722.317 Automaattilaatikosta hävisi 3-4 vaihteet...

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Avatar
nokileka
Kannentiiviste-spesialisti
Viestit: 600
Liittynyt: 03.2.2006 0:27
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja nokileka »

joko jättää "3rd gear rubberia" vai menikö kone päivitykseen?
Datsuni on mun ratsuni.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

nokileka kirjoitti:joko jättää "3rd gear rubberia" vai menikö kone päivitykseen?
Ei valitettavasti ehdi säätää ja testaa kunnolla vaan pitää taas lähtee normisti tien päälle :cry: Juhannusviikolla olis tarkoitus alkaa sääteleen kesäsäädöt kohilleen :twisted: Mutta veikkaan että tuohon 3GR:iin riittää ihan kesäsäädöt :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

onkos siellä nyt v8 mersun kolmos ja nelos rummut :jerkit:
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

xr5t kirjoitti:onkos siellä nyt v8 mersun kolmos ja nelos rummut :jerkit:
Kylläpä siellä on takorautaa sisällä :wink:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Reimpo
Viestit: 32
Liittynyt: 06.11.2005 2:28
Paikkakunta: Kainuu

Viesti Kirjoittaja Reimpo »

Viekö kulunu/ajettu 722.3 looda tehoja..? Alkais lodjun huolto/korjaus oleen paikallaan.. Perstuntumalla ois vetoja puuttuvan :shock:
Paineita on nosteltu..napakasti vaihteloo kyllä.. vuotaa vain jostai takapäästä :( ja nuo kylmät liikkeelle lähdöt...prkl.. :x

Mitäs kautta ootta saksmanneilta osia tilanneet??.. Meinaisin vaihto loodan tulevan edullisemmaksi kuin viedä lodju paikallaan huoltoon.. :roll:
Vai kuinka kertokaas kokemukset :?:
w124 300 Dturbo "Florida"
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Otappa yhteyttä tuonne.
Alakaa seleviämään askiongelmat...
Pro HVM
Reimpo
Viestit: 32
Liittynyt: 06.11.2005 2:28
Paikkakunta: Kainuu

Viesti Kirjoittaja Reimpo »

Kiitosta vaa.. Jarkolle oon suunnitellukin viedä. Missähän hinnoissa nuo tehdaskorjatut vaihtoaskit pyörii.. :roll:

Täälläpäin kaveri tekisi lodju rempan 1600-2000$ väliin silleen et vain veisi auton ..irroitus sisältyy tuohon!
Edullisempaa ratkaisua :roll: ?? Jarkolla tuppaa sitä jonua oleen jonkis verran..mut hyvä siitä ainakin tulis!

Onko tuo 2000maks..mielestänne liikaa?
w124 300 Dturbo "Florida"
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Onhan se nyt ihan helekkarin kallis tuo 2000... mitä, euroako?
Halavemmalla on ollut kaupan Siekkisen korjaamaa ja _vahvistamaa_ askia.
(Masterkitin saa ulukomailta 160USD ja siihen työt. Tee itte ja säästä :wink: )
Pro HVM
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Reimpo kirjoitti:Kiitosta vaa.. Jarkolle oon suunnitellukin viedä. Missähän hinnoissa nuo tehdaskorjatut vaihtoaskit pyörii.. :roll:

Täälläpäin kaveri tekisi lodju rempan 1600-2000$ väliin silleen et vain veisi auton ..irroitus sisältyy tuohon!
Edullisempaa ratkaisua :roll: ?? Jarkolla tuppaa sitä jonua oleen jonkis verran..mut hyvä siitä ainakin tulis!

Onko tuo 2000maks..mielestänne liikaa?
Jarkko tekee edullisemmin ja kestää takuulla 500hp ja 700Nm. En laittais tehdaskorjattua kun paremman saa edullisemmin. Mulla ois vuoden ajettu 722.3 aihio tallissa. 1 ja 2 pannat kuin uudet mutta levypakat kannattaa laittaa uusiksi. Kestää kohtuudella 300hp olemassa olevilla säädöillä mutta vaihtaa aika rumasti. Minä tosin tykkään napakasta vaihdosta ja siksi alipaineohjaus ei ole nyttenkään kytkettynä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Reimpo
Viestit: 32
Liittynyt: 06.11.2005 2:28
Paikkakunta: Kainuu

Viesti Kirjoittaja Reimpo »

Europeja hyvinnii :shock: Meinaatteko et vaik vakio hiluilla liikutaan.. niin oisi tuo vahvistaminen paikallaan.. Tuleepahan varmasti kestävä.. :)

Onkos tuo masterkitin asennus minkäslainen toimenpide jos itte laittaa..
Loodjullani päästelty n. 600tkm.. Hyvin se vaihtaa kun paineita nosti vuosi sitte....sellainen pieni lyhyt napakka.. tykkää vaihtaa :wink:

Ei siellä ois varmaan isompia..tuo vuoto takapäästä rassannu eniten.. Nuo tiivisteet vaihtais uusiksi ulkoa,sisältä Kylmänä aina oireilee ei lämpösenä..

Pakilla kun lähtee sillon tällön kuuluu sellainen jurina/rutina kartaanin keskivaiheilta..ja samalla ei ota vetoa renkaisiin niin kui joku antaa perään siellä.. :roll: Onko tullu vastaa tuollaista automatikeissa??
w124 300 Dturbo "Florida"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”