oireet oli aikalailla tämmöiset: kylmäkäynnintys.. kävi hetken ja sammui mutta eteenpäin pääsi ajamaan pikku kikkailulla. lämpimänä oli nykimistä ja valoissa seistessä kierrokset oli 450-500 alueella ja yht äkkii ne pomppas 1200 ja sieltä usein sammuksiin, usein oli helpompaa laittaa N:lle. välillä valoista lähteminen oli tuskallista. vika olkoi noin kuukausi sitten 2 päivää katsastuksen jälkeen, olin ennen auton käyttöön ottoa vaihtanut kaikki sytsän osat: johdot tulpat pyörijät kannet sulakkeet, kaikki liittimet rasvattu ynm. kun vika alkoi kaikkien hienojen uusien osien jälkeen tulin siihen tulokseen että nyt pitäis vaihtaa lampdan mut sekään ei vikaa paljastanut,
nyt sit se tuhannen taalan kysymys... mikä oli se vika... nooo se oli prkle v...tu boch huippu uusi 4€ tulppa joka oli prkle katkennut ajon aikana. Löysin vian kun moottori oli käynnissä ja tulpanhatun juuresta kuului ylimääräistä sirinää, luulin ensin että se tuli pakosarjan juuresta kun ääni oli juurikin sama.
nyt on sitten taas syntynyt uusi iloinen MB haltia Suomessa.
