® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Tosimies korjaa linttansa soralattiallaMalm kirjoitti:Todif,
...
Ja oikeastaan tommosilla työkaluilla se homma sitten sujuikin:
Aikalailla hervoton tuo räikkä
Ei muuten huura enään kun kääntää linkkuun
Hyvä että metakka haihtui
Jaa täälläkö hiljasta? Tämähän ehti jo toiselle sivulle kun vähän selkäni käänsintupru kirjoitti:Täällä on ollu hilijasta kyllä nyt,,ei tainnu sitä uutta aatelista löytyäkkää, vai onko hallitus vetäytyny lakkoon? eikö TUPO ollu tasapuoline?
Ei se ole katsastus niinkuin ennen. ICD-10 määritelmistä voitaneen jo poistaa kohta "Katsastusripuli" eli Curas Cyynicus.tupru kirjoitti:Käytimpä ite leijjonanluolassa ommaa pirssiä..
Liekkö ollu katsari humalassa tai muuten sekasi, ku ei mittää muuta merkinny ku sen, että "vasen parkkivalo ei toimi".. Seki korjattu nyttemmin..
Tai sitten sinulla oli se laitos laien ja asetusten määräämässä kunnossa, mikä lienee todennäköisempi vaihtoehto. Älä silti huolestu, ei se linttastatusta muuta minnekkään, lainmukainenhan sen pitääkin olla. Mites se muuten voisi maamme teillä sulostuttaa kanssakulkijoiden arkea
Tuo kukkiminen tunnetaan myös nimellä nuoruusiän iho-oireet, joihin kuuluu juurikin finnit, mustapäät ja aknetupru kirjoitti:Kaikennäköstähä siinä kuitenni ois, että siitä priiman saisi.. Muutama ihan olematon kukka päässy teini-iän kynnyksellä autoon puhkeamaan.. Maalin alla pikkusen kupruaa. Takaluukussa no 2.cm halkasijaltaan oleva kohta ja etuhelemassa kans pikkusen. Lisäksi ois tuota maalivikaa,,jota ei kyllä oikei havahe, ku tietyssä auringonvalossa ja oispa se konepellin pikku lommoki aika paikata.. jossai vaiheessa elämätä se pittää melekein paalauttaa kokonaan..kattoopa nyt..
Tännehän tämä hyvinkin, ja kiitoksia kannatuksesta Tupru!tupru kirjoitti:kuulukoha tää viesti ees tänne? en tietä! kuitenki kirjotin..
Linttaklubi on lähellä sydäntäni
Ja jälleen on joukkoomme liittynyt erinomaisin tosittein linttaveli, tervetuloa Marco! Tuollahan voisi jo jossain vaiheessa alkaa kalastelemaan aatelisarvoaMarco kirjoitti:Mitäs ominaisuuksia lintassa piti ollakkaan? Omasta(tosta valkosesta) nyt löytyy kaikkea pientä kivaa:
Kilsoja 510000
Tuulilasi halki alareunasta koko leveydeltä
Kuluttaa, mutta ei tosiaankaan kulje
Ruostetta mm. kuskin lokasuojan kaaressa, takaluukussa ja näkypä oleva reikä helmamuovin takana sekä pieniä pilkkuja siellä täällä
Takapää kolisee montuissa
Etupää narisee
Vaihteet rusahtaa
Perä väljä(klonk klonk)
Kuskin ikkunaa joutuu veivaamaan kaksin käsin auki\kiinni
Takaluukun lukko on jumissa
Siinä ne, mitä tuli äkkiseltään mieleen.
EDIT: ja unohtu mainita, että ei ole tullut kärryä pestyä saati sitten vahattua. Tämä kärry on tarkoitettu vain työmatkoja varten.
Takalasinpyyhin ei toimi, kuten ei takalasinlämmityskään
Hallitus... Tuossahan olisi ideaa, voisi delegoida näitä raskaita päätöksentekovastuita eteenpäin Tuota voisi alkaakin puuhaamaan.tupru kirjoitti:Viimeksiki nousi semmonen soppa ko me kaajettiin melekein hallitus ja tuo Harju nostettiin klubiin ei kyllä kavuta yhtää..
Ekalla sivulla on se perustuskirjanen jossa lukee vaikka minkämoisia definitiivisiä kriteerejä.. Näin äkkipuoliseltaan tarkasteltuna, tämä marcon auto täyttää tärkeimmät näistä, että heilahtaa.. On täällä palijo parempiai autoja seassa..
Minun puolesta tervetulloa ja puollan varmasti marcon jäsenyyttä, mutta eipä sitä yksin pysty arvomerkkiä antamaan.. Ootellaampa muien kannanottoja ensin.. Ja sitte taas Jovihavan tunneryöppyä muutaman päivän päästä, kuhan se saapi ensin heinäpaalisa järjestykseen ja tämän asian muutenni nieltyä
Tupru, sinäkö olet ihan oikeasti peruskirjaa lukenut? Ensimmäinen todistettava tapaus että joku on selvinnyt edes Definitiivisiin kriteereihin saakka, luitko ihan oikeasti alusta? Ohhoh.
Olihan se tuo Hurjan valinta tunteellinen tapahtuma, aivan kuin esikoisen ekaluokalle vieminen, mutta ettei nyt menisi ihan mediamyllytykseksi, niin katsotaanpa että mitä sitä oikein tuli sanottua:
Eli kyllä se on niin että tuo omavaltainen jäsenyydenmyöntäminen rivijäsenpuolloilla sopii aivan hyvin, ainakin vielä hallituksen puuttuessa. Katsotaan sitten jatkossa mitä hidasteita sääntöihin vielä kehitetäänjovihava kirjoitti:Täytyy sanoa että nyt olen hyvin... Hyvin... Hyvin mielissäni Tämähän osoittaa että lintta-aate on saavuttanut tietyn pisteen, pisteen jossa klubi alkaa osoittaa itsenäisyyttä ja päätöksentekokykyä! Kokonaisuus on suurempi kuin osastensa summa! Jatkakaa samaan malliin, minua alkoikin jo tuo harjoittamani näennäisdemokraattinen diktatuuri kyllästyttää
Järjestelishän sitä heinäpaaleja, jos olisi mitä järjestellä, vaan hiljaista on ollut vielä sen suhteen...
Samma fel med Rahikainen också, pitäisiköhän lopettaa turhana pyristelynä? Siis työ meinaanHarju kirjoitti:Meinaa työ häiritä päivystys toimintaa
Linttahymni meillä jo olikin, mutta täällä syntyy näköjään viihdemusiikkiakin, saako yhtyä duettiinHarju kirjoitti:Esitän kysymyksen laulaen, anteeksi
Katri helinää mukaillen, pidelkää korvianne!
...hetkinen, minkä kappaleen sävelellä tämä menikään? Yritin "rautalangat laulaa", "lintta ja japsi", sekä "katson (savun)sineen taivaan", mutta mikään ei oikein natsannut. Eihän tämä vain ole Kaija Koota? "Milloin ovet aukeaa"
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Sitäpä sejovihava kirjoitti:Eihän tämä vain ole Kaija Koota? "Milloin ovet aukeaa"
Mitäs olette mieltä kannattaako Mersua pesettää ennen talavia vai onko sateet olleet riittäviä viime aikoina? Jätänkö pesun suosiolla kevääseen sillonhan on yleensä kuivempaa eikä listojen aluset saa tarpeeks kostuketta
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Pitäskö lohuttaa Harijua? No pitää:
Ruoste on cool!
Tämä tieto mahtanee lämmittää monen klubilaisen mieltä, ei pelkästään kuppa-laboratoriolla liikkuvan Harijun. Ehdotan, että aateliset ryhtyvät kiertämään karavaanina maakuntia lintoillaan. Jokaisessa pitäjässä pidetään telttakokous, jossa meitä murjaaneita valistetaan ruosteen kaikkivoivasta tieteellisestä ja parantavasta voimasta.
Ässä on valitettavasti esteellinen osallistumaan kierrokselle koska se on seisontavakuutuksessa. Sitäpaitsi karavaani lähtisi jokaisesta kylästä ratakiskon päällä tervattuna ja höyhenillä koristeltuna, jos esittelisimme rahvaalle ruosteetonta ässää autuaaksi tekevänä kuppapesäkkeenä.Harju kirjoitti:
Mistäs aloittaisimme tämän Kuppa-kiertueen? onko HVM lähdössä ässällään mukaan
Voi kun sinä HVM oletkin niin vaatimaton, et sinä turhaan ole kunniajäsenenä, ottakaapas nyt tästä mallia. Tämä miesi ei lintallaan kehuHVM kirjoitti:Ässä on valitettavasti esteellinen osallistumaan kierrokselle koska se on seisontavakuutuksessa. Sitäpaitsi karavaani lähtisi jokaisesta kylästä ratakiskon päällä tervattuna ja höyhenillä koristeltuna, jos esittelisimme rahvaalle ruosteetonta ässää autuaaksi tekevänä kuppapesäkkeenä.Harju kirjoitti:
Mistäs aloittaisimme tämän Kuppa-kiertueen? onko HVM lähdössä ässällään mukaan
Nooh, pois nyt turha kainous, kyllähän me tiedämme mitä aaretta sinä siellä pajassasi piilottelet:
Kyllä tuota kehtaa linttakiertueella esitellä, onpahan varsinaisen tyylikäs sleeperlintta BBS:n vanteineen!HVM kirjoitti:Oisin hakena jäsenyyttä:
:vayrynen:
Sir Onrehan se vissiin on lähdössä kiertuetta aloittelemaan tässä lähiaikoina, eli jos oikein hyvin käy (ja miksei mersun tiisseli kävisi) niin linttaklubin etelä-suomen piirin vetäjä nähtäneen täällä pohjoisen suunnilla. Tämähän on tietysti valtioluokan salaisuus, mutta ettehän te tietysti kenellekkään kerro. Ettehän?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Niimpähä teki saman myös mulle..hurrjia poikia..jovihava kirjoitti:Jaa täälläkö hiljasta? Tämähän ehti jo toiselle sivulle kun vähän selkäni käänsin...
lohuttava tieto, lohuttava tieto.. ei muuta ku sitte vaan cle.. lece..sitä clejarasillia vaan kylykeen..jovihava kirjoitti:Tuo kukkiminen tunnetaan myös nimellä nuoruusiän iho-oireet, joihin kuuluu juurikin finnit, mustapäät ja akne...
Alusta loppuun ja sanatarkasti vielä. Kaikki just nämät denfinitiivisetki. Sillon tuntu, että tämä on minun juttu ja tunne on pysyny vahvanajovihava kirjoitti:Tupru, sinäkö olet ihan oikeasti peruskirjaa lukenut? Ensimmäinen todistettava tapaus että joku on selvinnyt edes Definitiivisiin kriteereihin saakka, luitko ihan oikeasti alusta? Ohhoh.
...iloisten ihmisten jäädessä vilkuttamaan laiturille ja katselemaan auringonlaskun suuntaan - hitaasti, mutta varmasti - sankan savupilven ympäröivänä etenevää tähdekästä ja äänekästä karavaania... Ja Duo et HVM ant Ary Moore laulaisivat uuden kitaran sulosointujen siivittäminä tunteikasta laulua, jota eräs lännensankarimme tapaa laulaa:HVM kirjoitti:Sitäpaitsi karavaani lähtisi jokaisesta kylästä ratakiskon päällä tervattuna ja höyhenillä koristeltuna...
"I´m a anybody poor lonesome cowpoy..." Vai miten se meni,,lycku luke kuitenni..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Jaahans, no kiitos kiitos. Ja nytkö sitä saa sitten pistää puumerkkiin ® Mesen linttaklubi?jovihava kirjoitti:Ja jälleen on joukkoomme liittynyt erinomaisin tosittein linttaveli, tervetuloa Marco! Tuollahan voisi jo jossain vaiheessa alkaa kalastelemaan aatelisarvoa
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Tjaah, no otetaanpas tämä Malmivaunu sitten työn alle, vai olikos se kolleega hakemassa aatelisarvoa?
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
Itse laitoksen nähneenä, täytyy sanoa että onhan tuossa tuota kuluneisuusastetta, mutta mites olikaan ne kilometrit? Olikos tämä vielä lähelläkään puolen miljoonan rajaa?
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
Jos oikein tarkkaan katsoo, niin onhan tuossa tankin luukussa vähän korrosiota, ja jopa peittely-yrityksiä, eli tämä kohta ok.
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Kyllähän se kuulostaisi savuttavan, mutta mites, oliko tuo nyt tämän vai viime vuoden mallia?
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
Tämä nyt tulee hakemuksessa hyvin esiin, erinomaista.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
Taitaa tiettävästi kulineella olla edessä raksakuskausta, ja lienee kuljetustehtäviä jo takanakin, tämä täyttyy nähdäkseni.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
Tästä olikin jo puhetta, se on täyttetty
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
Ainakin takapenkkien kohdalla, ja etenkin radioantennista tulee plussaa. Tämäkin ok.
Summa summarum, kaksi kovaa lukua vielä hakemukseen, siis kilometrit ja ikä, niin kyllähän kriteeristön ehdot on siinä
Definitiivinen kriteeristö:Malm kirjoitti:Arvoisa linttaklubin hallitus,
Olen harras mersumies ja olen ihaillut jo pitemmän aikaa teidän klubinne toimintaa mersuja sekä maalmanparannusta kohtaan. Tahtoisin esittää teille hakemukseni, jolla toivoisin pääseväni teidän arvostettuun seuraan.
Klubiinne haen seuraavilla kriteereillä: autoni on tuontiauto, valkoinen, ruostettakin löytyy sekä listat repsottaa vähän sinne tänne. Tuulilasi on halki. Varustettu ns. "facelift" keulalla sekä kanssa-autoilijoita huijatakseni ns. "turpo-lokarilla".
Jotta autosta löytyisi jotain turpolokarilla esiintulevia ominaisuuksia niin auton pumppu on säädetty ilmeisesti kotikonstein. Mustaa maggaraa on tarjolla takanatuleville kun lintta poistuu, ja täytyy sanoa että poistuukin näppärästi, pumpun säätö on tuonut myös hyvin linttamaisen ominaisuuden autoon; sillä voi leikkiä bonBONbonBONbonbonanzaa niin pikälle kuin hermot sallii, autolla ajaminen vaatii siis linttamaisen keskittymisen vaihteiden vaihtamiseen, jotta kanssa-autoilijat eivät nyt ihan naurun tukahtuisi kun näkevät auton liikenteessä.
Autossa on sopivasti etuputken vaimennin haljennut, leimakin taitaa olla loppu; auto on rekisteröintikatsastettu suomeen vasta tämän vuoden maaliskuussa, mutta ensimmäinen käyttöönottopäivä meni jo pariviikkoa sitten. Tästä innostuneena kävinkin tänään hakemassa uuden pakoputken pätkän "valitettavasti". Toivonkin että että tämä uusi investointi ei alenna auton lintta-statusta, se vain on viranomaisten vaatimus, jotta leiman saa ehyellä putkella. Työpaikallani tänään myös kokeilin paljonko ryntäytyksessä tulee mustaa maggaraa, terävä tiisselivainuni sanoo jotta kyllä se savuarvoihin voisi mennäkkin, eikä lauennut kone.
Auto kulkee 3:lla aluvanteella, sekä yhdellä vararenkaalla. Muita renkaita ei ole, mutta ei se linttamiestä haittaa; kyllä minä jostain ruosteiset peltivanteetkin löydän. Aamulla myös huomasin linttamaisen läntin auton alla, se ei ollut iso, ehkä peukalonpään kokoinen. Läntin ainesosan koostumus on vielä arvoitus, mutta se haisi ihan karkille, joten veikkaan että jäähdytysneteen sijaan jompikumpi kytkimen sylintereistä vuotaa.
Liitän tähän hakemukseeni myös muutaman tikitaalikameralla otetun kuvan:
Ensimmäisestä kuvasta tulee ilmi lintan oleinen olemus:
Lintta on myös aito pakettiauto, takapenkit ovat jossain:
Autoa kuljettanut alumiinivanteella varustettu rengas on myös sijoitettu tavarankuljetus osastolle, toki jo nytten siiretty hieman kolariturvallisempaa paikkaan, kuten vastuuntuntoisen linttalaisen tulisikin toimia, kuvassa näkyy myös hieman hieraistu takapuskuri:
Toivoisin, että hyväksyisitte minut lintta-klubiinne. Lupaan ettette tule pettymään henkilökohtaiseen panokseeni, sillä olen valmis sitoutumaan niin ruumiillani, kuin hengellänikin, jotta yhdessä voisimme tavoittaa lintta-klubinne päämäärät paremman maailman ja linttamersujen puolesta.
Yhteyden ottoanne odotellen,
-Malm
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
Itse laitoksen nähneenä, täytyy sanoa että onhan tuossa tuota kuluneisuusastetta, mutta mites olikaan ne kilometrit? Olikos tämä vielä lähelläkään puolen miljoonan rajaa?
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
Jos oikein tarkkaan katsoo, niin onhan tuossa tankin luukussa vähän korrosiota, ja jopa peittely-yrityksiä, eli tämä kohta ok.
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Kyllähän se kuulostaisi savuttavan, mutta mites, oliko tuo nyt tämän vai viime vuoden mallia?
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
Tämä nyt tulee hakemuksessa hyvin esiin, erinomaista.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
Taitaa tiettävästi kulineella olla edessä raksakuskausta, ja lienee kuljetustehtäviä jo takanakin, tämä täyttyy nähdäkseni.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
Tästä olikin jo puhetta, se on täyttetty
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
Ainakin takapenkkien kohdalla, ja etenkin radioantennista tulee plussaa. Tämäkin ok.
Summa summarum, kaksi kovaa lukua vielä hakemukseen, siis kilometrit ja ikä, niin kyllähän kriteeristön ehdot on siinä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Minun Linttaani tuli eilen ylävesiletkuun halkeama vika on korjattu "väliaikaisesti" ilmastointi teipillä . Liekkö jotain alkavaa kansivikaa koska Lintan ollessa lämmin ylävesiletku tuuppaa olemaan kivikova , mutta veet ja öljyt ei ole sekaisin joten:
Hakuna matata
Sana ihana on
Hakuna matata
Kertoo kohtalon
Ei huolen häivää
Päivä on huoleton
Filosofiaa
Näin on se vaan
Hakuna Matata
Hakuna matata
Sana ihana on
Hakuna matata
Kertoo kohtalon
Ei huolen häivää
Päivä on huoleton
Filosofiaa
Näin on se vaan
Hakuna Matata
Aivan oikein, kyllä se seleviää millon siellä oikeaa vikaa on. Siinähän on niitä savu/höyryindikaattoreita, ja jossain kohden se meno sitten katkeaa.
Soitat sitten Tomaatin nyhtämään largematikillaan sinut mersuinesi kotopihaan Largella siksi että 250D:tä ei varmaan ole tehty kiihtymään niin kovasti kun mitä Thomson Paavolla vetäisi
Soitat sitten Tomaatin nyhtämään largematikillaan sinut mersuinesi kotopihaan Largella siksi että 250D:tä ei varmaan ole tehty kiihtymään niin kovasti kun mitä Thomson Paavolla vetäisi
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Mjaahas,jovihava kirjoitti: Summa summarum, kaksi kovaa lukua vielä hakemukseen, siis kilometrit ja ikä, niin kyllähän kriteeristön ehdot on siinä
492xxx oli kun öölit vaihtoin, nyt taitaa olla 493xxx, eiköhän jouluun mennessä ole jo 500 000, täytyy sitten ottaa kuva, mistä sitä tietää paljon on oikeasti mennyt. Öljypohjan väliin on laitettu jotain punaista tiivistemömmöä, oiskohan jopa laakeroitu kertaalleen
Käyttöönotto -86, vuosimalli -87 ainakin velivenäläisten mukaan, eli on jo 20 vuotta nähnyt maantietä.
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Nonii!! Lätinät poikkeen ja MALAMIVAUNUN kuski aateliseksi..
Harva kuitenki kuppasemmalla kaaralla ajjaa ku hän..
Mietin vaan sitä, että onko Malamilla kuitenki joku huippukuntonen piili jossai tallin perukoilla.? Että jos aateliseksi aikoo, nii ainai minun mielestä pitäsi olla joko kaikki autot nämät "definitiiviset" kriteerit täyttäviä tai sitten sen ainoan.. Eli että jos on yks romu ja pari muuta ihan loistoyksilöä,,nii ei tupru puolla semmosia aatelisiksi..
No mitäpä pienen yksilön sanat tämmösessä valtakunnallisessa keskustelussa painaa - kuhan kapinoin vaan!!
Tämä valakonen helemi on kyllä mielestäni ihan aateliskelepone kaara, just semmone niinku pittää.. Pientä sievää siellä täällä, mutta kuitenkaa mikkää ei oo semmone mikä vaikuttasi negatiivisesti ajo-ominaisuuksiin..?
Vai miten on?
Onkoha mulla menkat ko nii kitkerätä tekstiä tuli...
Harva kuitenki kuppasemmalla kaaralla ajjaa ku hän..
Mietin vaan sitä, että onko Malamilla kuitenki joku huippukuntonen piili jossai tallin perukoilla.? Että jos aateliseksi aikoo, nii ainai minun mielestä pitäsi olla joko kaikki autot nämät "definitiiviset" kriteerit täyttäviä tai sitten sen ainoan.. Eli että jos on yks romu ja pari muuta ihan loistoyksilöä,,nii ei tupru puolla semmosia aatelisiksi..
No mitäpä pienen yksilön sanat tämmösessä valtakunnallisessa keskustelussa painaa - kuhan kapinoin vaan!!
Tämä valakonen helemi on kyllä mielestäni ihan aateliskelepone kaara, just semmone niinku pittää.. Pientä sievää siellä täällä, mutta kuitenkaa mikkää ei oo semmone mikä vaikuttasi negatiivisesti ajo-ominaisuuksiin..?
Vai miten on?
Onkoha mulla menkat ko nii kitkerätä tekstiä tuli...
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Voitpa hyvinki..touhottaja kirjoitti:voinkos minä laittaa allekirjotukseen ton lintta klubin
Näytti nimi olevan tämän topicin perustusviestissä tuolla eka sivulla, kohassa jossa lukee "hyväksytyt jäsenet ilmoittautumisjärjestyksessä"..
Että siittä vaan ® Mesen linttaklubi
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Vai onko klubi semmone, että voipi ihan autokohtasesti tähän liittyä.?tupru kirjoitti:. Eli että jos on yks romu ja pari muuta ihan loistoyksilöä,,nii ei tupru puolla semmosia aatelisiksi..
Minä ku en tiiä..
Säännöissä lienee porsaanreikä, jonka tämmöne kaheli ku minä, niin kehtasi kaivaa esille..
No siitä se soppa syntyy ku aina vähä hämmentää..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Mjaahas,tupru kirjoitti: Mietin vaan sitä, että onko Malamilla kuitenki joku huippukuntonen piili jossai tallin perukoilla.? Että jos aateliseksi aikoo, nii ainai minun mielestä pitäsi olla joko kaikki autot nämät "definitiiviset" kriteerit täyttäviä tai sitten sen ainoan.. Eli että jos on yks romu ja pari muuta ihan loistoyksilöä,,nii ei tupru puolla semmosia aatelisiksi..
No mitäpä pienen yksilön sanat tämmösessä valtakunnallisessa keskustelussa painaa - kuhan kapinoin vaan!!
Tämä valakonen helemi on kyllä mielestäni ihan aateliskelepone kaara, just semmone niinku pittää.. Pientä sievää siellä täällä, mutta kuitenkaa mikkää ei oo semmone mikä vaikuttasi negatiivisesti ajo-ominaisuuksiin..?
Vai miten on?
Onkoha mulla menkat ko nii kitkerätä tekstiä tuli...
Tämmösellä meikäläinen aloitteli muuten tämän mersuajeluoravanpyörän, että kyllä tuota linttakokemusta on kerrytetty:
Oivoivoiivoivoivoivvovioiii kun on ikävä tuota autoa, vaikka eniten olenkin rakastunut tuohon meiän ykköskakkosautoon:
Kylläkai tuokin linttakriteerit täyttää ? Vaikkei sitä itselleen ainakaan myönnä
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Oijjoi!!
Tilanne onki toivottomampi/lohduttomampi mitä osasin ees pelätä ja kuvitella.. ihan toivoton tapaus
Minäku kuvittelin, että se ees jonku vähäkää vähemmän kukkineen auton kuvan näyttää (ois ees kuuklettanu jonku hyvän kuvan jostai muusta autosta) , mutta eiku toinen toistaan hirveämpiä..
Tässä miehessä asuu paatunu Linttaisti , sairaus on parantumaton ja ainoana kohtauksia lieventävänä troppina voipi toimia pelekästään lintta AATELISUUS, joten jovihava, nyt äkkiä töpinäks..
Tilanne onki toivottomampi/lohduttomampi mitä osasin ees pelätä ja kuvitella.. ihan toivoton tapaus
Minäku kuvittelin, että se ees jonku vähäkää vähemmän kukkineen auton kuvan näyttää (ois ees kuuklettanu jonku hyvän kuvan jostai muusta autosta) , mutta eiku toinen toistaan hirveämpiä..
Tässä miehessä asuu paatunu Linttaisti , sairaus on parantumaton ja ainoana kohtauksia lieventävänä troppina voipi toimia pelekästään lintta AATELISUUS, joten jovihava, nyt äkkiä töpinäks..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Arvoisa Toriharava ja muut linttaklupin jäsenet.
Haen jäsenyyttä joukkoonne perustellen hakemukseni laiskuuttani tällä: viewtopic.php?t=9519
Toinenkin auto minulla on, peräti w201 diesel... Tämänkin kulkineen kolina ja savutus täyttävät linttaklupin vaatimukset kevyesti... Jäsenet Harju ja TomaattiII voinevat asian vahvistaa
Pää kallellaan, toinen silmä keltaisena vastaustanne odottaen
Salmi
Haen jäsenyyttä joukkoonne perustellen hakemukseni laiskuuttani tällä: viewtopic.php?t=9519
Toinenkin auto minulla on, peräti w201 diesel... Tämänkin kulkineen kolina ja savutus täyttävät linttaklupin vaatimukset kevyesti... Jäsenet Harju ja TomaattiII voinevat asian vahvistaa
Pää kallellaan, toinen silmä keltaisena vastaustanne odottaen
Salmi
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Ja omaperäset ratkasut! Eihän tuossa 123:ssa ollu mitää erikoista,,vai pitääkö kattoa kuvia tarkemmin..
Aijjoo,,niimpä just. Jotain merkillistä nuissa kuvissa oli., nimittäin konehuone oli kyllä puhas Liianki puhas tänne linttalubiin Tyhjennä nyt äkkiä 200litraa rattorin moottoriöljyä tuonne, että näyttää ees mersulta - sitte tietenki kuvia..
No eijj.. Pistäppä tarkempia tietoja..
Taitaa olla harjun ja minun varassa tämä topikki nytten.. Onko jovihava lähteny ruotsiin? villitys vieny senki?
Aijjoo,,niimpä just. Jotain merkillistä nuissa kuvissa oli., nimittäin konehuone oli kyllä puhas Liianki puhas tänne linttalubiin Tyhjennä nyt äkkiä 200litraa rattorin moottoriöljyä tuonne, että näyttää ees mersulta - sitte tietenki kuvia..
No eijj.. Pistäppä tarkempia tietoja..
Taitaa olla harjun ja minun varassa tämä topikki nytten.. Onko jovihava lähteny ruotsiin? villitys vieny senki?
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Tuliaisina oikealta ohjastettava lintta. Ei kyselly mitä kannattaa Kuningaskunnasta tuoda.HVM kirjoitti:Sehän puhu tässä hiljan jotta sillä on joku opetuslaps pritteinsaarilla, jospa se on pötältänä sinne pistokokeita (Morriksen helemapellit) pitämään?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Nii, sehän on sielultaan potusäkki-karavaanari.tupru kirjoitti:Tuokohan se morriksen tullessaanHVM kirjoitti:...jospa se on pötältänä sinne pistokokeita (Morriksen helemapellit) pitämään?
Tai joku sherpa-kopra..?!
Tämmöstä Kopra-Sherpaako meinasit? Kestääkö tuo kellään kuolevaisella lapasessa kun tullaan peltoaukealle? No onhan se toisaalta tottunut vaihtamaan kaistaa jo sillä volskillaankin.
No tässä pelätään pahinta, niinkun ylempää voit tutkiskella.Ruoja kirjoitti:Tuliaisina oikealta ohjastettava lintta. Ei kyselly mitä kannattaa Kuningaskunnasta tuoda.HVM kirjoitti:Sehän puhu tässä hiljan jotta sillä on joku opetuslaps pritteinsaarilla, jospa se on pötältänä sinne pistokokeita (Morriksen helemapellit) pitämään?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55