Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.
Mää melkein väittäisin, ettei tuo muodostu kaapin kanssa ongelmaksi astikossi5 kirjoitti: Yks kamu käytti kiihdytyskilpuriaan leimalla (ajoi jossain siviililuokassa missälie) ja oli ruuvannu puukalikan kaasupedaalin alle, ettei inssi kolauta jokavuosi aseman seinään pahki
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Tuossa OM617 pumpussa on toteutettu savuefekti SamiR:n kikalla eli poistamalla kaasuvivun loppurajoitin, sillä tuntuu saavan ruokaa ihan kuinka paljon tahansa kierroksilla millä tahansa + huippukierroksetkin nousevat joskaan ei mitenkään mahottomasti, pian tuntuu tulevan edelleen raja vastaan patarautakoneessa.
Tämä on tämmöinen laiskan miehen säätö, ei jaksa tuon takia olla konekoppaa aukomassa, konepellin kauttahan pumppua hädin tuskin näkee
Tämä on tämmöinen laiskan miehen säätö, ei jaksa tuon takia olla konekoppaa aukomassa, konepellin kauttahan pumppua hädin tuskin näkee
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tänä aamuna jatkoin pyhää sotaa ruostetta vastaan, puhaltelin pistehiekkapuhaltimella niin kauan kuin alumiinisilikaattia piisasi, sitten virittelin pihan perälle hiekkapuhalluspaikan, kun autokatoksessa puhaltaminen ei ollut oikein kilttiä naapurille
Kahtoin kyllä että ilma liikkuu hiljoikseen juuri väärään suuntaan, eli tontin perältä kohden takaterassia ja taloa, mutta arvelin silti testata josko sitä pölyä ei niin paljoa lentäisi että terassi ja justpestyt talon ikkunat sotkeentuisivat Mitä vielä, sankka pölypilvi vaelsi oikein massana roikkumaan takaterassin päälle ja siitä imeytymään olkkarin ikkunoihin Joten jätin homman tältä erää sikseen ettei tulis sanomista
Ajelin Kaapin takas autokatokseen ja jatkoin ruostepaikkojen putsailua teräsharjalla ja ruuvitaltalla, jolla oli erityisen hyvä kaivella noita ikuisesti ruostuvia korisaumoja
Seuraavaksi maalattavien alueiden putsaus tinnerillä ja taas POR15 kehiin. Korisaumoissa keksin semmoisen taktiikan että tahallani valutin pisara kerrallaan maalin korisaumaa pitkin alas, aika hyvin tuntui imeytyvän aine sinne saumaan, ja yllättävän paljon sitä sinne upposikin
Rumaahan tuommoinen pistepaikkailu on mutta pääasia minulle on että ruoste pysähtyy, estetiikka on ihan sekundääristä
Homma jäi vielä kesken, pitänee lähtä kohta jatkelemaan
Kahtoin kyllä että ilma liikkuu hiljoikseen juuri väärään suuntaan, eli tontin perältä kohden takaterassia ja taloa, mutta arvelin silti testata josko sitä pölyä ei niin paljoa lentäisi että terassi ja justpestyt talon ikkunat sotkeentuisivat Mitä vielä, sankka pölypilvi vaelsi oikein massana roikkumaan takaterassin päälle ja siitä imeytymään olkkarin ikkunoihin Joten jätin homman tältä erää sikseen ettei tulis sanomista
Ajelin Kaapin takas autokatokseen ja jatkoin ruostepaikkojen putsailua teräsharjalla ja ruuvitaltalla, jolla oli erityisen hyvä kaivella noita ikuisesti ruostuvia korisaumoja
Seuraavaksi maalattavien alueiden putsaus tinnerillä ja taas POR15 kehiin. Korisaumoissa keksin semmoisen taktiikan että tahallani valutin pisara kerrallaan maalin korisaumaa pitkin alas, aika hyvin tuntui imeytyvän aine sinne saumaan, ja yllättävän paljon sitä sinne upposikin
Rumaahan tuommoinen pistepaikkailu on mutta pääasia minulle on että ruoste pysähtyy, estetiikka on ihan sekundääristä
Homma jäi vielä kesken, pitänee lähtä kohta jatkelemaan
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Ei ole nyt Noveroxi käytössä, tuon POR15 tökötin pitäisi pittää korroosio kurissa, saappaat nähä
Takaovien alaosien tiivisteurat hieroin kanssa porakone teräsharjasysteemillä puhtaaksi, peltiähän tuonne toki olisi saanut jo lisäillä mutta ei ole tämän kesän hommia
Aattelin että jos nuot aikasa menisi maalattuna, kait se ainakin hidastaa happanemista
Takaovien alaosien tiivisteurat hieroin kanssa porakone teräsharjasysteemillä puhtaaksi, peltiähän tuonne toki olisi saanut jo lisäillä mutta ei ole tämän kesän hommia
Aattelin että jos nuot aikasa menisi maalattuna, kait se ainakin hidastaa happanemista
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
porras askelmat tuohon kaapin kylykeen?
Vai peräti astinraudat ettei tarvi niin korkealle nostaa jalkaa kun hyttiin kiipeää?
Saishan noista tietenki keskuslukitustangon väkerrettyä.
H
Vai peräti astinraudat ettei tarvi niin korkealle nostaa jalkaa kun hyttiin kiipeää?
Saishan noista tietenki keskuslukitustangon väkerrettyä.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Nooh, tavallaan jäykisteet, enemmänkin oikeastaan adapteri, kahtotaan nyt kun ehtii askarrella
Sadepäivänä tuossa rupesin kaivelemaan luurankoja Kaapista, eli tutkimaan historiaa Olishan tuo kettu tietää että missä se on nuoruusvuotensa viettänyt
Hajin ajoneuvon historian AKE:n nettipalavelusta ja sain seuraavaa irti:
Vihreä MUU/MUU Mercedes-Benz
Valmistenumero WDB60147610918395
Ajoneuvoryhmät: Pakettiauto
Ensimmäisenä toki heti pisti silmään tuo vihreä - MUU/MUU, onkos tuo nyt puoluepoliittinen kanta eli jotain vihreä-keskustavetoista Kävin pihallakin tarkistamassa että väri ei kyllä missään kohden oikein edes murra vihreään, enemmänkin paikoin ruskeaan
Käyttöönotettu: 04.12.1990
Ensirekisteröity: 04.12.1990
Seuraava katsastus: 04.08.2012 - 04.12.2012
Määräaikaiskatsastettu: 04.08.2011
Vaihdettujen osien kokonaisprosentti:
Tyyppinimi: 4243061431
Omistusaika Asiakaslaji/nimi ja osoite Omistajuustyyppi
28.02.2005 - 19.05.2008 Kallonen, Janne 1.omistaja
21.06.2004 - 28.02.2005 TMI RAS-HANKINTA Järvijoentie 39, 21340 TORTINMÄKI Entinen omistaja
12.03.2004 - 21.06.2004 STOCKMANN OYJ ABP Satakunnantie 164, 20320 TURKU Entinen omistaja
20.01.2000 - Yksityinen Entinen haltija
23.05.1996 - Yksityinen Entinen haltija
23.05.1996 - 12.03.2004 Yksityinen Entinen omistaja
26.03.1996 - 23.05.1996 TEKNOTOIMI OY AUTOKIILA Asentajankatu 6, 20320 TURKU Entinen omistaja
19.05.1995 - 26.03.1996 Yksityinen Entinen omistaja
27.03.1995 - 19.05.1995 AUTONIEKKA OY PL 175, Avainkuja 4, 80101 JOENSUU Entinen omistaja
08.01.1992 - 27.03.1995 PIELIS-KIINTEISTÖT OY Kaarlonkatu 3, 75500 NURMES Entinen omistaja
04.12.1990 - 08.01.1992 JUHO PELTOLA OY PL 19, Koljonvirrantie 18, 74121 IISALMI Entinen omistaja
04.12.1990 - PIELIS-KIINTEISTÖT OY Kaarlonkatu 3, 75500 NURMES Entinen haltija
Nyppii tuo että noita entisiä yksityisiä omistajia ei sitten nimetä raportissa, minähän olisi heti seuraavina aamuyöntunteina soittelemassa niille perään että kerro heti kaikki Kaapista, hä
Onko tosi niin että edellisten rikoksentekijöiden identiteettiä suojellaan näin raskaasti Ja minä kun suunnittelin jo ensi kesälle suurta kokoontumista jonnekinpäin suomea, kaikille Kaapin edellisille omistajille Puhumattakaan vauvakuva-albumista jossa näkyy Kaapin kaikki vaiheet uudesta uljaasta vanhaksi ja paikkailluksi
Tunnushistoria
Tunnus
KLB-760
IHH-984
Kilivet vaihtunu matkan varrella Mihki ihimeessä, kun kuitenkin näyttää olleen aika tiuhaan käytössä Lunastukseen mällätty ja sitten just ja just elvytetty Aki, onko tämmönenkin käynyt pajallasi
Vakuutushistoria
Yhtiö Alkupv Loppupv
IF 22.05.2008
Lähivakuutus 28.02.2005 19.05.2008
Tapiola 21.06.2004
Tapiola 12.03.2004
Lähivakuutus 20.01.2000
Lähivakuutus 01.04.1997
IF 23.05.1996
IF 26.03.1996
Tapiola 19.05.1995
IF 27.03.1995
Pohjola 04.12.1990
Pohjola 04.12.1990
Käyttöhistoria
Käyttö
Yksityinen
Myyntivarasto
Yksityinen
Myyntivarasto
Yksityinen
Myyntivarasto
Poistettu liikenteestä/rekisteristä
Aika Poiston syy
Ei sitten kuitenkaan mitään tietoja rekisteristä poistosta vaikka rekisteritunnus vaihtunut
Hajin sitten tuolla toisella rekisteritunnuksellakin, tulos oli yllättävä:
Sininen M1/Henkilöauto Opel
Valmistenumero 310063508
Ajoneuvoryhmät:
Rekisteristä poisto / Tavallinen poisto alkaen: 11.10.2002
Se on ollut joskus Ooppeli
Tämä oli niin kryptistä että meni ihan yöunet, kahtokee nyt kun minä olen vielä tähän aikaan valaveilla
Entäs jos tillaan sen 28 Euron täysselevityksen, tuleeko sieltä oikiasti myös edellisten omistajien nimet, puhelinnumerot ja sotut että pääsen perustamaan entisten Kaapinomistajien edunvalvonta -Ry:tä
Sadepäivänä tuossa rupesin kaivelemaan luurankoja Kaapista, eli tutkimaan historiaa Olishan tuo kettu tietää että missä se on nuoruusvuotensa viettänyt
Hajin ajoneuvon historian AKE:n nettipalavelusta ja sain seuraavaa irti:
Vihreä MUU/MUU Mercedes-Benz
Valmistenumero WDB60147610918395
Ajoneuvoryhmät: Pakettiauto
Ensimmäisenä toki heti pisti silmään tuo vihreä - MUU/MUU, onkos tuo nyt puoluepoliittinen kanta eli jotain vihreä-keskustavetoista Kävin pihallakin tarkistamassa että väri ei kyllä missään kohden oikein edes murra vihreään, enemmänkin paikoin ruskeaan
Käyttöönotettu: 04.12.1990
Ensirekisteröity: 04.12.1990
Seuraava katsastus: 04.08.2012 - 04.12.2012
Määräaikaiskatsastettu: 04.08.2011
Vaihdettujen osien kokonaisprosentti:
Tyyppinimi: 4243061431
Omistusaika Asiakaslaji/nimi ja osoite Omistajuustyyppi
28.02.2005 - 19.05.2008 Kallonen, Janne 1.omistaja
21.06.2004 - 28.02.2005 TMI RAS-HANKINTA Järvijoentie 39, 21340 TORTINMÄKI Entinen omistaja
12.03.2004 - 21.06.2004 STOCKMANN OYJ ABP Satakunnantie 164, 20320 TURKU Entinen omistaja
20.01.2000 - Yksityinen Entinen haltija
23.05.1996 - Yksityinen Entinen haltija
23.05.1996 - 12.03.2004 Yksityinen Entinen omistaja
26.03.1996 - 23.05.1996 TEKNOTOIMI OY AUTOKIILA Asentajankatu 6, 20320 TURKU Entinen omistaja
19.05.1995 - 26.03.1996 Yksityinen Entinen omistaja
27.03.1995 - 19.05.1995 AUTONIEKKA OY PL 175, Avainkuja 4, 80101 JOENSUU Entinen omistaja
08.01.1992 - 27.03.1995 PIELIS-KIINTEISTÖT OY Kaarlonkatu 3, 75500 NURMES Entinen omistaja
04.12.1990 - 08.01.1992 JUHO PELTOLA OY PL 19, Koljonvirrantie 18, 74121 IISALMI Entinen omistaja
04.12.1990 - PIELIS-KIINTEISTÖT OY Kaarlonkatu 3, 75500 NURMES Entinen haltija
Nyppii tuo että noita entisiä yksityisiä omistajia ei sitten nimetä raportissa, minähän olisi heti seuraavina aamuyöntunteina soittelemassa niille perään että kerro heti kaikki Kaapista, hä
Onko tosi niin että edellisten rikoksentekijöiden identiteettiä suojellaan näin raskaasti Ja minä kun suunnittelin jo ensi kesälle suurta kokoontumista jonnekinpäin suomea, kaikille Kaapin edellisille omistajille Puhumattakaan vauvakuva-albumista jossa näkyy Kaapin kaikki vaiheet uudesta uljaasta vanhaksi ja paikkailluksi
Tunnushistoria
Tunnus
KLB-760
IHH-984
Kilivet vaihtunu matkan varrella Mihki ihimeessä, kun kuitenkin näyttää olleen aika tiuhaan käytössä Lunastukseen mällätty ja sitten just ja just elvytetty Aki, onko tämmönenkin käynyt pajallasi
Vakuutushistoria
Yhtiö Alkupv Loppupv
IF 22.05.2008
Lähivakuutus 28.02.2005 19.05.2008
Tapiola 21.06.2004
Tapiola 12.03.2004
Lähivakuutus 20.01.2000
Lähivakuutus 01.04.1997
IF 23.05.1996
IF 26.03.1996
Tapiola 19.05.1995
IF 27.03.1995
Pohjola 04.12.1990
Pohjola 04.12.1990
Käyttöhistoria
Käyttö
Yksityinen
Myyntivarasto
Yksityinen
Myyntivarasto
Yksityinen
Myyntivarasto
Poistettu liikenteestä/rekisteristä
Aika Poiston syy
Ei sitten kuitenkaan mitään tietoja rekisteristä poistosta vaikka rekisteritunnus vaihtunut
Hajin sitten tuolla toisella rekisteritunnuksellakin, tulos oli yllättävä:
Sininen M1/Henkilöauto Opel
Valmistenumero 310063508
Ajoneuvoryhmät:
Rekisteristä poisto / Tavallinen poisto alkaen: 11.10.2002
Se on ollut joskus Ooppeli
Tämä oli niin kryptistä että meni ihan yöunet, kahtokee nyt kun minä olen vielä tähän aikaan valaveilla
Entäs jos tillaan sen 28 Euron täysselevityksen, tuleeko sieltä oikiasti myös edellisten omistajien nimet, puhelinnumerot ja sotut että pääsen perustamaan entisten Kaapinomistajien edunvalvonta -Ry:tä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Taisi jokkisajotkin vaikuttaa pikkupoikamaisesti kun kuppaa yötämyöten
Minäki joskus hajin tuon aken selvityksen, samaa settiä oli tulos. Ei saa täydellisiä tietoja.
Vanhemmiten autoista tulee ooppeleita, mutta että toisin päin? eeekai?
H
Minäki joskus hajin tuon aken selvityksen, samaa settiä oli tulos. Ei saa täydellisiä tietoja.
Vanhemmiten autoista tulee ooppeleita, mutta että toisin päin? eeekai?
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Tuokin on aika mielenkiintoinen pätkä. Sillä on ollut joku yksityinen omistaja ja sitten haltija, eli käyttäjä. Yleensähän omistaja / haltija suhde muodostuu osamaksukaupan yhteydessä.12.03.2004 - 21.06.2004 STOCKMANN OYJ ABP Satakunnantie 164, 20320 TURKU Entinen omistaja
20.01.2000 - Yksityinen Entinen haltija
23.05.1996 - Yksityinen Entinen haltija
23.05.1996 - 12.03.2004 Yksityinen Entinen omistaja
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Kaikki eivät halua Kaapista ulosjovihava kirjoitti:Nyppii tuo että noita entisiä yksityisiä omistajia ei sitten nimetä raportissa, minähän olisi heti seuraavina aamuyöntunteina soittelemassa niille perään että kerro heti kaikki Kaapista, hä
...
Entäs jos tillaan sen 28 Euron täysselevityksen, tuleeko sieltä oikiasti myös edellisten omistajien nimet, puhelinnumerot ja sotut että pääsen perustamaan entisten Kaapinomistajien edunvalvonta -Ry:tä
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
niin joviaali meinas herättää wanhat haamut henkiin ja soitella jollekkin ihan viattomille ihmisyksilöille jotka on jo onnellisesti kymmenen vuotta sitten unohtaneet omistaneensa edes yöunet vievää kaappia
-xxx yyy puhelimessa
-Jovi moro, mulla on sun entinen kaappimersu ja siinä on sitä ja tätä ja ......
-HYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääää
*tuut tuut tuut*
-xxx yyy puhelimessa
-Jovi moro, mulla on sun entinen kaappimersu ja siinä on sitä ja tätä ja ......
-HYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääää
*tuut tuut tuut*
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Tunnekkonää sen?Väsynyt Mies kirjoitti:Tuo ensimmäinen omistaja, Juho Peltola Oy, on ainakin päättänyt päivänsä.
Google löysi myynnistä tulitikkurasiaetikettejä Juho Peltolan logolla
Pitäskö ostaa pois ja liimailla Kaapin kojetauluun Retroa
Sitten löyty yhden henkilön CV, oli ollut puhelinvaihteenhoitajan vuosilomansijaisena 1981 firmassa
http://klovnikukkanen.suntuubi.com/?cat=11
Ja sitten historiaa vähän: Juho Peltola Oy oli Juhon perustama vähittäismyyntifirma jossa myöhemmin oli johtajana sen poika Kalevi Peltola ja pojanpoikakin oli muutaman vuoden hommissa
Niin ja tuommonenkin löyty:
Sanna Peltola
K-Supermarket Peltola
Kiuruvesi
Perintönä yrittäjyys
Minä, Sanna Peltola ja veljeni Jukka Peltola olemme yrittäjiä
kolmannessa sukupolvessa. Yrityksen perusti ukkimme Juho Peltola
vuonna 1916. Me siirryimme yrittäjiksi vuonna 1996.
Tosin haltijanahan sitten oli tuo PIELIS-KIINTEISTÖT OY
Kaarlonkatu 3, 75500 NURMES, eli auto oli varmaan niillä käytössä, voisi arvella, mitenhän lie sitten oli yhteydessä tuohon Peltolan virmaan
Yritystele tietää tuosta jotakin: http://www.yritystele.fi/node/30487
Y-tunnus 0482975-6
Yritysmuoto Osakeyhtiö
Toimipaikkoja 1
Henkilöstöluokka Alle 5
Liikevaihto 152 000,00 € (2008/12)
Rekisterit Arvonlisäverorekisteri, Ennakkoperintärekisteri, Kaupparekisteri, Työnantajarekisteri
Vastuuhenkilöt
Jouko Tapani Kärkkäinen, Toimitusjohtaja
Jouko Tapani Kärkkäinen, Hallituksen varsinainen jäsen
Kuva Kaarlonkadulta http://maps.google.fi/maps?q=Kaarlonkat ... b0r7A&z=17
Oisko voorumin Nurmeslaisilla havaintoja yheksänkytäluvulta
Mitähän tuo Kärkkäisen Jouko tuumaisi jos sille soittaisi En taija iletä, minoon niin arka kaveri
Sitten seuraavaksi se oli pari kuukautta eli 27.03.-19.05.1995 AUTONIEKKA OY:lla
Google tarjaa seuraavaa:
Autoniekka Oy
Käyntiosoite
Avainkuja 4
80100 JOENSUU
Puhelin
(013) 148 8814
Internet
http://www.autoniekka.fi, osoite ei näytä toimivan
Sähköposti
autoniekka@autoniekka.fi
Y-tunnus
0896884-1
Noilta nyt lienee turha kysellä mitään historiasta, noita vaihokkeja niillä on kiertänyt tuhatmäärin
Tuossa kait se on joskus toiminut: http://maps.google.fi/maps?q=Avainkuja+ ... 6wN7CarIuA
Kas, virmahan on jo lopettanut:
Virallinen nimi: Autoniekka Oy
YTJY-tunnus: 08968841
YTJToimiala: Moottoriajoneuvojen vähittäiskauppa (TOL2002) (TOL: 50102)
Yrityksen tila:lakannut
Sitten Kaappin on vajaan vuoden yksityisellä, ja sitten taas autoliikkeeseen pariksi kuukaudeksi 26.03.-23.05.1996 TEKNOTOIMI OY AUTOKIILA Asentajankatu 6, 20320 TURKU
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Kahtoin kaupparekisteristä, että tuon nimisellä yrityksellä ei ole ollut toimintaa enää vuosiin. Voihan se toki olla vaihtanu vaan nimeä. Kiuruvedeltä löytyy Kauppahuone Peltola, saattais olla jotain yhteyksiä.jovihava kirjoitti:Tunnekkonää sen?Väsynyt Mies kirjoitti:Tuo ensimmäinen omistaja, Juho Peltola Oy, on ainakin päättänyt päivänsä.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Lerssinen kirjoitti:niin joviaali meinas herättää wanhat haamut henkiin ja soitella jollekkin ihan viattomille ihmisyksilöille jotka on jo onnellisesti kymmenen vuotta sitten unohtaneet omistaneensa edes yöunet vievää kaappia
-xxx yyy puhelimessa
-Jovi moro, mulla on sun entinen kaappimersu ja siinä on sitä ja tätä ja ......
-HYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ääääääääääääääääää
*tuut tuut tuut*
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Tuo on vielä olemassa: http://www.autokiila.fi/
Sitten on tuo Väsyneen mainitsema jakso yksityisomistusta, jonka jälkeen mentiin taas autoliikkeeseen, tällä kertaa STOCKMANN OYJ TURKU rapiat kolme kuukautta 12.03.2004 - 21.06.2004
Seuraavaksi auto on mennyt sellaiselle kuin TMI RAS-HANKINTA
Järvijoentie 39, 21340 TORTINMÄKI, kahtotaan mitä kuukkeli tuosta tietää
Olisikohan alana rakentaminen? http://www05.turku.fi/ah/krt/1999/0324010x/307139.htm
Toisaalta tuohon osoitteeseen antaa nykyisin tämmöisen:
http://www.its-service.fi/
Huomaa sähköpostiosoite, siellä on se ras Eli tuo voisi olla kanssa autoliike Tuolle TMI RAS-hankinnalle ei löytynyt mitään yhteyshenkilötietoa äkkipäätä. Näkiskö tuon jostain rekisteristä
Tämän jälkeen vuorossa onkin henkilö jolta tämän ostin, tuolta Rovaniemeltä, omistajana 28.02.2005 - 19.05.2008
Sitten on tuo Väsyneen mainitsema jakso yksityisomistusta, jonka jälkeen mentiin taas autoliikkeeseen, tällä kertaa STOCKMANN OYJ TURKU rapiat kolme kuukautta 12.03.2004 - 21.06.2004
Seuraavaksi auto on mennyt sellaiselle kuin TMI RAS-HANKINTA
Järvijoentie 39, 21340 TORTINMÄKI, kahtotaan mitä kuukkeli tuosta tietää
Olisikohan alana rakentaminen? http://www05.turku.fi/ah/krt/1999/0324010x/307139.htm
Toisaalta tuohon osoitteeseen antaa nykyisin tämmöisen:
http://www.its-service.fi/
Huomaa sähköpostiosoite, siellä on se ras Eli tuo voisi olla kanssa autoliike Tuolle TMI RAS-hankinnalle ei löytynyt mitään yhteyshenkilötietoa äkkipäätä. Näkiskö tuon jostain rekisteristä
Tämän jälkeen vuorossa onkin henkilö jolta tämän ostin, tuolta Rovaniemeltä, omistajana 28.02.2005 - 19.05.2008
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
- Viestit: 47
- Liittynyt: 22.10.2010 18:19
- Paikkakunta: Savo
Sitten kesän Kaapilla on ajettu ja tankattu, sitten taas ajettu, lisätty öljyä, tankattu ja ajettu. Sitten on ajettu lisää, tankattu, ajettu taaskin, lisätty öljyä, ajettu lisää ja tankattu.
Muuten ei ole tullut harrasteltua, ainoa asia jonka kanssa tuossa yhtenä pyhäpäivänä puuhastelin oli kuskinpenkki. Ei niin että siinä mitään vikaa sinällään olisi ollut, jakkara vaan on mitoitettu pygmille, niskatuki osuu yläasennossaan minulle lapaluiden väliin
Joten viimein sain ajoiksi asennella ysitonttusaabin penkin alkuperäisen istuimen tilalle
Haastetta konfiguraatioon antoi se että akku on kuskin istuimen alla, ja siksi piti patentoida asennukseen pikalukot ja saranat niin että tuolin saa näppärästi kipattua pois edestä jos tarvitsee käydä akulla, vaikkapa antaakseen jollekulle apuvirtaa
Penkki tuli varmaan toistakymmentä senttiä alemmas kuin omansa, mikä tuntui ensi-istumalta hassulta, mutta on ihteasiassa ihan hyvä, nyt voi aurinkolippaa käyttää siihen mihin se on tarkoitettu eikä peittämään koko näkökenttää.
Kyllä se vaan on myönnettävä että hyvä tuossa on istua
Muuten ei ole tullut harrasteltua, ainoa asia jonka kanssa tuossa yhtenä pyhäpäivänä puuhastelin oli kuskinpenkki. Ei niin että siinä mitään vikaa sinällään olisi ollut, jakkara vaan on mitoitettu pygmille, niskatuki osuu yläasennossaan minulle lapaluiden väliin
Joten viimein sain ajoiksi asennella ysitonttusaabin penkin alkuperäisen istuimen tilalle
Haastetta konfiguraatioon antoi se että akku on kuskin istuimen alla, ja siksi piti patentoida asennukseen pikalukot ja saranat niin että tuolin saa näppärästi kipattua pois edestä jos tarvitsee käydä akulla, vaikkapa antaakseen jollekulle apuvirtaa
Penkki tuli varmaan toistakymmentä senttiä alemmas kuin omansa, mikä tuntui ensi-istumalta hassulta, mutta on ihteasiassa ihan hyvä, nyt voi aurinkolippaa käyttää siihen mihin se on tarkoitettu eikä peittämään koko näkökenttää.
Kyllä se vaan on myönnettävä että hyvä tuossa on istua
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kyllä ny kelpaa sladia heittää Miten noin niinku muut hallintalaitteet tuliko paremmin käsille kun penkki tuli alaspäin eli voisko vaihdekeppiä urheilullisesti lyhentää jotta vaihtoaika lyhenee.. ?
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
kuskailet isoja kuormia kiviä kotsikoilla ympäri pihamaata siinä venyy kädet mukavasti,, niin ylttyy rattiin.
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Tällä on taas tämä talvi ajettu, tankattu, ajettu, tankattu, ajettu, lisätty öljyä, ajettu, tankattu, etc.
Polttoaineenkulutus mitä tullut seurattua niin heiluu siellä 10-12l välillä, mikä on edelleenkin mielestäni yllättävän vähän tuolle painolle ja aerotynamiitille.
Öljyä menee tasaisesti semmonen vajaa litra tonnille, tai sen verran minä sinne olen laittanut. Tuossakin koneessa tuntuu olevan että öljyä kuluu enemmän jos sitä on laitettu yläviivalle ja vähemmän jos öljy on vähinä, vai onko tämä vaan tuntumaa?
Kontribuutionani voorumilla vellovaan kitka vs nasta keskusteluun, oma ratkaisuni oli että molempia tyydyttääkseni ajelin alkutalven kitkoilla, keskitalven alla on ollut nastarenkaat ja kohtapuoliin taidan taas siirtyä takas kitkoihin
Polttoaineenkulutus mitä tullut seurattua niin heiluu siellä 10-12l välillä, mikä on edelleenkin mielestäni yllättävän vähän tuolle painolle ja aerotynamiitille.
Öljyä menee tasaisesti semmonen vajaa litra tonnille, tai sen verran minä sinne olen laittanut. Tuossakin koneessa tuntuu olevan että öljyä kuluu enemmän jos sitä on laitettu yläviivalle ja vähemmän jos öljy on vähinä, vai onko tämä vaan tuntumaa?
Kontribuutionani voorumilla vellovaan kitka vs nasta keskusteluun, oma ratkaisuni oli että molempia tyydyttääkseni ajelin alkutalven kitkoilla, keskitalven alla on ollut nastarenkaat ja kohtapuoliin taidan taas siirtyä takas kitkoihin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje