vanhempaan uudemman lista / helma muovit
vanhempaan uudemman lista / helma muovit
mistä sais noita joissaan uudemmissa/varustelluimmissa malleissa olevia ovien listoja ja sit ne listat sinne helmaan. missä hinnoissa ja löytyykö noita käytettynä
kylä lähtee mut mikä
itse itselleni vastaten heh heh, heh
niin näis uudemmissa kakkos nelosissa on korinväriset muovi suojat helmojen päällä? on hienon pi kuin tossa 87 massassa olevat pskat.
löytyskö niitä mistään?
sitten oli noista ovien alaosan muoveista. tarkoitan niitä osia mitkä on erivärissä kuin korin ylä osa, eli onko ne vaan maalia, vai oven päälle liimattava listä? siinä mallissa missä oven alaosa erivärinen niin siinä hän ei sitten ole niitä varsinaisia listoja siinä puolessa välissä ovea.
niin näis uudemmissa kakkos nelosissa on korinväriset muovi suojat helmojen päällä? on hienon pi kuin tossa 87 massassa olevat pskat.
löytyskö niitä mistään?
sitten oli noista ovien alaosan muoveista. tarkoitan niitä osia mitkä on erivärissä kuin korin ylä osa, eli onko ne vaan maalia, vai oven päälle liimattava listä? siinä mallissa missä oven alaosa erivärinen niin siinä hän ei sitten ole niitä varsinaisia listoja siinä puolessa välissä ovea.
kylä lähtee mut mikä
Muovihelmat (eli muovia siis) tuli syksyn 1989 feisliftissä. Samalla vaihtui puskurit uudempiin (korinvärisiksi + kromilistat, ks. allekirjoitukseni).
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
no hitto, siis 89:seis tuli ne listat. onko noita kukaan hankkinut jälkeenpäin et, mitähän maksas.
kun vähän suunnitelmis et ropais tosta raados iha asiallisen pelin, vetäs ruiskulla kerman valkosen värin pintaan?
paaljo muuten tehdas lupaa 87 d200 huippuja, käyttö ohjekirja puuttuu.
jos ton saan joskun hyvin myytyä nii laitan hakuun sakuista 300sedan turbodieselin vaikka ennen olinkin volvo for life harrastaja.
ilmeisesti, no te tiedätte paremmin että miten nää mesen dieselit tykkää kierroksista eli jos mä vedän vaikka kerra viikkooon 4h putkeen yli 140km/h putkeen. niin miten venat ja muut pysyy kasas kun vaihteita on käytls vain 4
kun vähän suunnitelmis et ropais tosta raados iha asiallisen pelin, vetäs ruiskulla kerman valkosen värin pintaan?
paaljo muuten tehdas lupaa 87 d200 huippuja, käyttö ohjekirja puuttuu.
jos ton saan joskun hyvin myytyä nii laitan hakuun sakuista 300sedan turbodieselin vaikka ennen olinkin volvo for life harrastaja.
ilmeisesti, no te tiedätte paremmin että miten nää mesen dieselit tykkää kierroksista eli jos mä vedän vaikka kerra viikkooon 4h putkeen yli 140km/h putkeen. niin miten venat ja muut pysyy kasas kun vaihteita on käytls vain 4
kylä lähtee mut mikä
160 km/h lupaa tehdas, säädöistä riippuen kulkee enemmän tai vähemmän. Tuskinpa se reippaasta ajosta suuttuu, autobaanoillehan nämä on tehty. Päinvastoin, paikat pysyy puhtaana. Tehdas mainostaakin, että huippunopeus tarkoittaa suurinta matkanopeutta, ei mitään hetkellistä nyt-se-on-mittarissa-ja-kohta-laukeaa-kone.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D