sama 2.2 M111 bensamylly? Boschin ruisku taitaa olla. http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=M111

Olen ajanut tuolla 210 tkm -> 320 tkm eikä moottorissa kummoisia vikoja ole ollut.
Tulpanjohdot, ilmamassamittari ja lambda on tullut vaihdettua. Niin ja jakoketju mutta se oli lähinnä hifistelyä 8)

Öljyä on alkanut tiputtamaan vähän joka reiästä nyttemmin, ostaessa oli päältäpäin kuiva kone. Öljyä on tullut lisäiltyä litra aina10 tkm vaihtovälillä.

Eli kyllä tuolla koneella saattaisit vielä parisataatuhatta päästellä tällä kokemuksella.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Tuo moottori on siis tosiaan M111 ja sehän on erinomaisen luotettava moottori. Kaiken lisäksi se on positiivinen yllätys kun sillä ajelee varsinkin automaattina. Väitän että noita kannentiiviste jne vikoja ei paljoa kyllä ole. Kompressori moottorinakin sitä käytetään.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Peteeee
Viestit: 98
Liittynyt: 08.8.2011 17:46
Paikkakunta: ruikonperä

Viesti Kirjoittaja Peteeee »

Noniiin vastasihan sieltä jokunen sälli... tackar vain.. jaa että M111, eli sama kone ku w202? nyt tietää vähän mitä katella.. pitääpä tiirailla paisari ja öljyt jne kunnolla sit läpi ettei ole epätavallisen väristä :lol:

Viikonlopuksi kävis koeajamassa ni palataanpa sitten astialle että tuliko kauppoja :wink:
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Joo, sama kone on tosiaan. Appiukko osti mun C220 ja letkeää sillä oli ajella. Eniten minut yllätti kyllä yksi asiakkaan auto joka oli lankku mallia E220TE eli farmari automaatti. Vaikka iso kori onkin, niin se liikkuu kuitenkin ihan joutuisasti ja pysyy hyvin liikenteen mukana.

niin ja jos et löydä suomesta sopivaa ja jos vilkaset ruotsista, niin minä voin sinulle sopivaa korvausta vasten sellaisen noutaa turun satamaan 8) tmi Sergey's fix!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Peteeee
Viestit: 98
Liittynyt: 08.8.2011 17:46
Paikkakunta: ruikonperä

Viesti Kirjoittaja Peteeee »

Juujuu, kaverilla oli tuommonen Cmallin pensa kerran ni seoli kyll aika vikanen, kaikenmaailman anturat sökönä ja mitä kaikkea siinä olikaan..


Kiitoksia vain mut eiköhän se homma hoiju omastaki takaa tuolta toistpuol jokkee :wink: taivaissa hinnat näillä cabeilla suomes, ainakikko nettiautost kahtoo :shock: Joku kesäauto se pitäs tässä saaha minkävois pitää useammankin vuojen...

Onko tietoa onko nämä cabit aina sähköcabeja?
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

anturit on halpoja ja helppoja vaihtaa, en sanois niitä viaksi vaan huollon puutteeksi.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Peteeee
Viestit: 98
Liittynyt: 08.8.2011 17:46
Paikkakunta: ruikonperä

Viesti Kirjoittaja Peteeee »

No se..
miqum_86
aktiivimeseläinen
Viestit: 2111
Liittynyt: 25.10.2010 20:14

Viesti Kirjoittaja miqum_86 »

ou812 kirjoitti:Ceessäni on ilmeisesti sama 2.2 M111 bensamylly? Boschin ruisku taitaa olla. http://www.mese.fi/mekka/index.php?title=M111

Olen ajanut tuolla 210 tkm -> 320 tkm eikä moottorissa kummoisia vikoja ole ollut.
Tulpanjohdot, ilmamassamittari ja lambda on tullut vaihdettua. Niin ja jakoketju mutta se oli lähinnä hifistelyä 8)

Öljyä on alkanut tiputtamaan vähän joka reiästä nyttemmin, ostaessa oli päältäpäin kuiva kone. Öljyä on tullut lisäiltyä litra aina10 tkm vaihtovälillä.

Eli kyllä tuolla koneella saattaisit vielä parisataatuhatta päästellä tällä kokemuksella.
Onko jakokettinki kaksrivinen vaiko yksrivinen?
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
miqum_86
aktiivimeseläinen
Viestit: 2111
Liittynyt: 25.10.2010 20:14

Viesti Kirjoittaja miqum_86 »

No tämä kyssärihän selvis nopeammin ku salama, joten perun kysymykseni :lol:
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”