Jos Linda pitää kakkossijansa, niin Lindan omistaja poksahtaa ylpeydestä halki - ajatelkaahan nyt: autokorjaamon pihasta romujen joukosta noukittu ylitalvinen romu! Ja pärjää kauneuskilpailussa

Ja sitäpaitsi Linda on sisäisesti kaunis

namnam kirjoitti:Lisää filosofiaa: tärkeintä ei ole leikkimielinen kilpailu vaan voitto.
Oooon mulla momenttiavvainki, ja hieno onkin. Ei vaan oo tullut käytettyä muutakuin automaatin öljypohjan kanssa, sen sentään ossaan kiristää oikein jos ei muutacdi kirjoitti:Niin autohommiin on kovakätisille miehille kesitty momenttiavaimmet ja DBMS naiset.![]()
Täh? Eikö nuo kaikki olekkaan tehty jo useammasta yksilöstä yksi jotenkuten liikkuva? Mulla on ainaki kahta eri autoa jo tuossa omassa ja kohta jatketaan kolmannella kunhan jostaki löydän sopivalla hinnalla hyväkuntoisen varaosa-auton...touhottaja kirjoitti:kyllä mielestäni linta pitäs olla linttojen lintta,onhan siihen tarvittu koossa pitämiseen toinen farkku mitä on purettu taukoamatta lambi pitäjässä,että linta on jokseenkin pysynyt hahmossaan
Kiitos touhottaja, olet ollut korvaamaton,touhottaja kirjoitti:kyllä mielestäni linta pitäs olla linttojen lintta,onhan siihen tarvittu koossa pitämiseen toinen farkku mitä on purettu taukoamatta lambi pitäjässä,että linta on jokseenkin pysynyt hahmossaan
Lohdu lohdu Sampo ystävä, Linda voitti sentään naisten sarjan (ainakin luulen, että sekä Linda että minä olemme feminiinejä). Nyt ei vielä ole jäätietä, mutta kissa vieköön, kunhan jäät tulee, niin sitten on IHAN PAKKO ajaa NÖTÖHÖN, ainakin. (Pääsis nyt edes Seiliin...)Sampo N. kirjoitti:Raato vie, Harjun lintta voitti. Onko siellä etelässä edes jääteitä, että pääsisi Lindaa koittamaan.
Hyvä että Linda-Lintta pääsee matkaamaan kohti uusia seikkailuja. Tämä lohduttaa minua suurestinamnam kirjoitti:Lohdu lohdu Sampo ystävä,Sampo N. kirjoitti:Raato vie, Harjun lintta voitti. Onko siellä etelässä edes jääteitä, että pääsisi Lindaa koittamaan.
Kiitos äänestä ja kannustuksesta. Linda saadaan huomenna kuntoon ja kohti uusia seikkailuita.
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Boss kirjoitti:Aijuu, onnea Lindalle ja Rommelillekin, kyllä noilla sijoituksilla kelpaa ja melkein joku pikku takalasintarra pitäisi laitella että Lintta 2008 2. tai 3. Tai Ladylintta 2008 ja kruunu koristeeksi.
Vois joku tietämätön vähän ihmetellä sertifikaatin merkitystä.
Niinhän se on, täälläkään ei nyt kyllä rupsahdeta, kypsytään vaan!Ruoja kirjoitti:Olipahan hieno kisa. Nöyrin pokkaus voittajakolmikon suuntaan.![]()
Minkähänlainen alkoholipitoinen palkinto se Harjua odottelee?![]()
Toisaalta hyvä, ettei Vaeltava Väykky pärjännyt; kiistaa ja ylen määrin spekulaatiota se vaan olisi jälleen aiheuttanut. Tosiasia lienee sittenkin se, että W123 ja W124 alkavat ilman huolellista ylläpitoa - naisnäkökulma ajateltuna - rupsahtaa.
Linda kypsyy mureaksi ja rapeaksi tuossa tuokiossa, nam. (20 vuotta uudempi väyrynen kyllä ottaa jossain kohtaa kiinni veikkaan, tuon kypsymisen puolesta)namnam kirjoitti:Niinhän se on, täälläkään ei nyt kyllä rupsahdeta, kypsytään vaan!Ruoja kirjoitti:Olipahan hieno kisa. Nöyrin pokkaus voittajakolmikon suuntaan.![]()
Minkähänlainen alkoholipitoinen palkinto se Harjua odottelee?![]()
Toisaalta hyvä, ettei Vaeltava Väykky pärjännyt; kiistaa ja ylen määrin spekulaatiota se vaan olisi jälleen aiheuttanut. Tosiasia lienee sittenkin se, että W123 ja W124 alkavat ilman huolellista ylläpitoa - naisnäkökulma ajateltuna - rupsahtaa.