Tomaattilaatikko, en löytänyt tarpeeksi infoa :<

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Sami Moilanen
Viestit: 20
Liittynyt: 05.3.2008 17:43

Tomaattilaatikko, en löytänyt tarpeeksi infoa :<

Viesti Kirjoittaja Sami Moilanen »

No morjens taas, itsellä tuo laatikko toimii hieman vähemmän niinkuin toivoisin.
Ensinäkin S-asento ei ole mukana hommassa juuri ollenkaan. Kickdown ei toimi ja jos alat kaasuttelemaan normaalia enemmän se vaihtaa aina, ja ihan aina isomman pienen pienellä luistolla 60kohalla, vähän tai paljon kaasua.
E on melkolailla ok, pientä luistoa kai 2-3 välillä.

Haluaisin siis näin täysin tunarille ja amatöörille mahd. kuvia siitä mitä nämä mystiset säätöruuvit ja sen sellaiset ovat?
Olisiko alipaineella jotain tekemistä ongelmien kanssa, mitkä osat/putket kuuluvat tähän alipaine systeemiin?
Olen kokeillut laittaa siihen polkimen takana olevaan kickdown namiskuukkeliin ruostesuoja ainetta mutta ei tykkää toimia. E-asennossa se kylläkin toimii, joskin ei niin herkästi kuin muistan S-asennossa tekevän.

Hmm, mitähän muuta tässä tuli.
Aivan juu, auto polttaa tuota öljy merkkiä mutta moottorissa on tarpeeksi öljyä ja kun joskus viikko sitten katsoin vaiht. öljyjä niin oli punaista eikä haissut palaneelta. Tämä ymmärtääkseni oli ok.

Niin ja biili on -86 300E
Juu tässähän tämä varmaan onkin. Odottelen innolla mahd. vastauksia ;)
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Kiristä laatikolle lähtevää vaijeria vähän kerrallaan. Välillä aina koeajo.
Kiristys tapahtuu vastapäivään pyörittämällä vaijerin muovisesta kierreholkista.

Kryptoniten viimeaikaisissa jutuissa on kuva, näkee mistä vaijeri löytyy.
Siellä se kuitenkin on, vähän piilossa, öljynsuodattimen juuressa.
Saattaa pelkästään sitä säätämällä alkaa s/e nappikin toimia. :wink:
Sami Moilanen
Viestit: 20
Liittynyt: 05.3.2008 17:43

Viesti Kirjoittaja Sami Moilanen »

huh, aikamoinen homma ettiä sitä ruuvia kun ei ollu samassa paikassa kuin noissa kuvissa mitä löysin. Luisto taisi loppua mutta kickdown ei kyllä vieläkään toimi, elektroninenhan se on mutta kun mistä sitä vikaa voisi etsiä.
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Oisko venttiilille menevä johto laatikon päästä ok ?
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”