Nippe kirjoitti:Vaihdoin iskarin ja on kyllä uskomaton ero käynti äänessä =)
Mutta miten toi on suunniteltu vaidettavaksi!!!
Ristus mikä rojekti oli.Varmaan 2h tunasin.
En uskaltanu vääntää keinun 12 kuusiokoloo, niin kovaa, että ois auennu.
Olin varma, että jotain hajoo. Oli nimittäin laitettu tiukkaan.
Iskarin alapultti ei mahdu keinun ala-asennossa pois, ja yläasennossa rikka jää jumittaan hihnapyörään =)
Kun vihdoin ja viimein sain pultin ja rikan pois, päästin lentävällä rikasta siivun pois niin sai kohtuu helposti takas.
Pultissa on siis sellainen ohennus jossa rikka liikkuu n.3mm
1. Jousi jännitteettömäksi
2. Keinuvivusta hihnapyörä pois...keinuvipu nousee nyt niin että iskarin alapultti nousee vesipumpun hihnapyörän yläpuolelle
3. iskari irti
4. Uusi iskari tilalle
5. Hihnapyörä takaisin (samalla varmistat että pyörii jähmeästi)
6. Jousi vireeseen
Tuulitunnelin poisto helpotti omien nakkien mahtumista, itse en irrottanut tuulettajan siipipyörää tai vesipumpun hihnapyörää. Samalla ohjeella vaihtuu keinuvipu tarvittaessa. Omassa -91 300Dssä keinuvivun pultti on 12mm kuusiokolo.