kiitokset jälleen kerran touhottajalle, pittää laittaa tillaukseen
T.Sankari
InsaneMen 500SEL '84 (Suåmiauto)
Saako mistään sähköflektille anturitietoa tai onko paikkaa anturille jossakin? Visko paskana ja muutenkin ois spal:n flekti ylimääräsenä niin sais sähköseksi tuon tsydeemin jos vaan löytäs järkevän anturipaikan... Onko viimesissäkään w126sissa sähköflektiä vai onko kaikki viskolla?
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Kyllä juurikin tollasella oli vanhuksessa, mutta ne on sen näkösiä ettei oikeen ommaan silmään passaa,toisaalta tuotekehitysmustaa pintaan niin ehkä tulis siedettävän näkönenXUX63 kirjoitti:Entäs semmonen mätönetin letkuun tuleva anturihässäkkä. Siihenhän saapi liitettyä haluamanlaisen anturin.
termari vaihdettu orkkikseen uuteen niin loppui lämpöhen seilailu ja laitoin taka-akselin jarrukiinnikkeen laakerinki niin sais alustan vähän hiljasemmaksi kun nyt kolisee
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
tehhäänpä vähän yhteenvetoa mitä on tullu nyt kesän aikana tehtyä:
-Suuttimet vaihtunut
-Bensapumppu
-vesipumppu
-normi huoltoja öljyt jne.
-alapallot
Eli jotaki on saanu värkättyäkin, enimmäkseen kylläkin ajellu. Alapallo-työkalu tuli tilattua jenkeistä kun alko olemaan niin väljänä ettei motarille uskaltanut ajjaa ja talveksi taka-akseliin puslat ja helat jne. sekä toiselle puolelle anti dive-systemin jarrusatulan laakeri (piti jo kesällä vaihtaa, muttei oo kerennyt ) ja pyöränlaakeria.
Maalaus on talven aikana tarkoitus tehä uusiksi lakan karieksen takia lokasuojat ja konepelti ois tarve löytää oikiastaan tai oikeastaan ne on tiedossakin jo. Hitsattavaa on oikiastaan vaan nuo takapatit takakontissa ja niihin on jo korjauspellit kl-varaosista tullu.
Tulipa sitten hommattua m113 w220 s500:sta ja jatkona oli orkkis 722.6 sähkölaatikko eli tekniikkakin pitäisi talven aikana päivittää "parempaan". Moottori tulee megasquirtilla ja laatikko ofgearin ohjainlaitteella. Oikeastaan suurin mietinnän aihe on moottorijalat että millä saada ne kohdalleen, mutta sekään ei nyt pitäisi olla ylitsepääsemätön homma.
Tekemistä tulee olemaan ja olisi tarkoitus vääntää jonkunlainen aikataulutus että saisi ensi kesäksi ajoonkin vielä niin tulisi tehtyäkin kun suunnittelee kunnolla
T.Sankari
-Suuttimet vaihtunut
-Bensapumppu
-vesipumppu
-normi huoltoja öljyt jne.
-alapallot
Eli jotaki on saanu värkättyäkin, enimmäkseen kylläkin ajellu. Alapallo-työkalu tuli tilattua jenkeistä kun alko olemaan niin väljänä ettei motarille uskaltanut ajjaa ja talveksi taka-akseliin puslat ja helat jne. sekä toiselle puolelle anti dive-systemin jarrusatulan laakeri (piti jo kesällä vaihtaa, muttei oo kerennyt ) ja pyöränlaakeria.
Maalaus on talven aikana tarkoitus tehä uusiksi lakan karieksen takia lokasuojat ja konepelti ois tarve löytää oikiastaan tai oikeastaan ne on tiedossakin jo. Hitsattavaa on oikiastaan vaan nuo takapatit takakontissa ja niihin on jo korjauspellit kl-varaosista tullu.
Tulipa sitten hommattua m113 w220 s500:sta ja jatkona oli orkkis 722.6 sähkölaatikko eli tekniikkakin pitäisi talven aikana päivittää "parempaan". Moottori tulee megasquirtilla ja laatikko ofgearin ohjainlaitteella. Oikeastaan suurin mietinnän aihe on moottorijalat että millä saada ne kohdalleen, mutta sekään ei nyt pitäisi olla ylitsepääsemätön homma.
Tekemistä tulee olemaan ja olisi tarkoitus vääntää jonkunlainen aikataulutus että saisi ensi kesäksi ajoonkin vielä niin tulisi tehtyäkin kun suunnittelee kunnolla
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro