Onko kellään kokemusta mistä tuo S212 350cdi ohjaustehostin voisi vuotaa.
Nyt 5pv sisään joutunut kahdesti lisämään öljyä yhteensä n.4 dl. Tätäkään en olisi muuten huomannu, mutta lähdettiin samaan aikaan puolison kanssa töihin niin pumppu ilmoitti olemassa oloaan mukavalla vinkumisella.
Just kävin nosturilla katsomassa mut mistään ei näkyny selviä vuodon merkkejä
Pohja muovin päällä oli kylläkin öljyä, mut mistä se on sinne tullut?
Noita mahdollisia vuotavia kohteita on vähän turhan monta jos kaikki vaihtaisi kerralla-> pumppu, letku, putket, o renkaat hammastanko yms
S212 ohjaustehostin "Vuoto"
S212 ohjaustehostin "Vuoto"
*STAR* Jyväskylä
C126 560 sec
X218 350cdi 4-matic
S212 350cdi 4-matic
EX A209, C207 coupe, S211 4-matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300D
C126 560 sec
X218 350cdi 4-matic
S212 350cdi 4-matic
EX A209, C207 coupe, S211 4-matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300D
Eilen nosturilla täytin säiliön ja reilut tunti etsittiin vuotoa mutta mitään ei löytynyt ja ajoin kotia n, 1km matkan.
Moniura hihna oli kuiva joten ei se varmaan pumpusta tuo vuoto tule.
Aamulla auto käyntiiin ja tehostin huutaa taas kuivuuttaan.
Kai se on vaan viikonloppuna ruveta avaamaan tota keulaa jos jostakin näkisi mihin vuotaa.
Äsken lisäsin taas 1dl täytyy käydä muutaman tunnin päästä katsomassa onko se hävinnyt.. Pers..
Moniura hihna oli kuiva joten ei se varmaan pumpusta tuo vuoto tule.
Aamulla auto käyntiiin ja tehostin huutaa taas kuivuuttaan.
Kai se on vaan viikonloppuna ruveta avaamaan tota keulaa jos jostakin näkisi mihin vuotaa.
Äsken lisäsin taas 1dl täytyy käydä muutaman tunnin päästä katsomassa onko se hävinnyt.. Pers..
*STAR* Jyväskylä
C126 560 sec
X218 350cdi 4-matic
S212 350cdi 4-matic
EX A209, C207 coupe, S211 4-matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300D
C126 560 sec
X218 350cdi 4-matic
S212 350cdi 4-matic
EX A209, C207 coupe, S211 4-matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300D