S124 takaluukun kaasuiskareista kyselisin..

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
PKivimäki
Viestit: 75
Liittynyt: 24.9.2007 15:32
Paikkakunta: Corneville
Viesti:

S124 takaluukun kaasuiskareista kyselisin..

Viesti Kirjoittaja PKivimäki »

Joopa joo, on tullut joskus ostettua korjausopas W124seen. Oiskohan yhteen pulmaan auttanut.

Ei auttana tähänkään: onko kukaan vaihtanut farkun takaluukun kaasuiskareita? Että mitenkä sujui, näyttäis nääs olevan kahdella jollain kiinni..

Kuva
cuuno
Viestit: 29
Liittynyt: 18.5.2006 0:59
Paikkakunta: espoo

Viesti Kirjoittaja cuuno »

:D ...kyllä se menee vaikka ahdasta on :lol: ...sisältä pahvi irti :!: ...sisäpää pultilla ja saranapää tapilla ja sokalla :twisted: ...eikun vaihtamaan :twisted:
Avatar
PKivimäki
Viestit: 75
Liittynyt: 24.9.2007 15:32
Paikkakunta: Corneville
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PKivimäki »

Takaluukku "lienee viisasta" pöngätä yläasentoonsa kakkosnelosella tai muulla kätevällä.

Persana kun piti tuokin vaiva tajuta vasta kotipihassa eikä koeajolla. Samoin kuin lopussa oleva eturättinivel (vaihdettu) ja toinen moottörin tukikumi (vaihdettu tänään) .Niin se on, että autoa pitäisi koeajaa ainakin viikko.
v6sa
Mesen Viron suurlähettiläs
Viestit: 195
Liittynyt: 10.10.2005 10:19
Paikkakunta: Kernu

Viesti Kirjoittaja v6sa »

Tosiaan, luukku kannattaa pöngittää yläasentoon. Suositeltavasti jollain paremmalla, kun 10 mm kierretanko. Niin, ja ikkunalasi ei kestä luukun painoa :oops:

Iskarin takapää ei ole kierrepultilla, vaan peltiliuskalla lukitulla tapilla. Jos tappi kattopellista katkeaa, niin :roll:

Iskari mahtuu tulemaan ulos aika tarkasti, mutta kuitenkin saranaa purkamatta.

Mutta melkoisen purkutyön teettää panelointi: se nimittäin purkautuu alhaalta ylös. Ensin pilarien alamuovit pois, sen jälkeen ylämuovit ja vasta sitten kattomuovi.

Purkamaan kyllä pystyy myös pelkän kattomuovin, mutta se ei ehjänä sinne takaisin menee :evil:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5212
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

v6sa kirjoitti:Mutta melkoisen purkutyön teettää panelointi: se nimittäin purkautuu alhaalta ylös. Ensin pilarien alamuovit pois, sen jälkeen ylämuovit ja vasta sitten kattomuovi.
Jep. Pikkukummassa ei tuota haluttaisi ruvet tekemään. Kaikkein kettumaisinta on ujuttaa niitä paneelin reunoja sinne ikkunatiivisteen alle.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

Roisto kirjoitti:Kaikkein kettumaisinta on ujuttaa niitä paneelin reunoja sinne ikkunatiivisteen alle.

t.
Risto
Allekirjoitan tämän. :x
Vaan kesälomalla sitä joutuu kuitenkin taas purkamaan kun laittaa uudet kaasujouset Matikkiin. Nii ja korjaa sen vuotavan takapissapojan letkun :idea:
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5212
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

dry kirjoitti:Allekirjoitan tämän. :x
Vaan kesälomalla sitä joutuu kuitenkin taas purkamaan kun laittaa uudet kaasujouset Matikkiin. Nii ja korjaa sen vuotavan takapissapojan letkun :idea:
Ja korjaa parit johdotukset, ja... :( :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

Roisto kirjoitti:Ja korjaa parit johdotukset, ja... :( :D

t.
Risto
Juuh! :lol:
Jatkuvaa projektia :idea:
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Avatar
PKivimäki
Viestit: 75
Liittynyt: 24.9.2007 15:32
Paikkakunta: Corneville
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PKivimäki »

No on projektia, varsinkin kun merssuja on miehellä kolme. Yks lähtee onneks myyntiin.

Mää taidan kokeilla selviäiskös vaan toisen iskarin vaihdolla..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”