Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.
Tätä oli ilo seurata ihan vierestä, se on heleppoa kun sen ossaa.
Jovillaki ois ollu jo valmista ellen olisi ollu siinä narisemassa apuja oman autoni kanssa
H
Jovillaki ois ollu jo valmista ellen olisi ollu siinä narisemassa apuja oman autoni kanssa
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Tuota matkailuajoneuvojen iolmastointia tullu josku mietittyä jotta josko semmosesta sähköllä toimivasta matkajääkaappi/laukusta sen kannen teippais jesarilla katoluuku tilalle nii eikö se ainaki teoriassa jonniverra luulis jähyttävä ilimaa kabiinissajovihava kirjoitti:Akuutein lisävirrantarve katosi kun epäonnistuin tuon ropelihattuilmastoinnin kehittämisessä Vaikka saattaisi se ihompi laturi olla silti ihan hyvä ajatus, tiijä vielä mitä sitä keksii tuon kanssa
Eihä se tietenkää aido kylymäkonee verone teholtaa oo, mutta ei se n ny ainakaa luulis huonontava tilannetta.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Kiitosta touhottaja ja Sampo, tämmöstä harrastelijan näpertelyähän tämä
Lystis, suuret mielet ajattelevat samalla lailla Tuotakin joskus lipovakavissaan tähkäilin, jopa mallasinkin, mutta on se aika hetunen tuommonen kylmälaukun pelttieri
Tänä aamuna kävin jahtaamassa sähkösinkittyä millistä peltiä paikkatarpeiksi, olihan yllättävän sitkasta löytää Oulun kokoisesta kylästä Edes Sah-Kolla ei ollut varastossa, onneksi en joutunut kuitenkaan maksamaan sisäänpääsymaksua vaikka tiskillä asti kävinkin
Sähkösinkittyä siksi että ei tarvitse niin paljoa murehtia varjopuolen ruostumisesta
Lystis, suuret mielet ajattelevat samalla lailla Tuotakin joskus lipovakavissaan tähkäilin, jopa mallasinkin, mutta on se aika hetunen tuommonen kylmälaukun pelttieri
Njää, enimmän osan aikaa kyllä ihan ihte harrastelin nenänkaivuuta seuraavaa liikkua suunnitellessa Päinvastoin, mukava puuhastella kun on kaveri jonka kanssa turppasta sillon kun laikkakoneen laululta pystyyHese126 kirjoitti:Jovillaki ois ollu jo valmista ellen olisi ollu siinä narisemassa apuja oman autoni kanssa
Tänä aamuna kävin jahtaamassa sähkösinkittyä millistä peltiä paikkatarpeiksi, olihan yllättävän sitkasta löytää Oulun kokoisesta kylästä Edes Sah-Kolla ei ollut varastossa, onneksi en joutunut kuitenkaan maksamaan sisäänpääsymaksua vaikka tiskillä asti kävinkin
Sähkösinkittyä siksi että ei tarvitse niin paljoa murehtia varjopuolen ruostumisesta
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Eipähän tuo lunkka lähtenyt lentoon vaikka kesälomareissulle uskaltauduin ottamaan liinin poisekin
Tilkkutäkin tekoon, olisiko tuo helpompi jos pahvista laittaisi paikan, tuo näyttäisi sopivan tuohon passelisti
Tai jos nyt sittenkin pellistä, kun kerran sitä tuli suurella vaivalla metästettyä
Siihenhän se jokseenkin osui
Miggiä perään, hitsisauman ( ) putsaus ja maalia perään ettei ennen leimaa ehhi puhkiruostua
Sitten tuommoinen kunnianhimoinen yritys että saisiko tuon lopun tehtyä ihan yhdestä palasta
Siirtelin mittoja pellille, meinasi asettaa spatiaalisen ajattelukyvyn hiukan koetukselle, oikoa kolmiulotteinen muoto tasoon
Sitten palanen irti
Seuraavaksi käyttöön köyhän miehen kanttikone
Siitähän semmonen spoileri tuli
Periaatteessa se istahti siihen, mutta tuo ylöspäin oleva osa ei ollut mitoissaan, olisi pitänyt ottaa enempi varmuusmittaa
Joten silipasin tuon päätyseinämäosan pois ja sovittelin vain pohjakantin paikalleen
Laittaa sitten erillisestä palasta tuon pystyseinän Tämmöstä tämä on toistaitosella peltisepänhommat
Kyllähän sieltä löytyi, ja ystävällisen palvelun kera Mukaan tarttui millistä 450x2050 pätkäAntti P kirjoitti:Käy toppilasta pelteciltä hae, ite oon vielä muuan viikon lomalla vaan kyllä siellä automiehelle peltiä löytyy!
Tilkkutäkin tekoon, olisiko tuo helpompi jos pahvista laittaisi paikan, tuo näyttäisi sopivan tuohon passelisti
Tai jos nyt sittenkin pellistä, kun kerran sitä tuli suurella vaivalla metästettyä
Siihenhän se jokseenkin osui
Miggiä perään, hitsisauman ( ) putsaus ja maalia perään ettei ennen leimaa ehhi puhkiruostua
Sitten tuommoinen kunnianhimoinen yritys että saisiko tuon lopun tehtyä ihan yhdestä palasta
Siirtelin mittoja pellille, meinasi asettaa spatiaalisen ajattelukyvyn hiukan koetukselle, oikoa kolmiulotteinen muoto tasoon
Sitten palanen irti
Seuraavaksi käyttöön köyhän miehen kanttikone
Siitähän semmonen spoileri tuli
Periaatteessa se istahti siihen, mutta tuo ylöspäin oleva osa ei ollut mitoissaan, olisi pitänyt ottaa enempi varmuusmittaa
Joten silipasin tuon päätyseinämäosan pois ja sovittelin vain pohjakantin paikalleen
Laittaa sitten erillisestä palasta tuon pystyseinän Tämmöstä tämä on toistaitosella peltisepänhommat
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tänään sitta kiinnittelin pellinpalasia kynnyskoteloon, ja olihan mahtava autokatosremppakeli
Mallailin ja sovittelin siivun istuvaksi paikalleen, ja sitten maalasin pellin varjopuolen paksulla PORrikerroksella.
Sillä välin kun maali kuivui niin pyrähdin Kempeleeseen A1 Autovärille ostamaan lissää PORria, näyttää nämät ruosteenestoaineet olevan kuluvaa tavaraa Kaapin kanssa Tällä kertaa otin hopeisen värisenä, siinä on seassa jotain täyttöainetta, oliko alumiinijauhetta.
Sitta seurasi saumakohtien merkkaus ja kirkkaalle pellille hionta. Koitien tehhä homman tällä kertaa erityisen tarkkaan koska ajattelin saumata palasen kiinni tinaamalla Siinä on semmosta oldschool meininkiä
Hionnan jälkeen laittelin pellin paikalleen ja miggasin sen kiinni muutamasta kohtaa.
Seuraavana oli vuorossa juotospastan levitys saumakohtiin ja sitten pikkukosanilla kirkastin pastan pellin pintaan.
Sitten otin apuun butaanilla toimivan juotoskynän ja paksua vanhanajan tinalankaa, eikun sulattamaan saumaan.
Täytyy sanoa että onhan se jotenkin eri mukavaa hommaa tinailla kuin migillä räiskiä, johtuisiko jo siitäkin että olen meleko huono hitsaaja, tässä tinahommassa kun pystyy tosi helposti korjaamaan pieleen menneen kohdan Migillä se vaatii aina laikkakoneen laulatusta
Saumat umpeen sieltä mistä ne sai, tuo alakantissa oleva oli semmoinen että en saanut siinä tinaa pysymään, olisi vaatinut Kaapin kellistämisen kyljelleen. Tietysti jos olisi oikein kylmänä sulatellut, mutta turhan vaivalloista joten päätin hitsata sen pisteillä kiinni ja saumata fillerillä.
Sitten tuon pystylätkän tekoa varten tein sapluunan paffista, säästää aikaa pellin pilkkomisessa.
Lätkästä tuli kohtuupasseli, tosin laiskuus iski siinä että en jaksanut alkaa sitä siivuttamaan sellaiseksi että mahtuisi koloon, lätkäsin paikan reunojen päälle, toki overläppiä ei ole montaa milliä.
Sittenpä alkaisi olla kynnyskotelo uudelleenrakennettu
Lopuksi vetäisin vielä avosaumoihin POR15 sarjan fillerin, kahtotaan tekeekö se sen mitä lupaa
Seuraavaksi huomio kiinnittyi korikannatinpalkkiin jossa oli vähän tuomoista repeämää
Tökin sitä meisselillä ja kopistelin vasaralla ja löysin automaattisen hiekoitusjärjestelmän
Korvakosta ihtestään jäi aika vähän jäljelle
Joten eikun loputkin laikkakoneella poise haitoilta olemasta
Siiihen kait häätyisi keksiä korvakko tilalle
Mallailin ja sovittelin siivun istuvaksi paikalleen, ja sitten maalasin pellin varjopuolen paksulla PORrikerroksella.
Sillä välin kun maali kuivui niin pyrähdin Kempeleeseen A1 Autovärille ostamaan lissää PORria, näyttää nämät ruosteenestoaineet olevan kuluvaa tavaraa Kaapin kanssa Tällä kertaa otin hopeisen värisenä, siinä on seassa jotain täyttöainetta, oliko alumiinijauhetta.
Sitta seurasi saumakohtien merkkaus ja kirkkaalle pellille hionta. Koitien tehhä homman tällä kertaa erityisen tarkkaan koska ajattelin saumata palasen kiinni tinaamalla Siinä on semmosta oldschool meininkiä
Hionnan jälkeen laittelin pellin paikalleen ja miggasin sen kiinni muutamasta kohtaa.
Seuraavana oli vuorossa juotospastan levitys saumakohtiin ja sitten pikkukosanilla kirkastin pastan pellin pintaan.
Sitten otin apuun butaanilla toimivan juotoskynän ja paksua vanhanajan tinalankaa, eikun sulattamaan saumaan.
Täytyy sanoa että onhan se jotenkin eri mukavaa hommaa tinailla kuin migillä räiskiä, johtuisiko jo siitäkin että olen meleko huono hitsaaja, tässä tinahommassa kun pystyy tosi helposti korjaamaan pieleen menneen kohdan Migillä se vaatii aina laikkakoneen laulatusta
Saumat umpeen sieltä mistä ne sai, tuo alakantissa oleva oli semmoinen että en saanut siinä tinaa pysymään, olisi vaatinut Kaapin kellistämisen kyljelleen. Tietysti jos olisi oikein kylmänä sulatellut, mutta turhan vaivalloista joten päätin hitsata sen pisteillä kiinni ja saumata fillerillä.
Sitten tuon pystylätkän tekoa varten tein sapluunan paffista, säästää aikaa pellin pilkkomisessa.
Lätkästä tuli kohtuupasseli, tosin laiskuus iski siinä että en jaksanut alkaa sitä siivuttamaan sellaiseksi että mahtuisi koloon, lätkäsin paikan reunojen päälle, toki overläppiä ei ole montaa milliä.
Sittenpä alkaisi olla kynnyskotelo uudelleenrakennettu
Lopuksi vetäisin vielä avosaumoihin POR15 sarjan fillerin, kahtotaan tekeekö se sen mitä lupaa
Seuraavaksi huomio kiinnittyi korikannatinpalkkiin jossa oli vähän tuomoista repeämää
Tökin sitä meisselillä ja kopistelin vasaralla ja löysin automaattisen hiekoitusjärjestelmän
Korvakosta ihtestään jäi aika vähän jäljelle
Joten eikun loputkin laikkakoneella poise haitoilta olemasta
Siiihen kait häätyisi keksiä korvakko tilalle
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
"Paljon tinasit, paljon pilasit, kunnes kolvisi kylmeni" Kätevästä tiijä, tosimies olisi tempassu tuon puikolla
Tunkille kävi vähän ohrasesti toissatammikuussa kun kahen-kolmenkympin pakkasissa vaihtelin Kaappiin sen vaihelaatikon, öljyt oli vissiin kesälaatua, se piti ensin lämmittää käyttölämpöön että suostu toimimaan ja sitten remontin jälkeen se vuosi ölppänsä tallin lattialle
Vika on tuskin kovin suuri, ei vaan ole kopeutunut tutkimaan
Tänä aamuna tilasin Pelteciltä korvakon mittoihin taivuteltuna, saa nähhä ehtiikö saaha sitä tälle viikkoa että pääsisi viikonlopun aikaan pistelemään paikalleen
Tunkille kävi vähän ohrasesti toissatammikuussa kun kahen-kolmenkympin pakkasissa vaihtelin Kaappiin sen vaihelaatikon, öljyt oli vissiin kesälaatua, se piti ensin lämmittää käyttölämpöön että suostu toimimaan ja sitten remontin jälkeen se vuosi ölppänsä tallin lattialle
Vika on tuskin kovin suuri, ei vaan ole kopeutunut tutkimaan
Tänä aamuna tilasin Pelteciltä korvakon mittoihin taivuteltuna, saa nähhä ehtiikö saaha sitä tälle viikkoa että pääsisi viikonlopun aikaan pistelemään paikalleen
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Niinpä, ja ite oon huomannu jotta kuumailma puhallin on tehokkaampi alustamassan irrottaja ku rälläkkä....sillä ku reijän tai ruoste kohdan ympäriltä lämmittää ni aikas nopiaan tulee esille puhdas ja ruosteeton pelti...ja sillä palaa huitsin nevadaan pienemmät sonnatki siihe muotoon jotta ne voi t+ eräsharjalla sutia pois.
Mutta näitä jovin juttuja on kiva lueskella ja kuvia katella
Mutta näitä jovin juttuja on kiva lueskella ja kuvia katella
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
voinen kyllä todeta että semmonen teräsharjatupsulaikka on kaikkista paras värkki mitä olen tähän mennessä löytänyt niin ehjän pellin ettinnässä kun massan poistossa.
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
niin juu piti höpistä että multakin oli kaapista just nuo samat korvakot soosia sekä etu että takapuolelta takapyörää,, taakse tein 50x50x5mm semmosesta palkista semmoset värkit ja eteen taittelin (viilapenkissä moskalla avustaen) 3mm pellistä likelle orkkista näköiset kulmat(kannattaa ottaa rauhassa sen 3mm sen kanssa ettei tule tippa silmään)
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Laita paineilmakäyttöseen vinkuun/pirraan/p*rsereikäuliskoon tjsp. sellanen meleko karkiakarvanen n. 40-50mm teräslankaharjalaikka 6mm varrella. Homma rokkaa. Mähjä ei tartu laikkaan pahasti kun kierrosta on liki 20krpm. Laitteiston saa n.30eurolla mikäli riittäväntuottonen kompressori jo on. Kokokasvosuoja on mukava jottei partakone leikkaa kiinni seuraavassa ajossa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
tuollaisia on ne paljon puhumani tupsulaikat, punasissa on alkanut jo tupsut harvenemaan ja lyhenemään mutta tuo vinkuun tuleva on melkeist uus,, semmoset missä on sellaista pientä kiharaa noissa langoissa on kevyempään kiillotus työhön..
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kiitokset Iisireidarille päivän nauruista, mielikuva kiinnileikkaavasta partakoneesta tai mahanahkaan naulatusta t-paidasta alako jotenkin kummasti naurattamaan
Kävin pokatut pellit, muuten hyvät mutta kulumat väärin Nooh, sattuuhan sitä vahinkoja, valitettavasti kaikki kanttikoneenkäyttäjät oli jo karannu viikonlopun viettoon eikä asiakkaalle luvattu mennä halliin kanttailemaan :p Otin sitten palasen millinpiikkiä kun se oli paksuinta sähkösinkittyä, josko kanttailis ihte ruuvipenkissä palakinpätkän
Kävin pokatut pellit, muuten hyvät mutta kulumat väärin Nooh, sattuuhan sitä vahinkoja, valitettavasti kaikki kanttikoneenkäyttäjät oli jo karannu viikonlopun viettoon eikä asiakkaalle luvattu mennä halliin kanttailemaan :p Otin sitten palasen millinpiikkiä kun se oli paksuinta sähkösinkittyä, josko kanttailis ihte ruuvipenkissä palakinpätkän
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Itehän se piti polovea vasten kantata tuohon koripalkkiin pellit, ensin tehin tarkat piirustukset
Sitta siirsin peltiin ajatuksen
Ja laikkasin millinpiikki sähkösinkitystä palapelin palat
Palaset muotoonsa, sopivasti kolottuna että meneevät paikalleen
Ja varjopuoli käsiteltynä paksulla kerroksella POR15stasta
Testailin myös uutta leluani eli hiekkapuhalluspistoolia Kaapin pohjaan, mukava laitos puhistamiseen Ei vaan raaskinut kovin paljoa tuon kanssa autokatoksessa mesoa, naapurin patio on heti tuossa katoksen vieressä ja pöly aivan valtava
Tuonne pitäisi sitten palkinpalasia alkaa kiinnitellä
Sitta siirsin peltiin ajatuksen
Ja laikkasin millinpiikki sähkösinkitystä palapelin palat
Palaset muotoonsa, sopivasti kolottuna että meneevät paikalleen
Ja varjopuoli käsiteltynä paksulla kerroksella POR15stasta
Testailin myös uutta leluani eli hiekkapuhalluspistoolia Kaapin pohjaan, mukava laitos puhistamiseen Ei vaan raaskinut kovin paljoa tuon kanssa autokatoksessa mesoa, naapurin patio on heti tuossa katoksen vieressä ja pöly aivan valtava
Tuonne pitäisi sitten palkinpalasia alkaa kiinnitellä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Ensimmäinen puolisko hollille
Siihenpä se asettu
Sauma on kyllä julkaisukelvotonta, mutta olenhan tunnettu matalasta julkaisukynnyksestä, joten menköön
Lattiapeltiin laitoin vain pisteillä kiinni
Sisäpuolen saumat PORritin, samoin kuin kaiken joka oli kotelon sisään jäämässä
Toinen pala napsahti paikalleen niin tiivisti että ei tarvinnut edes lukkopihdeillä kiinnittää heppaamiseen
Saumattuna kiinni
Sitten maali pintaan
Maalin kuivuessa puhaltelin vielä oven alareunasta ruosteita poikkeen
Ja sinnekin tölöväsin porria
Ajattelin tuossa työkaluja siivotessa napsia kuvat ruosteremonttitarvikkeista
Kolmet hyvät peltisakset eri kätisyyksillä ja kulmilla sekä vasarakokoelma
Nuo hankin vasta tähän savottaan, oli varsin näppäriä isompien palasten paikalleenlaitossa
Kanttikone
Tarkkuusmittalaitteet
Uskollinen Makita
Ja ehottoman ykköslaitos, touhottajalta ostettu valovirtamikki
Tämänkin hankin tähän savottaan, iisiraiterin vihjeestä. Varsin näppärä ahtaissa paikoissa
Sitten henkilösuojaimet, huolehtimassa että parranajokone ei leikkaa kiinni
Nuita PORrieväitä minä nyt olen viljellyt, en toki tiijä onko nuo niin hyviä kun kehutaan mutta jotakin sitä pittää pellille tölövätä ettei heti ruostu
Sitten vielä loppuun arvoitus, mikäpä tärkeä varuste se tämä on? Tässäkin remontissa tuli käytettyä useasti
Jäävään Hesen tästä arvuutuksesta, se jo tietää
Siihenpä se asettu
Sauma on kyllä julkaisukelvotonta, mutta olenhan tunnettu matalasta julkaisukynnyksestä, joten menköön
Lattiapeltiin laitoin vain pisteillä kiinni
Sisäpuolen saumat PORritin, samoin kuin kaiken joka oli kotelon sisään jäämässä
Toinen pala napsahti paikalleen niin tiivisti että ei tarvinnut edes lukkopihdeillä kiinnittää heppaamiseen
Saumattuna kiinni
Sitten maali pintaan
Maalin kuivuessa puhaltelin vielä oven alareunasta ruosteita poikkeen
Ja sinnekin tölöväsin porria
Ajattelin tuossa työkaluja siivotessa napsia kuvat ruosteremonttitarvikkeista
Kolmet hyvät peltisakset eri kätisyyksillä ja kulmilla sekä vasarakokoelma
Nuo hankin vasta tähän savottaan, oli varsin näppäriä isompien palasten paikalleenlaitossa
Kanttikone
Tarkkuusmittalaitteet
Uskollinen Makita
Ja ehottoman ykköslaitos, touhottajalta ostettu valovirtamikki
Tämänkin hankin tähän savottaan, iisiraiterin vihjeestä. Varsin näppärä ahtaissa paikoissa
Sitten henkilösuojaimet, huolehtimassa että parranajokone ei leikkaa kiinni
Nuita PORrieväitä minä nyt olen viljellyt, en toki tiijä onko nuo niin hyviä kun kehutaan mutta jotakin sitä pittää pellille tölövätä ettei heti ruostu
Sitten vielä loppuun arvoitus, mikäpä tärkeä varuste se tämä on? Tässäkin remontissa tuli käytettyä useasti
Jäävään Hesen tästä arvuutuksesta, se jo tietää
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Olisko kysseessä sorapihamekaanikon tee se itse pikajakkara?jovihava kirjoitti:Sitten vielä loppuun arvoitus, mikäpä tärkeä varuste se tämä on? Tässäkin remontissa tuli käytettyä useasti
Jäävään Hesen tästä arvuutuksesta, se jo tietää
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Säätele se hitsauskone niin että saat langan palamaan sirisemällä niin tulee hyvä. Kaasua saa mennä 10-12 litraa minuutissa kun ulkona turailee . Olisko tuo muovipussi täynnä hiekkaa ja toiminu nuukapihin nahkapussina jota vasten voi taputella peltiä.
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.