w124 300te automaattilaatikko hävittää öljyä

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
manninen
Viestit: 24
Liittynyt: 03.12.2007 18:01
Paikkakunta: Rutalahti

w124 300te automaattilaatikko hävittää öljyä

Viesti Kirjoittaja manninen »

vaihoin toss pitkästä aikaa mersun itelle -92 300te

ostaessa oli laatikossa pirusti liikaa öljyä joka tuli jostain ulos ja kunnon savuvana perässä ku ajo ku putken päälle ja koko pohjan öljys siinä sitten...

imastiin liika pois ja jätettii ylämerkkiin suunnillee ja näyttäs äkkiseltään että ny n. 250-300km matkalla o vajunna alarajaan vielä... mistäs tuo vois vuotaa
ja uskaltaako ajella jos pyrkii pitämään huolen että öljyä on yli alarajan?
mitäs oljyä tommosen laatikkoon pitää laittaa ja eikös sitä voi lisätä mittatikun putkesta?

minnekkähän kannattas viiä jyväskylän lähettyvillä laitettavaks jos tiivisteitä/stefoja joutuu vaihtaa ja samalla tietty öljyt ja suodatin

mukava matka auto tuo tuntus olevan kuha ny tuon laatikon kanssa pärjäis :)

kiitosta vua jos joku viihtii vastailla hakujaki tuli käytettyä vua en oikein löytännä tietoo
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

veikkaisin että sieltä joko etu tai takapään stefa ottanu itteensä siitä liiasta ölpästä... aika varmasti takapään ja siitä ruikkii putken päälle ne tavarat :shock:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tarkistikkos öljyn pinnan koneen käyvessä ja kepin asennossa p/N
merkkaakos se loota paikkansa kun auto on parkissa punasilla tipoilla :roll:
manninen
Viestit: 24
Liittynyt: 03.12.2007 18:01
Paikkakunta: Rutalahti

Viesti Kirjoittaja manninen »

jhuu kävin vaihteet läpi ja sit p katoin... ajoa oli sitä ennen n.20km pittää tännää viel kahtoo uudestaa ja varmistaa et on suorassa

ei se paikallaa pahemmi tuntus merkkaavan
pitäs pestä pohja liuottimella et näkis vieläkö öljyää pohjan ajossa... nyt siell o ne öljyt mitä se ruikki ku oli iha liikaa öljyä siell ostaessa...

mites se oireilee jos liian vähän öljyä? ja pitäskö olla ajamatta ennenkun sua jonkun tarkistaa mistä vuotaa yms...

ja viel semmonen ku toi kickdown ei vaiha ku yhtä pykälää pienemmälle ni meno aika onnetonta ku pienillä kierroksilla yrittää kiihtyä 4000 jälkeen sit alkaa meno jo maistua paremmin... onkos toss vaijerilla ja miten säädetään vai onko toi normaalia
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

sen verran voin sanoa että ite ajelin joku reilu 400 kilsaa, kun oli laatikon öljypohja mädäntyny halki :roll:
KD vaihto ajankohta säädetään sieltä vivusta, joka on siinä akunpuoleisessa päässä..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”