......Pumppu(KO) vuotaa?
......Pumppu(KO) vuotaa?
E300TD 1995 Aut. ~340000
Tuokaa jo köyttä tai antakaa pyssy huolta ja murhetta täynnä on myssy... alan pikkuhiljaa miettimään merkinvaihtoa, JA vitut.. mutta joo tämmönen jännä homma tässä taas ilmeni..
Pitkän aikaa miettiny tuon norsun dieselinnälkää... en oo ikinä saanu menemään tätä vehettä minkään näkösessä ajossa alle 8l/100km..
Nytki viimeset 2 kertaa tankilla käyny niin 12.6L/100km, nuo lukemat alko jo hätkäyyttelemään, vaikka talvi onki... Normi kulutusollu kesänopeuksilla sitä 9-10l. Kaupunkiajo ollu sitä 10-12L luokkaa.. ihan normaalilla kaasujalalla...
Tähän nyt voisin mainita että auto vaihtaa myös hieman oudosti.
Enpä ole tuosta kulutukesta piitannukko tankannu vain sen mitä vie.. KUNNES... alkanu nyt kovien pakkasten aikana ilmestymään dieseliläikkää koneen alle?!?!?! Siihen tulokseen olen tullu että se vuotaa sillon kun auto on käynnissä, eli varmaa ajossa aiva simona. ja nyt se vuoto näyttää olevan aikamoinenko antaa auton vähän aikaa käydä... Suodatin on vasta vaihettu ja sen jo tarkistin et on kunnolla kiinni..
Jossaki vuoto, mutta missä.. en älyä tosta pumpusta nii paljon että tietäsin mistä katella, no putkien juuret oli vähä kosteat..? onko jotain normaali paikkoja mistä ruukaa vuotaa? onko näihin ostettavissa jotain tiivistesarjoja tms? Kohta ois muutama vapaapäivä ja ois ehkä aikaakin jotain yrittää tehrä.....
Apuja kaivataan...
Saa myös joku valaista mikä ero on 300D vs E300D pumpuissa tai vaikka pistää linkin jonnekki että jotaki älyäis näistä. mielikuvana itellä on että vanhemmassa mekaaninenpumppu... ja käykö nämä vaihtaa keskenään?
PS: Lapissa luotettavaa/hyvää dieseli huoltoa?
Tuokaa jo köyttä tai antakaa pyssy huolta ja murhetta täynnä on myssy... alan pikkuhiljaa miettimään merkinvaihtoa, JA vitut.. mutta joo tämmönen jännä homma tässä taas ilmeni..
Pitkän aikaa miettiny tuon norsun dieselinnälkää... en oo ikinä saanu menemään tätä vehettä minkään näkösessä ajossa alle 8l/100km..
Nytki viimeset 2 kertaa tankilla käyny niin 12.6L/100km, nuo lukemat alko jo hätkäyyttelemään, vaikka talvi onki... Normi kulutusollu kesänopeuksilla sitä 9-10l. Kaupunkiajo ollu sitä 10-12L luokkaa.. ihan normaalilla kaasujalalla...
Tähän nyt voisin mainita että auto vaihtaa myös hieman oudosti.
Enpä ole tuosta kulutukesta piitannukko tankannu vain sen mitä vie.. KUNNES... alkanu nyt kovien pakkasten aikana ilmestymään dieseliläikkää koneen alle?!?!?! Siihen tulokseen olen tullu että se vuotaa sillon kun auto on käynnissä, eli varmaa ajossa aiva simona. ja nyt se vuoto näyttää olevan aikamoinenko antaa auton vähän aikaa käydä... Suodatin on vasta vaihettu ja sen jo tarkistin et on kunnolla kiinni..
Jossaki vuoto, mutta missä.. en älyä tosta pumpusta nii paljon että tietäsin mistä katella, no putkien juuret oli vähä kosteat..? onko jotain normaali paikkoja mistä ruukaa vuotaa? onko näihin ostettavissa jotain tiivistesarjoja tms? Kohta ois muutama vapaapäivä ja ois ehkä aikaakin jotain yrittää tehrä.....
Apuja kaivataan...
Saa myös joku valaista mikä ero on 300D vs E300D pumpuissa tai vaikka pistää linkin jonnekki että jotaki älyäis näistä. mielikuvana itellä on että vanhemmassa mekaaninenpumppu... ja käykö nämä vaihtaa keskenään?
PS: Lapissa luotettavaa/hyvää dieseli huoltoa?
Polttoaineputkien o-renkaat.
Polttoainesuodattimen päällä oleva pultti, onko se nyt venttiilin nimellä, jossa se kierrehana, o-renkaita kaksin kappalein siinä.
Tarkistele nuo ensin.
Polttoainesuodattimen päällä oleva pultti, onko se nyt venttiilin nimellä, jossa se kierrehana, o-renkaita kaksin kappalein siinä.
Tarkistele nuo ensin.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Re: ......Pumppu(KO) vuotaa?
Roi Diesel, Rovaniemi. Rautanen ammattilainen!Peteeee kirjoitti: PS: Lapissa luotettavaa/hyvää dieseli huoltoa?
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Noniin tuossa tziigailin tota vuotoa ja tulin siihen tulokseen että se vuotaa tosiaan 3 ensimmäisestä ruiskuputkesta siittä pumpunpäältä(kai?)... puhalsin ilmanpaineella kuivaksi/puhtaaksi sen sekä puhistin alempaa olevat paskat ja liat että näkee mistä se diiiisseli tullee... Jonkun aikaa käytin konetta ja seurasin putkia jne. ei mitään kovempia vuotoja, aivan vähän alko kostumaan nuo kyseiset ruiskuputken juuret... Missä kohtaa ne tiivisteet tuossa on, siinähä on eka se putkenpäällimmäinen normi kannalla oleva mutteri (14mm) sit joku hammasmutterin näköne vai mikä onkaan...
Voisko nuita koittaa kiriä jos vuoto pienenis? aika veemäisessä paikassa vaihtaa mittäänkö imusarjaki eessä :S
Ruoja tuosta kierrehanasta... onko se 19mm mutterin päällä oleva muovi härpäke jossa lukee että TOP? meikäläisen yksilössä on se ''säätömmotikan näköne'' väännetty tuhannen pillun päreiksi.... mikä tarkotus tuolla ees on? Suodatinhan löystyykö löysää tuota 19mm..
Käytin suodattimenki irti ja tarkistin että kaikki ok.
Välillä näyttää että se ei taas vuojakkaan vaikka kuinka kauan ois tyhjäkäynnillä paikallansa..
Voisko nuita koittaa kiriä jos vuoto pienenis? aika veemäisessä paikassa vaihtaa mittäänkö imusarjaki eessä :S
Ruoja tuosta kierrehanasta... onko se 19mm mutterin päällä oleva muovi härpäke jossa lukee että TOP? meikäläisen yksilössä on se ''säätömmotikan näköne'' väännetty tuhannen pillun päreiksi.... mikä tarkotus tuolla ees on? Suodatinhan löystyykö löysää tuota 19mm..
Käytin suodattimenki irti ja tarkistin että kaikki ok.
Välillä näyttää että se ei taas vuojakkaan vaikka kuinka kauan ois tyhjäkäynnillä paikallansa..
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
Paineventtiilien tiivisteet vuotanee. Osat ei maksa paljoa. Työkin on helppo kun irroittaa imusarjan. Tarvitsee niihin "hammasmuttereihin" erikoisavaimen jotta saa auki.
Tuossa työssä tärkeää puhtaus ja oikeat kiristystiukkuudet.
Tuossa työssä tärkeää puhtaus ja oikeat kiristystiukkuudet.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt oon huomannu tuossa tyhjäkäynnillä myös ns. käynnnin ''humpaamista'' ... johtuuko tuoki nuista tiivisteistä vai??
niinkö aiemmin kirjotin ni puhistin kaikki liat ja roiskeet jne ni nyt ei enää vuojakkaan enää mistään dieseliä :S voikohan tuo olllakko oli nii kovat pakkaset ni vuos vaa sillo...
No kuitenkin, tuo kulutus pitää saaha alemmas.. Vois alottaa kattomalla että jako on kohillaan... paljo se optimaalinen jykk astemäärä nyt oli vakio 300TD 24V?????
niinkö aiemmin kirjotin ni puhistin kaikki liat ja roiskeet jne ni nyt ei enää vuojakkaan enää mistään dieseliä :S voikohan tuo olllakko oli nii kovat pakkaset ni vuos vaa sillo...
No kuitenkin, tuo kulutus pitää saaha alemmas.. Vois alottaa kattomalla että jako on kohillaan... paljo se optimaalinen jykk astemäärä nyt oli vakio 300TD 24V?????
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Höpsistä. Ilmansuodatinkotelo pois, kaasuvaijerivermeet irti (ei liene niitäkään "pakko" ottaa pois, mutta itse otin. Ja sitten imusarja pois. Jos on vaikka kännykässä säällinen kamera, niin napsii sillä kuvia välillä purkaesa, niin osaa kasata vielä oikein takaisinkin. 
EDIT: Jaa, kyseessä onkin leveäkantinen. No tuskin suurensuurta eroa on periaatteissa, ilmanputsari taitaa sijaita eri puolella konetta mitä kapeakantisessa?

EDIT: Jaa, kyseessä onkin leveäkantinen. No tuskin suurensuurta eroa on periaatteissa, ilmanputsari taitaa sijaita eri puolella konetta mitä kapeakantisessa?
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
E 250TD vuosimallia -95 oli helppo purkaa imusarja pois.
1. Moottorin vasemmalta puolelta imuputki kiinnityslaippoineen irti, kiinni kolmella pultilla, tais olla 10mm.
2. Putken toisesta päästä imusarjasta 2kpl 6mm kuusiokolopultteja irti ja putki irtoaa.
3. Kaasuvaijerihässäkkä irti, kaksi 8mm pulttia, muistaakseni myös mutterit.
4. Imusarjan pultit irti, TORX-kanta, koko oli muistaakseni 35 tai 40. Imusarja irtoaa vetämällä koneesta pois päin. Imusarjan pultit voivat olla tiukassa, mutta irtoaa kuitenki.
HUOM! Varaa imusarjan irroituksen yhteyteen uusia imusarjantiivisteitä, maksavat n. ~95snt kappale. 250D:hen meni 10kpl. Onkohan 300D:ssä enemmän?
Eiköhän nuita samoja ohjeita soveltaen saa irroitettua myös leveäkantisesta 300D:stä imusarjan.
1. Moottorin vasemmalta puolelta imuputki kiinnityslaippoineen irti, kiinni kolmella pultilla, tais olla 10mm.
2. Putken toisesta päästä imusarjasta 2kpl 6mm kuusiokolopultteja irti ja putki irtoaa.
3. Kaasuvaijerihässäkkä irti, kaksi 8mm pulttia, muistaakseni myös mutterit.
4. Imusarjan pultit irti, TORX-kanta, koko oli muistaakseni 35 tai 40. Imusarja irtoaa vetämällä koneesta pois päin. Imusarjan pultit voivat olla tiukassa, mutta irtoaa kuitenki.
HUOM! Varaa imusarjan irroituksen yhteyteen uusia imusarjantiivisteitä, maksavat n. ~95snt kappale. 250D:hen meni 10kpl. Onkohan 300D:ssä enemmän?
Eiköhän nuita samoja ohjeita soveltaen saa irroitettua myös leveäkantisesta 300D:stä imusarjan.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
300D:ssä yhtenäinen tiiviste, imusarjan irroitus on todella helppoa. Pistä mieleen/merkkaa alipaine letkut imusarjan alta. Jos pumpun päällinen ei ole märkä ei paineventtiilit vuoda ainakkaan ulospäin 

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jassoooo eli pitäs olla ihan itetehtävissä tuo homma..
Mites nuo vaijjerihässäkät ja muut tuossa päällä? menneekö laatikko sun muut ihan sekasin jos nuo löysyttää/irrottaa..?
Milläs nuo ''hammasmutterit'' auki??? ei ole erikoisetyökaluja..
Mitähän muuta tuossa samassa hässäkässä kannattas vaihtaakko imusarja on pois?
kuten sanoin aiemmin nyt on alkanu piettään tosi selvää humpaamista tyhjäkäynnillä ja läpinäkyvissä diisseliputkissa (>PA-suod.)näkyy aiva selvää ilmakuplaa... Näyttäs nyt olevan taas se pumpunpäällinen märkänä ni eiköhän seole selvä homma sitt..
prkl se pärräää tuo hihnankiristinki vähänväliä tyhmäkäynnil.... siinäki tietenki pultit saatana nii kiinni että lähekkö särkemällä...
Mites nuo vaijjerihässäkät ja muut tuossa päällä? menneekö laatikko sun muut ihan sekasin jos nuo löysyttää/irrottaa..?
Milläs nuo ''hammasmutterit'' auki??? ei ole erikoisetyökaluja..
Mitähän muuta tuossa samassa hässäkässä kannattas vaihtaakko imusarja on pois?
kuten sanoin aiemmin nyt on alkanu piettään tosi selvää humpaamista tyhjäkäynnillä ja läpinäkyvissä diisseliputkissa (>PA-suod.)näkyy aiva selvää ilmakuplaa... Näyttäs nyt olevan taas se pumpunpäällinen märkänä ni eiköhän seole selvä homma sitt..
prkl se pärräää tuo hihnankiristinki vähänväliä tyhmäkäynnil.... siinäki tietenki pultit saatana nii kiinni että lähekkö särkemällä...
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Ne "hammasrataspultit" on XZN-kannalla olevia ns. tähtiavaimia. XZN-kantaisia kärkihylsyjä löytyy mm. Motonetistä ja Biltemasta, oletettavasti myös muista työkaluliikkeistä. Ei ole mitenkään järin harvinainen työkalu, mutta ei kuitenkaan liene jokaisen Prisman valikoimissa.
Ne ketjunkiristimen pultit tuskin on tiukassa, omassa olivat hapettuneet 643tkm ja 24 vuotta paikallansa, mutta aukesivat aikalailla vinoilematta WD-40:n avustuksella. Flektin pultti on myös tiukassa, mutta auennee ihan vesipumpun siivapyörästä vastaan pitämällä.
Ne ketjunkiristimen pultit tuskin on tiukassa, omassa olivat hapettuneet 643tkm ja 24 vuotta paikallansa, mutta aukesivat aikalailla vinoilematta WD-40:n avustuksella. Flektin pultti on myös tiukassa, mutta auennee ihan vesipumpun siivapyörästä vastaan pitämällä.

530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
Ei kyllä pitäisi mennä, jos et mene säätelemään ite sitä vaijeria tms.Peteeee kirjoitti:Mites nuo vaijjerihässäkät ja muut tuossa päällä? menneekö laatikko sun muut ihan sekasin jos nuo löysyttää/irrottaa..?
Vaihat samalla kaikkien kirkkaiden polttoaineletkujen päihin ne o-renkaat, muistaakseni 11kpl tarvii niitä o-renkaita. Itse ostin niitä reilusti(lue: yli 15kpl), niin varmasti riittivät.Peteeee kirjoitti:Mitähän muuta tuossa samassa hässäkässä kannattas vaihtaakko imusarja on pois?
Koot: 8x2.5mm & 10x2.5mm
..tai vaihtoehtoisesti vaihdat ne letkut kynsineen ja o-renkaineen kokonaan.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Flektin irroitusta varten pitää tehdä erikoistyökalu
Olikohan 8,10 tai 12mm kuusikoloavain mistä katkaistaan siitä lyhyemmästä päästä hiukan pois jotta mahtuu syylärin ja flektin väliin, voi sinne tosin mahtua muutakin, nuin ainakin me on nuo aukastu
Ketjunkiristimen linkku on 17mm kuusiokololla kiinni ja se voi olla oikeesti tiukassa.


Ketjunkiristimen linkku on 17mm kuusiokololla kiinni ja se voi olla oikeesti tiukassa.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vanhemissa erikokoinen kuin moniventtiilissä
Pitkäkantainen pyöränpultti käy monivenan keinun aukaisuun jos ei muuta avainta ole...

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Mukava kuulla että muutki kuuntelee katoavaa kansanperinnettäPeteeellä on allekirjotuksessa hyvän piisin viimiset sanat

Katoha tääl o kirjoteltu oikee urakalla...

Tuosta kulutuksesta kans kyselin ni meinasi että imusarja varmaankin tukossa että siksi vie nuin paljon ainetta... siinähän se seki samalla puhistus sitte... Pakokaasunkierrätin vai mikä seoli mistä se puhu että aiheuttaa paskan kertymistä, mikä se tuommonenki vehje on, tekoturpo

Joo tack så mycke vain vihjeistä ja vinkeistä.. eiköhän näillä eväillä jo jotaki saa aikaan...

pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
-
- Viestit: 311
- Liittynyt: 05.11.2011 12:09
- Paikkakunta: kerava(nivalasta)
mulla meni 300 tdt:ssä -89 ne pumpun päällä olevat nafta putkien tiivisteet vaihtoon ko kusi sieltä.
ei meinannu lähteä enää käyntiin ku veti sieltä vissiin vähä ilimaa.
ja kävi kans sitte vähä humputtamalla.kävin vaihdattaan ne tiivisteet ja johan tokeni.en nyt muista yhtään mitä se lysti makso
ei meinannu lähteä enää käyntiin ku veti sieltä vissiin vähä ilimaa.
ja kävi kans sitte vähä humputtamalla.kävin vaihdattaan ne tiivisteet ja johan tokeni.en nyt muista yhtään mitä se lysti makso
mercedes benz 203 200 cdi farmari -05
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
ford mustang ht 351 cleaveland -66
ford taunus coupe -76 (ikuisuusprojekti)
suzuki intruder 1400 -92
ex:124 300 tdt
ex:124 200 d
ex:201 200 d
Noni, nyt ois löpömasteriki hommattuna talliin että tarkenee rassautua...'
Tietääkö joku että onko tuohon polttoainejärjestelmään ostettavissa semmosta valmista tiivistesarjaa missä ois kaikki letkut sek'ä tiivisteet oikeanmittaisina ja kokosina vai joutuuko kaikki laittaan metritavarasta uusiksi ja tiivisteet kappalein ostamaan?????????
aattelin vaihtaa kaikki maholliset letkut tuosta pumpun lähistöltä ja tiivisteet että ei varmasti tarvi heti rueta repiin taas imusarjaa irti vuotojen takia...
Tietääkö joku että onko tuohon polttoainejärjestelmään ostettavissa semmosta valmista tiivistesarjaa missä ois kaikki letkut sek'ä tiivisteet oikeanmittaisina ja kokosina vai joutuuko kaikki laittaan metritavarasta uusiksi ja tiivisteet kappalein ostamaan?????????
aattelin vaihtaa kaikki maholliset letkut tuosta pumpun lähistöltä ja tiivisteet että ei varmasti tarvi heti rueta repiin taas imusarjaa irti vuotojen takia...

pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
Kyllä sinne taitaa saada letkutkin uudet. Ainakin kaikki tiivisteet löytyy ihan valmiina sarjana.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Selevä..seoli nopea vastaus!Kyllä sinne taitaa saada letkutkin uudet. Ainakin kaikki tiivisteet löytyy ihan valmiina sarjana.

Tuli tässä mieleen että eihän mulla ole momenttiavaimia, kalliita?? vissii ne nuo paineventtiilit pitää oikeeaan momenttiin vetään? pitääkö muita?
Mihin momenttiin mikkäkin???

hmmmm.... ZXN-avaimia pitäs kyllä löytyä..
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
Eikait ne monumenttiavaimet kalliita oo, ainakkaan semmoset mitkä sopii peruskäyttäjälle. Motonetistä löytynee sopiva kohtuuhintaan.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Noniin tämä asia on tänään hoijettu pois päiväjärjestyksestä, uuet tiivisteet on vaihatettu ja kaipa se alkaa pelaamaan...
Kaupanpäälle sit selviski uusia ongelmiakun aloin ihmettelemään miksi SRS-valo ei pala....................................................
Kaupanpäälle sit selviski uusia ongelmiakun aloin ihmettelemään miksi SRS-valo ei pala....................................................

pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
Semmonen 500km alkaa olemaan rempan jälkeen takana ja sen olen ainaki huomannu että humpaaminen ei ole poistunut... jokseenkin vähentynyt. kun kone on lämmin... kylmänä humpaa aikalailla... vuodot on loppunu.
Mihiinhän tämä nyt viittaa? Painevent. Tivisteet on nyvaihettu, sekä osa lwtkuista. Vuotaakohan sielä nyt joku ruisku vai mikä..........
Kulutus 13,5l/100km.
Mihiinhän tämä nyt viittaa? Painevent. Tivisteet on nyvaihettu, sekä osa lwtkuista. Vuotaakohan sielä nyt joku ruisku vai mikä..........
Kulutus 13,5l/100km.
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
[/quote]Ajotus kohillaan? Suuttimet kunnossa?[/quote]
Tuota ajotusta itsekkin aiksemmin mietin mutta ei tullu oikeen vastauksia ni se jäi..
Paljonko tuo astemäärä piti nyt olla ja kumpaan suuntaan ennen vai jälkeen yläkuolokohdann..?? saako sen kuinka kätevästi tarkistettua, eikö tuo astetaulukko ole siinä kampiakselin pyörässä?
Suuttimet? eli ruiskut vai? miten niistä voi kunnon tarkistaa?
Käyntiin lähtiesssä joskus meinaa niinkö yskiä kone, aivanko ei kävis kaikilla hinkeillä...
Tuota ajotusta itsekkin aiksemmin mietin mutta ei tullu oikeen vastauksia ni se jäi..
Paljonko tuo astemäärä piti nyt olla ja kumpaan suuntaan ennen vai jälkeen yläkuolokohdann..?? saako sen kuinka kätevästi tarkistettua, eikö tuo astetaulukko ole siinä kampiakselin pyörässä?
Suuttimet? eli ruiskut vai? miten niistä voi kunnon tarkistaa?
Käyntiin lähtiesssä joskus meinaa niinkö yskiä kone, aivanko ei kävis kaikilla hinkeillä...
pittöö suora olla eikä aaatella pahoja niinku muallista mammonoo ja mehtärahoja
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift
* 500SEC '85 facelift
* C200cdi '11 facelift