Kampiakselin takastefa

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Kampiakselin takastefa

Viesti Kirjoittaja Köster »

No nii, nyt se lykkäs projektin insinööri...
öljytippa lattialle, ja korjauskehoitus....
Moottorin takaosasta ja ilmeisesti moottori öljyä. Takastefa???
Hyviä vinkkejä vastaan otetaan!
Voisko tuon kanssa muuta kuin varata touhutonni tai paaliin....
300D turbo 124.133 automaatti..
tippa sillon tällön ei paha. Eikä syö diamond 5w/40 dieseliä.
En kyllä ole tutkinu voiko olla muualtakin, enyway takapäässä.. huoh....
Avatar
Pimpula
Viestit: 434
Liittynyt: 13.4.2008 13:44
Paikkakunta: Varpaisjärvi

Viesti Kirjoittaja Pimpula »

Ihmisen tekemään se on, nappaat vaihelootan edestä pois niin siinähän se on vetolevyn takana.
Once you get fat you never come back.
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Niin pikku homma, parkkipaikalla räntäsatteessa ja persaukiselle😀👍!
No joo , nosturi ja viikonloppu ehkä riittäs ensikertalaiselle.....tai 5-7 tuntia paja välineillä.
Kehtuuttaa vaan eipä osa liene ku muutaman kympin ja tonnilla selvinnee jos korjuuttaa...
Aika homma tipan vuoksi.
Van ei ny 600e ooppelikaan kelpaa😀, niitähän saa just katastettuna ku käy vaan hakemassa sopivan jne..,
Lieneekö mikä ero tuolla hylky tai korjauskehoitus sanalla?
Jarrulevyt 0.2 mm liika ohkaset edessä ...hylätty
Sumuvalon suuntaus korjauskehoitus
Öljyvuoto Korjauskehoitus
Nootta kaksi helppoo ja yksi projektiksi taipuva vikalistassa.
Tutkitaan ja tuumitaan ensin mistä tuo tippa tulee.
Syöttöpumpun o-rengas, vai joku muu kenties jos hyvin käy.
geoman
Viestit: 79
Liittynyt: 01.11.2005 12:43

Viesti Kirjoittaja geoman »

Jos vuoto on mitätön niin pese moottoritila ja vaihdelaatikon ynpäristö ja käy näyttämässä uudestaan. Uskottele itsellesi, että nestettä oli kerääntynyt ja se huonolla tuurilla lorahti alas. Voihan se olla useamman lähteen summa (polttoaine, vaihdelaatikon ja moottorin huohotin, ohi kaadettua öljyä jne). Voi olla, että syöttöpumpun O-renkaista valuu polttoainetta moottorin pohjalevyn päälle ja sieltähä se sitten tulee (minulla aikanaan tuli ihan oikea lätäkkö).

Ei kai tuota vuotoasiaa edes. tarvitse käydä näyttämässä. Jarrut on eri juttu, ne näytettävä. Riittää kun korjaukset on tietyn ajan sisällä tehty ja joskus ne jää myöhäisemmäksi.

Jos vuoto näkyy tai tulee myöhemmin uudestaan on se korjauksen paikka. mielestäni tämä ei ole epärehellinen tapa vaan asiallinen tapa edetä., rahojaan säästävälle.

Itselläni oli perässä vuotava stefa, mutta se näkyi selvästi ja oli halpa korjata. Oli vain korjauskehoitus, ei tarvinnut näyttää.
VW Golf Plus 2.0 DSG vm. 2011
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

Ja kun ne muut on korjauskehotuksella, ni vaihat levyt ja korjaat ens leimalle loput..
® Mesen linttaklubi
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

Tänk juu very mats😀!
Näin teen . Ei tippoja näy lumessa nootta, pesuriin ja koneen kylki pohja ja laatikon ympärys puhtoseksi, pohjalevy ei sovi olemaan näköjään edelliseltä omistajalta unohtunna tms...
Niin eiköhän tuo siitä pikkuhiljaa muutenhän kärry soipa peli kohtuukilsoilla 360tkm. Ei raskis luopua ku korikin nätti ja kaikki pelaa ku ei kehumaan ala😀!Kuva
Köster
Viestit: 713
Liittynyt: 19.5.2011 23:27

Viesti Kirjoittaja Köster »

No niin, laittelin levyt ja suuntasin valot.....
Pesin ja vein syyniin, leimakin tuli säästyi viiden tunnin työt ja voi ottaa stefaprojektin rauhassa jos viittii....
Nöyrimmät kiitokset kaikille osallistuneille😊!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”