Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.

Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Tätä oli ilo seurata ihan vierestä, se on heleppoa kun sen ossaa.

Jovillaki ois ollu jo valmista ellen olisi ollu siinä narisemassa apuja oman autoni kanssa :D

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

on se Jovilla homma hanskassa :D luannistaa nuo korroosio hammatki ihan kun ruostetta vaan :lippu:
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

On se seppä käsistään. :shock:
Avatar
lystis
Perämoottorin Kauhu
Viestit: 1796
Liittynyt: 19.4.2008 21:17
Paikkakunta: Invala

Viesti Kirjoittaja lystis »

jovihava kirjoitti:Akuutein lisävirrantarve katosi kun epäonnistuin tuon ropelihattuilmastoinnin kehittämisessä :cry: Vaikka saattaisi se ihompi laturi olla silti ihan hyvä ajatus, tiijä vielä mitä sitä keksii tuon kanssa :?
Tuota matkailuajoneuvojen iolmastointia tullu josku mietittyä jotta josko semmosesta sähköllä toimivasta matkajääkaappi/laukusta sen kannen teippais jesarilla katoluuku tilalle nii eikö se ainaki teoriassa jonniverra luulis jähyttävä ilimaa kabiinissa :tuumaus:
Eihä se tietenkää aido kylymäkonee verone teholtaa oo, mutta ei se n ny ainakaa luulis huonontava tilannetta.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.

- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kiitosta touhottaja ja Sampo, tämmöstä harrastelijan näpertelyähän tämä :oops:

Lystis, suuret mielet ajattelevat samalla lailla :lol: Tuotakin joskus lipovakavissaan tähkäilin, jopa mallasinkin, mutta on se aika hetunen tuommonen kylmälaukun pelttieri :tuumaus:
Hese126 kirjoitti:Jovillaki ois ollu jo valmista ellen olisi ollu siinä narisemassa apuja oman autoni kanssa :D
Njää, enimmän osan aikaa kyllä ihan ihte harrastelin nenänkaivuuta seuraavaa liikkua suunnitellessa :P Päinvastoin, mukava puuhastella kun on kaveri jonka kanssa turppasta sillon kun laikkakoneen laululta pystyy :D

Tänä aamuna kävin jahtaamassa sähkösinkittyä millistä peltiä paikkatarpeiksi, olihan yllättävän sitkasta löytää Oulun kokoisesta kylästä :shock: Edes Sah-Kolla ei ollut varastossa, onneksi en joutunut kuitenkaan maksamaan sisäänpääsymaksua vaikka tiskillä asti kävinkin :P

Sähkösinkittyä siksi että ei tarvitse niin paljoa murehtia varjopuolen ruostumisesta :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Mites sinkityn pellin hitsaus onnistuu, eikös siitä joudu samakohdasta hiomaan sinkityksen pois?
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Olen antanut ammattimetallimiehen itselleni kertoa että sähkösinkittyä voi hitsailla ilman riskejä toisin kuin kuumasinkittyä ja että sinkitystä ei tarvitse hioa pois, se palaa hitsatessa sauman kohdilta :ope:

Vai olenko saanut väärää informaatiota :?:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Antti P
Viestit: 216
Liittynyt: 20.10.2010 18:24
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Antti P »

Käy toppilasta pelteciltä hae, ite oon vielä muuan viikon lomalla vaan kyllä siellä automiehelle peltiä löytyy! :D
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Tuosta kattolunkan asennuksesta, katoin ettei se taija ruuvia kaivata ko kerran nuinki tukevalla liinala varmistit :roll:
No Merc at the moment
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Eipähän tuo lunkka lähtenyt lentoon vaikka kesälomareissulle uskaltauduin ottamaan liinin poisekin :shock:
Antti P kirjoitti:Käy toppilasta pelteciltä hae, ite oon vielä muuan viikon lomalla vaan kyllä siellä automiehelle peltiä löytyy! :D
Kyllähän sieltä löytyi, ja ystävällisen palvelun kera 8) Mukaan tarttui millistä 450x2050 pätkä :)

Tilkkutäkin tekoon, olisiko tuo helpompi jos pahvista laittaisi paikan, tuo näyttäisi sopivan tuohon passelisti :idea:
Kuva

Tai jos nyt sittenkin pellistä, kun kerran sitä tuli suurella vaivalla metästettyä
Kuva

Siihenhän se jokseenkin osui
Kuva

Miggiä perään, hitsisauman ( :lol: ) putsaus ja maalia perään ettei ennen leimaa ehhi puhkiruostua
Kuva

Sitten tuommoinen kunnianhimoinen yritys että saisiko tuon lopun tehtyä ihan yhdestä palasta
Kuva

Siirtelin mittoja pellille, meinasi asettaa spatiaalisen ajattelukyvyn hiukan koetukselle, oikoa kolmiulotteinen muoto tasoon

Sitten palanen irti
Kuva

Seuraavaksi käyttöön köyhän miehen kanttikone
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Siitähän semmonen spoileri tuli
Kuva

Periaatteessa se istahti siihen, mutta tuo ylöspäin oleva osa ei ollut mitoissaan, olisi pitänyt ottaa enempi varmuusmittaa :?
Kuva

Joten silipasin tuon päätyseinämäosan pois ja sovittelin vain pohjakantin paikalleen
Kuva
Laittaa sitten erillisestä palasta tuon pystyseinän :P Tämmöstä tämä on toistaitosella peltisepänhommat :oops:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tänään sitta kiinnittelin pellinpalasia kynnyskoteloon, ja olihan mahtava autokatosremppakeli 8)

Mallailin ja sovittelin siivun istuvaksi paikalleen, ja sitten maalasin pellin varjopuolen paksulla PORrikerroksella.
Kuva

Sillä välin kun maali kuivui niin pyrähdin Kempeleeseen A1 Autovärille ostamaan lissää PORria, näyttää nämät ruosteenestoaineet olevan kuluvaa tavaraa Kaapin kanssa :P Tällä kertaa otin hopeisen värisenä, siinä on seassa jotain täyttöainetta, oliko alumiinijauhetta.

Sitta seurasi saumakohtien merkkaus ja kirkkaalle pellille hionta. Koitien tehhä homman tällä kertaa erityisen tarkkaan koska ajattelin saumata palasen kiinni tinaamalla :mrgreen: Siinä on semmosta oldschool meininkiä :pappa:

Hionnan jälkeen laittelin pellin paikalleen ja miggasin sen kiinni muutamasta kohtaa.
Kuva

Seuraavana oli vuorossa juotospastan levitys saumakohtiin ja sitten pikkukosanilla kirkastin pastan pellin pintaan.
Kuva

Sitten otin apuun butaanilla toimivan juotoskynän ja paksua vanhanajan tinalankaa, eikun sulattamaan saumaan.
Kuva
Täytyy sanoa että onhan se jotenkin eri mukavaa hommaa tinailla kuin migillä räiskiä, johtuisiko jo siitäkin että olen meleko huono hitsaaja, tässä tinahommassa kun pystyy tosi helposti korjaamaan pieleen menneen kohdan 8) Migillä se vaatii aina laikkakoneen laulatusta :?

Saumat umpeen sieltä mistä ne sai, tuo alakantissa oleva oli semmoinen että en saanut siinä tinaa pysymään, olisi vaatinut Kaapin kellistämisen kyljelleen. Tietysti jos olisi oikein kylmänä sulatellut, mutta turhan vaivalloista joten päätin hitsata sen pisteillä kiinni ja saumata fillerillä.
Kuva

Sitten tuon pystylätkän tekoa varten tein sapluunan paffista, säästää aikaa pellin pilkkomisessa.
Kuva

Lätkästä tuli kohtuupasseli, tosin laiskuus iski siinä että en jaksanut alkaa sitä siivuttamaan sellaiseksi että mahtuisi koloon, lätkäsin paikan reunojen päälle, toki overläppiä ei ole montaa milliä.
Kuva

Sittenpä alkaisi olla kynnyskotelo uudelleenrakennettu
Kuva

Kuva

Lopuksi vetäisin vielä avosaumoihin POR15 sarjan fillerin, kahtotaan tekeekö se sen mitä lupaa
Kuva

Kuva

Seuraavaksi huomio kiinnittyi korikannatinpalkkiin jossa oli vähän tuomoista repeämää
Kuva

Tökin sitä meisselillä ja kopistelin vasaralla ja löysin automaattisen hiekoitusjärjestelmän :)
Kuva

Korvakosta ihtestään jäi aika vähän jäljelle
Kuva

Joten eikun loputkin laikkakoneella poise haitoilta olemasta
Kuva

Kuva

Siiihen kait häätyisi keksiä korvakko tilalle :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

on se jovi vaan kätevä, se vaan huitelee tinalla paikat kiinni, joka ei ihan joka pojalta onnistukkaan :nerd:
mitähän se vielä mahtaakaan tinailla :roll:
apropoo: onkos se tunkki nyt sitten täytellinen "kompinaatio" :read:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

"Paljon tinasit, paljon pilasit, kunnes kolvisi kylmeni" :shock: Kätevästä tiijä, tosimies olisi tempassu tuon puikolla :P

Tunkille kävi vähän ohrasesti toissatammikuussa kun kahen-kolmenkympin pakkasissa vaihtelin Kaappiin sen vaihelaatikon, öljyt oli vissiin kesälaatua, se piti ensin lämmittää käyttölämpöön että suostu toimimaan ja sitten remontin jälkeen se vuosi ölppänsä tallin lattialle :cry:

Vika on tuskin kovin suuri, ei vaan ole kopeutunut tutkimaan :?

Tänä aamuna tilasin Pelteciltä korvakon mittoihin taivuteltuna, saa nähhä ehtiikö saaha sitä tälle viikkoa että pääsisi viikonlopun aikaan pistelemään paikalleen :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

:)

Kyllä se vain luonnistuu, mutta elä kovin kauhiasti nyt innostu tai käy niinku oli puhe, jatkuu se peltisaksien kierto pian auton ympäri.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Se näissä ruostepaikkojen kanssa on tosiaan jännää puuhaa kun alkaa ehtiä että missä on kova kohta johon voipi alkaa kiinnnitellä, aina se menee kauemmas kuin ensin tai edes toiseksikaan arvelee :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Niinpä, ja ite oon huomannu jotta kuumailma puhallin on tehokkaampi alustamassan irrottaja ku rälläkkä....sillä ku reijän tai ruoste kohdan ympäriltä lämmittää ni aikas nopiaan tulee esille puhdas ja ruosteeton pelti...ja sillä palaa huitsin nevadaan pienemmät sonnatki siihe muotoon jotta ne voi t+ eräsharjalla sutia pois.

Mutta näitä jovin juttuja on kiva lueskella ja kuvia katella
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

voinen kyllä todeta että semmonen teräsharjatupsulaikka on kaikkista paras värkki mitä olen tähän mennessä löytänyt niin ehjän pellin ettinnässä kun massan poistossa.
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

niin juu piti höpistä että multakin oli kaapista just nuo samat korvakot soosia sekä etu että takapuolelta takapyörää,, taakse tein 50x50x5mm semmosesta palkista semmoset värkit ja eteen taittelin (viilapenkissä moskalla avustaen) 3mm pellistä likelle orkkista näköiset kulmat(kannattaa ottaa rauhassa sen 3mm sen kanssa ettei tule tippa silmään)
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

eero1989 kirjoitti:voinen kyllä todeta että semmonen teräsharjatupsulaikka on kaikkista paras värkki mitä olen tähän mennessä löytänyt niin ehjän pellin ettinnässä kun massan poistossa.
Niinkö mimmonen? Onko kuvvaa?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Laita paineilmakäyttöseen vinkuun/pirraan/p*rsereikäuliskoon tjsp. sellanen meleko karkiakarvanen n. 40-50mm teräslankaharjalaikka 6mm varrella. :arrow: Homma rokkaa. Mähjä ei tartu laikkaan pahasti kun kierrosta on liki 20krpm. Laitteiston saa n.30eurolla mikäli riittäväntuottonen kompressori jo on. Kokokasvosuoja on mukava jottei partakone leikkaa kiinni seuraavassa ajossa. :idea:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Easy Rider kirjoitti:...jottei partakone leikkaa kiinni seuraavassa ajossa. :idea:
:rollin:

Pelteciltä soittivat, on kuulemma palkinpalaset valamiina :idea: Pitäs ennen neljää ehtiä hakemaan :fillari:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Runtula
Seppä Ilmarinen
Viestit: 1320
Liittynyt: 18.12.2005 15:59
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Runtula »

Ooh oikeen sähkösinkittyä millistä peltiä :) Nyt on nuukapihi rakastunu autoonsa niin pahasti ettei enää säästellä materiaaleissa :)
AMG special group supervisor & toolmaker.

Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

Kuva

tuollaisia on ne paljon puhumani tupsulaikat, punasissa on alkanut jo tupsut harvenemaan ja lyhenemään mutta tuo vinkuun tuleva on melkeist uus,, semmoset missä on sellaista pientä kiharaa noissa langoissa on kevyempään kiillotus työhön..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

jovihava kirjoitti:
Easy Rider kirjoitti:...jottei partakone leikkaa kiinni seuraavassa ajossa. :idea:
:rollin:
Noku ohuven T-paijanki naulaa niillä rautakarvoilla mahanahkaan kiinni. Mennee parranajuki äkkiä rälläkkähommiks. :happy: Lähtöövät vihasesti ku on rinkiä tarpeeks. :idea:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kiitokset Iisireidarille päivän nauruista, mielikuva kiinnileikkaavasta partakoneesta tai mahanahkaan naulatusta t-paidasta alako jotenkin kummasti naurattamaan :lol:

Kävin pokatut pellit, muuten hyvät mutta kulumat väärin :( Nooh, sattuuhan sitä vahinkoja, valitettavasti kaikki kanttikoneenkäyttäjät oli jo karannu viikonlopun viettoon eikä asiakkaalle luvattu mennä halliin kanttailemaan :p Otin sitten palasen millinpiikkiä kun se oli paksuinta sähkösinkittyä, josko kanttailis ihte ruuvipenkissä palakinpätkän :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Itehän se piti polovea vasten kantata tuohon koripalkkiin pellit, ensin tehin tarkat piirustukset
Kuva

Sitta siirsin peltiin ajatuksen
Kuva

Ja laikkasin millinpiikki sähkösinkitystä palapelin palat
Kuva

Palaset muotoonsa, sopivasti kolottuna että meneevät paikalleen
Kuva

Ja varjopuoli käsiteltynä paksulla kerroksella POR15stasta
Kuva

Testailin myös uutta leluani eli hiekkapuhalluspistoolia Kaapin pohjaan, mukava laitos puhistamiseen 8) Ei vaan raaskinut kovin paljoa tuon kanssa autokatoksessa mesoa, naapurin patio on heti tuossa katoksen vieressä ja pöly aivan valtava :oops:
Kuva

Tuonne pitäisi sitten palkinpalasia alkaa kiinnitellä
Kuva
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Ensimmäinen puolisko hollille
Kuva

Siihenpä se asettu
Kuva

Sauma on kyllä julkaisukelvotonta, mutta olenhan tunnettu matalasta julkaisukynnyksestä, joten menköön
Kuva

Kuva
Lattiapeltiin laitoin vain pisteillä kiinni

Sisäpuolen saumat PORritin, samoin kuin kaiken joka oli kotelon sisään jäämässä
Kuva

Toinen pala napsahti paikalleen niin tiivisti että ei tarvinnut edes lukkopihdeillä kiinnittää heppaamiseen
Kuva

Saumattuna kiinni
Kuva

Sitten maali pintaan
Kuva

Kuva

Maalin kuivuessa puhaltelin vielä oven alareunasta ruosteita poikkeen
Kuva

Ja sinnekin tölöväsin porria
Kuva


Ajattelin tuossa työkaluja siivotessa napsia kuvat ruosteremonttitarvikkeista :idea:

Kolmet hyvät peltisakset eri kätisyyksillä ja kulmilla sekä vasarakokoelma
Kuva

Nuo hankin vasta tähän savottaan, oli varsin näppäriä isompien palasten paikalleenlaitossa
Kuva

Kanttikone
Kuva

Tarkkuusmittalaitteet
Kuva

Uskollinen Makita
Kuva

Ja ehottoman ykköslaitos, touhottajalta ostettu valovirtamikki
Kuva

Tämänkin hankin tähän savottaan, iisiraiterin vihjeestä. Varsin näppärä ahtaissa paikoissa 8)
Kuva

Sitten henkilösuojaimet, huolehtimassa että parranajokone ei leikkaa kiinni :lol:
Kuva

Nuita PORrieväitä minä nyt olen viljellyt, en toki tiijä onko nuo niin hyviä kun kehutaan mutta jotakin sitä pittää pellille tölövätä ettei heti ruostu
Kuva

Sitten vielä loppuun arvoitus, mikäpä tärkeä varuste se tämä on? Tässäkin remontissa tuli käytettyä useasti :idea:
Kuva
Jäävään Hesen tästä arvuutuksesta, se jo tietää :wink:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

jovihava kirjoitti:Sitten vielä loppuun arvoitus, mikäpä tärkeä varuste se tämä on? Tässäkin remontissa tuli käytettyä useasti :idea:
Kuva
Jäävään Hesen tästä arvuutuksesta, se jo tietää :wink:
Olisko kysseessä sorapihamekaanikon tee se itse pikajakkara?
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Hehe, hyviä kuvia ja kuten aina, mukava lukea ja seurata.

Enkä kerro mikä se vois olla :)

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Runtula
Seppä Ilmarinen
Viestit: 1320
Liittynyt: 18.12.2005 15:59
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Runtula »

Säätele se hitsauskone niin että saat langan palamaan sirisemällä niin tulee hyvä. Kaasua saa mennä 10-12 litraa minuutissa kun ulkona turailee :). Olisko tuo muovipussi täynnä hiekkaa ja toiminu nuukapihin nahkapussina jota vasten voi taputella peltiä.
AMG special group supervisor & toolmaker.

Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”