300d käynnistyvyys
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: 25.6.2012 18:03
300d käynnistyvyys
Missä vika kun moottori käynnistyis aivan kuin yhtä pyttyyä uupuisi ja hetken kuluttua sekin päättäisi lähteä mukaan ja käynti tasottuu.
heikko hehku vous aiheuttaa ton.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Anteeksi nosto.
Ittellä olis samalaine ongelma. 300d ei tykkää käynnistyy oikee koskaa, väillä tulee positiivinen yllätys ja laakista käymään
Aina kun saa käyntii, harmaat savuu, ja kamala rynkytys. Yksi hehkuista on pimeänä, ja varmaankin diisselinpaluulinjastossa reikä, mut lähti hyvin käymään, ennenkun tankkasin tota pro diisseliä
Mites se paluulinjaston reikä vaikuttaa ylipäätänsä tuohon ongelmaan, ja miten se ois helpoin korjata?
Sitte semmonen, että oisko turun alueella ketää joka jaksais jeesata aloittelijaa noitte hehkujen kanssa, ku ne pitäs vaihtaa? sen verran kokemuksia kuullu, että ite en viittisi niitä värkätä
Ittellä olis samalaine ongelma. 300d ei tykkää käynnistyy oikee koskaa, väillä tulee positiivinen yllätys ja laakista käymään


Mites se paluulinjaston reikä vaikuttaa ylipäätänsä tuohon ongelmaan, ja miten se ois helpoin korjata?
Sitte semmonen, että oisko turun alueella ketää joka jaksais jeesata aloittelijaa noitte hehkujen kanssa, ku ne pitäs vaihtaa? sen verran kokemuksia kuullu, että ite en viittisi niitä värkätä

ite sanoisin et kannattaa ennemmmi kokeilla ite, voi lähteäkkin irti. Jos katkeaa niin ajaa pajan pihaan, irroittaa siinä imusarjan ettei siitä tule kuluja ja antaa heidän hoitaa porauksen.[/url]
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten paluulinjaston reikä vaikuttaa muuhun kuin kulutukseen - eikö se sieltä sitten vaan puske löpöt pihalle sen sijaan että ne menisivät takaisin tankkiin?kimu12 kirjoitti:Anteeksi nosto.
Ittellä olis samalaine ongelma. 300d ei tykkää käynnistyy oikee koskaa, väillä tulee positiivinen yllätys ja laakista käymäänAina kun saa käyntii, harmaat savuu, ja kamala rynkytys. Yksi hehkuista on pimeänä, ja varmaankin diisselinpaluulinjastossa reikä, mut lähti hyvin käymään, ennenkun tankkasin tota pro diisseliä
![]()
Mites se paluulinjaston reikä vaikuttaa ylipäätänsä tuohon ongelmaan, ja miten se ois helpoin korjata?
Sitte semmonen, että oisko turun alueella ketää joka jaksais jeesata aloittelijaa noitte hehkujen kanssa, ku ne pitäs vaihtaa? sen verran kokemuksia kuullu, että ite en viittisi niitä värkätä
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
jostain syystä hörii ilmoja sieltä, jos suuttimien paluuletkut vaihtaa saa startata pitempään...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Itelle tuli hehkujen vaihto maksamaan 2000e...
Tosin siinä samalla kansi kattottiin ja suuttimet tarkistettiin ja yks esikammio vaihdettiin ja tosissaan kaks hehkua kammettiin irti.
Yksi kuultu vinkki on se että muutaman päivän ajan kerran päivässä pitäs ruikata crctä hehkujen juureen. Kone vaan lämpimäksi ja hopusti imusarja tieltä pois ja irrottelemaan niin pitäisi lähteä. Itehän en crctä käyttäny ja imusarjaa irrottaessa meni joku tovi jolloin motti kerkes jäähtyä sen verran

Yksi kuultu vinkki on se että muutaman päivän ajan kerran päivässä pitäs ruikata crctä hehkujen juureen. Kone vaan lämpimäksi ja hopusti imusarja tieltä pois ja irrottelemaan niin pitäisi lähteä. Itehän en crctä käyttäny ja imusarjaa irrottaessa meni joku tovi jolloin motti kerkes jäähtyä sen verran
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967