a milliondollar question abaut tomaatti of the mb

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
dieseleid
Viestit: 60
Liittynyt: 12.3.2006 14:18

a milliondollar question abaut tomaatti of the mb

Viesti Kirjoittaja dieseleid »

laatikko ei varsinaisesti luista vaan lyö tyhjän päälle ennenkuin laittaa vaihteen silmään. kylmänä ja täysikaasu kiihdytyksessä yleisempää.
öljyt on hyvät ja öljymäärä on hyvä ja paineita on myös lisätty.
mikä aiheuttaa moisen ominaisuuden? ja tähän tarvitaan tosiaankin vastaus. elikkä lyökääs ne viisaat päät yhteen, kiitos :P
Viimeksi muokannut dieseleid, 27.5.2006 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kylä lähtee mut mikä
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

siis mitäh hä ?

Vois laittaa pikkasen vikakuvausta enemmän, eikai täällä kaikki muista mikäkin vika kenenkin autossa on, siis tämä sinun "vapaalle hyppääminen" tapahtuu nimenomaan vaihtojen yhteydessä? Vai kestääkö sulla julmettuman kauan kytkeä vaihdetta päälle kun vipua siirtää vai mikäs tässä on hätänä?

Mitä oon jo tehny läätikkolle, nostanu paineita? kiristäny vaijeria? vaihtanu kitkalevyjä? uusinu tiivisteitä sisuskaluihin?

Mikä auto sulla on? W124 mutta bensa vai tiisseli?millä laatokolla? montako vaihdetta?

Ei muuta kuin täysremppa laatikolle jos ei muu auta.

-risto

Edittiä: Näköjään kerkesit jo lisäämään että täyskaasukiihdytyksellä :)
Onko täyskaasukiihdytys KD-kiihdytys vai muuten vain talla pohjassa ? KD:n tuntee kyllä polkimessa kun nappi painuu pohjaan.
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
dieseleid
Viestit: 60
Liittynyt: 12.3.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja dieseleid »

autohan ei ole minun mutta siitä oon hieronut kauppaa. ja tuollainen ominaisuus siinä on w124 turpiini diesele, kylmänä ja täyskaasu kiihdytyksissä saattaa lyödä tai lyökin vaihteen vapaalle ennen kuin vaihde kytkeytyy, eli siis veto häviää vähäksi aikaa. voiko olla kyse pelkästään säädöistä vai kyseessä normi kuluminen ja tarvii remppaa?
ei tullut kovin tarkkaan koe ajettua. mutta laatikko ei luista. ja käytti se tyhjää päällä kerran kevymmässäkin kiihdytyksessä
kylä lähtee mut mikä
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Mjoo,

Enpä ole asiantuntija kyllä laatikon sisuskaluissa, mutta viekkaan että kyseisten vaihtojen väliset "painekotelot" vuotaa. Tapahtuuko tämä jokaisen vaihdon yhteydessa vai vain esim 2-3:n välillä?


Ootellaan niitä viisaampien vastauksia.

-risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
qmb22o
Viestit: 114
Liittynyt: 02.10.2005 15:46

Viesti Kirjoittaja qmb22o »

Onko kyseesä musta auto, joka on maalattu helmiäisvärillä?
Avatar
peehoo7
Viestit: 326
Liittynyt: 15.10.2005 1:39
Paikkakunta: KEMPELE

Viesti Kirjoittaja peehoo7 »

Kokeile paikallaan miettiikö ensin ja sitten "rytkäyttää" esim. pakin päälle.
Jos on taipumusta tähän vaihda öljysuodin.
Se toimii jos liikkuu tai pörisee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”