124 keskuslukko avautuu itsekseen

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
AnttiAhonen

124 keskuslukko avautuu itsekseen

Viesti Kirjoittaja AnttiAhonen »

Juu eli vika on semmoinen että kun laittaa ovet lukkoon niin menee muutama minuutti niin lukot avautuu itsekseen!
Luulin hetken itseäni jo hetken äkkidementikoksi kunnes hokasin että autossahan se vika olikin.. :)
Kunhan nyt tietäisi vain että missä...ovessa, penkin alla vai jossain muualla?
Ja autohan oli 124 2,3 -88 Farmari
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ensimmäisenä tulisi mieleen kytkentävirhe tai muu vika jälkiasennetussa hälyttimessä / keskuslukon kauko-ohjauksessa.

Avautuvatko ovet samalla kun sisävalo sammuu ? :D
Tapio.p

Viesti Kirjoittaja Tapio.p »

Mulla saattaapi olla samaa vikaa tuossa omassa w124 200d vm.-95.Pari kertaa oon jo akkaaki moittinu että vois pistää ovet lukkoon ko tullee kotia...Mutta jospa mullaki ois sama vika...ei passaa enää moittia.Mulla on infrapuna keskuslukko eikä ole mitään ylimäärästä.Mutta mistäköhän johtuu että ovet ei aina kaikki aukea eka yrittämällä vaan joutuu käyttään kaikki kiinni niin sitten vasta aukeaa...tätä tapahtuu vaan joskus ei mitenkään säännöllisesti..voisko olla pumppu vetämässä viimesiä?tai jossain joku vuoto.
AnttiAhonen

Viesti Kirjoittaja AnttiAhonen »

eli autossa ei ole kaukosäätöä.

Nyt on taas pelannut viikonpäivät mutta avautuu illoin tällöin itsekseen. Sisävalot syttyy vasta kun oven oikeasti aukaisee
piippu
Savunpoistaja

Viesti Kirjoittaja piippu »

Aikoinaan oli vanhassa ratsussani (-86 200D) samaa vikaa -> illalla laitoin ovet lukkoon ja aamulla ne olikin auki :shock: pikainen vilkuilu autoon ja kaikki näytti olevan paikoillaan, eli ei rosvoja. Seuraava ilta sama homma, ovet lukkoon ja varmistus päälle. Aamulla ovet auki :ei_tajuu: sitten aloin oikein seurata että kuka niitä aukoo-> noh, itsekseen avautui puolentunnin odottelun jälkeen ja syyksi paljastui vuotava takaluukun alipainesylinteri! Tosin tuota en ole oikein edes ajatellut että kuinka se noin toimii että kun alipaine lakkaa niin ovet avautuu :?: Mutta noin se ainakin minulla meni
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......

W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Sivonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Liekö tuossa vielä samanlainen takakontin lukko kuin 123:ssa? Lukon avainuran ollessa pystyasennossa, luukku on aina lukossa, vaakatasossa keskuslukko ohjaa. Koitas vääntää avaimella 90 astetta, vieläkö vihoittelee?

Tämä nyt on vain tekohengitystä... :roll:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”