Asd:n tarvitsemat hydrauli linjat? Sekä vetoakseli asiaa.
Asd:n tarvitsemat hydrauli linjat? Sekä vetoakseli asiaa.
Eli tarkoitus purkaa nuo korkeus säätö iskareiden vermeet pois auton alta, mutta heräsikin kysymys, että saako asd perä paineensa tuon perän korkeudebsäätö venttiilin kautta vai onko kumpikin linja täysin itsenäisiä? Miten ko homma siis paras toteuttaa? Muuten ei olisi niin väliä vaikka tuolla alla ovatkin, mutta kaikki on niin haperoa ja se venttiili vuotaa että mukavampi olis ajaa kun ei tarvitse pelätä öljyjen tulemista kentälle.
Viimeksi muokannut Carpower, 05.8.2015 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin ja sitten herää kysymys, että mistä on kysymys kun joku saatanan seppä on laittanut tähän kyseiseen autoon (300td) kuskinpuolelle 200d:n vetoakselin ja samalla puolella on laakerissa väljää niin onko tuota 200:sen vetaria ylipäätään mahdollista laittaa ilman vippaskonsteja tuohon 300:sen asd perään ja napaan? Kun olen siinä uskossa, että boori on pienempi 200:ssa joten ei ole pelkkää tikkua voitu vaihtaa ja jos koko vetoakseli on vaihdettu nivelineen niin käykö 200:sen ja 300:sen vetarit keskenään suoraan vai onko sitten joku pässi vaihtanut pienemmästä esim tuon navankin tuonne? Voi tulla kivoja yllätyksiä kun purkaa navat pöydälle jos laakeri ei käykkään toiselle puolelle. Jarrut on kyllä identtiset.