® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
- Eki87
- Perho-ope
- Viestit: 394
- Liittynyt: 11.12.2006 16:02
- Paikkakunta: Siellä sun täällä Pohjois-Savossa
Omasta purkista pitää kyllä sen verran sanoa, että ei siinä (tietääkseni) paljon ole ruostetta. Kaikkein hauskinta koko vehkeessä on se, että kun sillä ajaa niin kyyti ei tunnu ensinnäkään autolta vaan laivalta joka hyllyy aaltojen päällä.
Ai niin.. Kova meteli siitä kans lähtee, mutta ei se kyllä mihinkään liiku.
Ai niin.. Kova meteli siitä kans lähtee, mutta ei se kyllä mihinkään liiku.
Omat pirssit:
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
W124 200D -88
W124 200D -88 (taksi malli) käyttöautona
Muut pihassa olevat pirssit:
Volvo 740 GLE Turbodiesel -88
Volvo 164 E -74 3.0 Megasquirt
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Ja Lintta saatu Ö-pohjan vaihdosta. Samalla tuli vaihdatettua Kuskinpuolelle taakse aurauksensäätötanko.
Mutta lintta päätti ruveta ryttyileen ja suutinputki rikki käydä ryskyttää taasen
Mutta lintta päätti ruveta ryttyileen ja suutinputki rikki käydä ryskyttää taasen
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Tuossa tuli mieleen että kiillotanpa tuon lintan Painekotelon. Jäin sitte vartiks töitten jälkee tuhraan kelpaa taasen.
Pittääs vaan Suutinputki saada hommattua että pääsis liiktenteeseen. KL:n hinta oli nii järkyttävä että suoria putkia helmillä saa kolmeen sylinteriin sillä rahalla ko ton rikkoontuneen yhden KL:ltä
Pittääs vaan Suutinputki saada hommattua että pääsis liiktenteeseen. KL:n hinta oli nii järkyttävä että suoria putkia helmillä saa kolmeen sylinteriin sillä rahalla ko ton rikkoontuneen yhden KL:ltä
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Lintta liikenteessä taasen. Savua muailmaan
Huomenna jos saa aikaseksi niin edestä sisälokarit poes ja rullata kaarista pokkaukset soukemmalle. Notta mahtuu renkaat pyörimään takuulla
Sitten Oiskohan kukaan kiinnostunu tosta Lintasta ? Ko ens kuun lopulla pittääs luopua siitä. Koulu alkaa Helsingissä ja työt loppuu, niin ei oo varaa pittää dieseliä jouten seisomassa
Huomenna jos saa aikaseksi niin edestä sisälokarit poes ja rullata kaarista pokkaukset soukemmalle. Notta mahtuu renkaat pyörimään takuulla
Sitten Oiskohan kukaan kiinnostunu tosta Lintasta ? Ko ens kuun lopulla pittääs luopua siitä. Koulu alkaa Helsingissä ja työt loppuu, niin ei oo varaa pittää dieseliä jouten seisomassa
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Pösö 205 on maahantuojan toimesta tyypitetty pakuksi kuten osa oppeelkorsistakin, ei kai nuissa muuta ku ottaa takapenkit pois ja muutoskatastaa.
Jos nyt välttämättä kaksnollavitosen haluaa.
Jos nyt välttämättä kaksnollavitosen haluaa.
Tilapäinen rekisteristäpoisto on oikein hyvä ratkaisu jos käyttöä olisi joskus myöhemmin...ei oo varaa pittää dieseliä jouten seisomassa
Samoin onnistuu Pösö 106/206 ja Citroen Saxo. Elikkäs onnistuu se pakuksi rekisteröinti vieläkin. Siinä taitaa olla se ideana, että kyseistä mallia saa jossain euroopassa myös pakuna.Sivonen kirjoitti:Ottamalla takapenkit pois ja 80-luvulla.
Ihan lekentaarinen laite, polttoaineenkulutus mitätön ja dieselvero kaks euroa.
Esim. tavan Golffia ei saa enää pakuksi muutettua, ellei se ole farkku. Joskus aikoinaanhan onnistui ykkös- ja kakkoskoppaisistakin tehdä paku, jos oikein muistan.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Ei oo mersut seisomista varten tehty ei. Ne kuuluu liikenteeseendealer kirjoitti:Tilapäinen rekisteristäpoisto on oikein hyvä ratkaisu jos käyttöä olisi joskus myöhemmin...ei oo varaa pittää dieseliä jouten seisomassa
Ei sitä viitti seisottaa rivarin pihassa kotopuolessa ja koulut alkaa helsingissä nii sinne ny ainakaa tuo sitä.
Mutta jossee se mee kaupaks nii sitten aika paha rasti että pistääkö lihoiks vaiko koittaa saada jonnekin säilöön.
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Häätyy mainita tähän väliin pari asiaa..
Ensinnäi. Tullu taas poissaoltua. Työkiireet painaneet päälle ankaralla sykkeellä nii ei oo joutanu mesellä oleileen.
Ja Toisakseen. Jos jollai konstilla voi ajo-ominaisuuvet parantua, nii sillä ku uusii alustan. Kaikki muut vaihettiin alustasta paitsi alatukivarsia ei. Alatukivarret oli hyvässä iskussa, nii ei tarvinu pulttailla niitä ollenkaa. Muuttu auto kertaheitosta paremmin käskyjä tottelevaksi. Raidetangon vaihto tuli myös tarpeeseen.. Eipä muuten pöikylöi enää.
Seuraavana vois uusia maalipintaa.. Kuulosti alustan puolesta kestävän, niin että muualta auto ensin vanhanee, kuin alhaalta.
Ensinnäi. Tullu taas poissaoltua. Työkiireet painaneet päälle ankaralla sykkeellä nii ei oo joutanu mesellä oleileen.
Ja Toisakseen. Jos jollai konstilla voi ajo-ominaisuuvet parantua, nii sillä ku uusii alustan. Kaikki muut vaihettiin alustasta paitsi alatukivarsia ei. Alatukivarret oli hyvässä iskussa, nii ei tarvinu pulttailla niitä ollenkaa. Muuttu auto kertaheitosta paremmin käskyjä tottelevaksi. Raidetangon vaihto tuli myös tarpeeseen.. Eipä muuten pöikylöi enää.
Seuraavana vois uusia maalipintaa.. Kuulosti alustan puolesta kestävän, niin että muualta auto ensin vanhanee, kuin alhaalta.
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Linttamies Hamis on jo linttaklubissa ja pysyy, tähän seurakuntaan ei tarvitse jäsenyyttä olla uusimassaHamis kirjoitti:Tuli hankittua työauto itelle, oiskos tästä linttalupiin?
1.8Dee ja 2paikkanen paku.
Mutta eittämättä onhan tuossa jo sitä aitoa linttafiilistä, ehkä ihan erimalliin kuin parissa aikaisemmassa kaunokaisessa Voidaanpa sanoa että Hamis on oikealla kehityspolulla
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Ja taas meinasi käyä kirjurille kämmi, Eki87 pitää hetimiten lisätä listoille Tervetuloa populaan Milloins nähdään Linttaklubin nimikkovieheEki87 kirjoitti:Oli Jovihavan kanssa KiuruSlalomissa hieman alustavaa puhetta että pääsiskö sitä klubiin.
Kuvia en kyllä nyt juuri tähän hätään saa, mutta jovihavan luvalla lintta-tarra laitettu jo takalasiin.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55