mersun kilometrit

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
jiivee
Viestit: 55
Liittynyt: 31.10.2006 20:51

mersun kilometrit

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Mietin tuossa että onkohan ruuvattu matkamittarista pois kun perä huusi ja lämppärin moottori myös. Ne on nyt korjattu, mutta aloin miettimään kun mittarissa oli 398 tkm ostaessani sen vuosi sitten. Vuosimalli on -94. Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on noiden osien kestävyydestä
? Lämppärin moottoria ei vissiin pysty rikkomaan, mutta mitenköhän mahtaa olla 200d perän kanssa. Eihän tuossa autossa ole voimaa revittelyyn.
Avatar
Iippo Vinetto
Autoencyklopedia
Viestit: 1538
Liittynyt: 23.5.2006 17:58
Paikkakunta: Tampereen alla, Hangon yllä.

Viesti Kirjoittaja Iippo Vinetto »

Mulla on perä huutanut 4 vuotta samanvuotisesta. Ei näemmä saa sitäkään rikki.
Älkää polttako itteenne loppuun!
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Sama juttu itellä perän kanssa. Kilsat samat, vuosimalli sama, kone sama.
Laakeroitiinko se?

Edit: Ei vetokoukkua, takuukilsat ja Vehon huoltokirja :roll:
Viimeksi muokannut Jiitek, 24.11.2006 22:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Petri K
Viestit: 85
Liittynyt: 27.3.2006 10:30

Viesti Kirjoittaja Petri K »

-88 200D mittarissa 4000 km eikä perä huuda yhtään. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä jos 400 000 km jälkeen jo perä pitää ääntä

Veikkaan että mittari on mennyt kerran ympäri jo tai ainakin olisi mennyt jos ei ruuvattu :roll:
Avatar
Jaakko Parantainen
Lasimestari
Viestit: 260
Liittynyt: 13.10.2005 22:03
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jaakko Parantainen »

Voihan se olla ettei perään ole pahemmin öljyjä vaihdeltu :ope:
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4373
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Petri K kirjoitti:-88 200D mittarissa 4000 km eikä perä huuda yhtään. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä jos 400 000 km jälkeen jo perä pitää ääntä

Veikkaan että mittari on mennyt kerran ympäri jo tai ainakin olisi mennyt jos ei ruuvattu :roll:
Aika paljon tulee Petrillä kilometrejä viikkoon,vasta meni miljoona rikki :shock: .
Onko tuo ollut teillä uudesta asti :?: .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
jiivee
Viestit: 55
Liittynyt: 31.10.2006 20:51

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Laakeroin perän itse. Oli siinä sen verran töitä ettei viitsinyt ihan korjaamolle viedä. Siellä kun työtunti ei ole iahn halpa. Muistaakseni 170 euroa kl-varaosissa oli palikat ja pari kymppiä jouduin maksamaan prässin käytöstä..
Jiitek kirjoitti:Sama juttu itellä perän kanssa. Kilsat samat, vuosimalli sama, kone sama.
Laakeroitiinko se?

Edit: Ei vetokoukkua, takuukilsat ja Vehon huoltokirja :roll:
jiivee
Viestit: 55
Liittynyt: 31.10.2006 20:51

Viesti Kirjoittaja jiivee »

Vanha taksi tuo autoni on, joten paljon on ajettu, mutta yli miljoonaan en kyllä usko. Peräöljy oli ihan harmaata. Tarkoittanee että vettä on joukossa. Huohotinkin oli tukossa. Taitaa olla vain erityisen huonosti pidetty yksilö kun sain hitsata ovat ja peräluukunkin. Onneksi sain halvalla ja nyt auto on kaikin puoli kunnossa ja eilen leimattu.


Petri K kirjoitti:-88 200D mittarissa 4000 km eikä perä huuda yhtään. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä jos 400 000 km jälkeen jo perä pitää ääntä

Veikkaan että mittari on mennyt kerran ympäri jo tai ainakin olisi mennyt jos ei ruuvattu :roll:
Petri K
Viestit: 85
Liittynyt: 27.3.2006 10:30

Viesti Kirjoittaja Petri K »

kilander kirjoitti:
Petri K kirjoitti:-88 200D mittarissa 4000 km eikä perä huuda yhtään. Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä jos 400 000 km jälkeen jo perä pitää ääntä

Veikkaan että mittari on mennyt kerran ympäri jo tai ainakin olisi mennyt jos ei ruuvattu :roll:
Aika paljon tulee Petrillä kilometrejä viikkoon,vasta meni miljoona rikki :shock: .
Onko tuo ollut teillä uudesta asti :?: .
Tuon ostin reilun 3 vuoden ikäisenä 250 tkm ajettuna, joten aika hyvin on tuon huoltohistoria tiedossa. Kilsoja tulee tosiaan reilu tonni viikossa.
Avatar
lai
Viestit: 109
Liittynyt: 04.11.2005 19:22
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja lai »

vm 90 200d ja toinen omistaja ei autoliikettä välissä. Puhaltimen moottori kilahti 545th:n kohdalla ja perä äänetön.
Kilometrit tulleet maantie/kaupunki suhteessa 80/20.
Volvo 940 98
Volvo 74089
+
Läjä polkupyöriä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”