Eli nyt sain sitten taaimmaisen kuminivelen vaihdettua.Oli pakko kun tärinä alkoi alle 80 vauhdissa

Ihme ja kumma tärinä loppui,tosin nyt nivel oli jo räjähtäneen näkoinenkin...
Siloin kun tärinä alkoi ei tuossa kuminivelessä näkynyt mitään ulkoista vauriota.Siitä tuo tärinä kuitenkin johtui.Tai oikeastaan veikkaan tärinä osatekijäksi noita kardaanin puslia...
Siihen liittyen parit kysymykset:Kardaanissa oleva messinki? pusla pitäisi varmaankin olla tivis perästä tulevaan akselin päähän?Tuossa ei nimittäin ollut,välystä sellaiset reilu 3mm

Holkki oli myöskin kulunut vähän miten sattuu...Saako tuota vaihdettua?Ja sitten siinä kardaanien liitoskohdassa tuntui aika reilusti välystä,auttaisiko sitten sen mutterin kiritys vai onko sielläkin joku puslahässäkkä?
Voip olla ettei tuo kumi ole kovin pitkäikäinen..kai tuolla peräpään holkilla joku muukin merkitys kuin keskitys...tukee varmaankin kuminiveltä
