Perän keskitapin hitsaus
Ei ole lukkoperä ennenkuin hitsaat pikkurattaat samaan kasaan.
Joo, molemmista päistä hitsataan.
Eihän se MIGillä teräksinen tappi tartu valurautaan kiinni, pyrkimyksenä onkin vaan jämistää tappi paikoilleen.
Kekkilalle kun perää hitsattiin, niin kaivoin tapinpäähän rälläkällä reilun uran,
jonka täyttelin hitsaamalla.
Nyt tapin päät on mallia T. Toivottavasti lukittui paikoilleen ja tapin välys reikään poistui.
Joo, molemmista päistä hitsataan.
Eihän se MIGillä teräksinen tappi tartu valurautaan kiinni, pyrkimyksenä onkin vaan jämistää tappi paikoilleen.
Kekkilalle kun perää hitsattiin, niin kaivoin tapinpäähän rälläkällä reilun uran,
jonka täyttelin hitsaamalla.
Nyt tapin päät on mallia T. Toivottavasti lukittui paikoilleen ja tapin välys reikään poistui.
Pro HVM
saman kaltanen tapaus kuten minun vanhassa perässäMika.T kirjoitti:Vanha juttu. Mutta ko. tapauksessa tasauspyörästön pikkuratas on leikannu akselille kiinni.väpelö kirjoitti:kyllä ainakin kun sitä vetoakselia pyörittää niin kumpikin puoli on täysin juntturassa toisin kuin ennen
Lähtee todennäköisesti pyörimään normaalisti kun ajelee menemään.
BMW 535d //Täysitehoinen
ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
ex: 190E LamboBling
MB w210 E50 Lorinser "The Godfather"
MB S124 230 TE
kellään olisi esim hajonnutta tai purettua perää jossa olisi ne tapin ympärillä olevat pikku rattaat ehjät ja joutavat?tarviisin tuohon 2.65 perään nuo rattaat kun on aika iloisesti toinen ratas kiinni leikannut tappiin kiinni.oliskohan nuo pikkurattaat jopa ns isoissa perissä kaikissa samanlaiset välityksestä riippumatta?
meinaa vähän 3.46 välitteisellä ja suoralla vitosella maantiellä olla kierrokset ylhäälllä
meinaa vähän 3.46 välitteisellä ja suoralla vitosella maantiellä olla kierrokset ylhäälllä
Jos sulla jää se ylimääräinen akseli/ratas + pyörivä ratas niin voins ne ostaa puoli-ilmaiseksi pois kuleksimastaväpelö kirjoitti:kellään olisi esim hajonnutta tai purettua perää
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.