roiskeläpät eteen/taakse

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
dollarihymy
Jenkki-mies

roiskeläpät eteen/taakse

Viesti Kirjoittaja dollarihymy »

mä laitoin sellaset muotoillut läpät tuohon eteen.. oli motonetissä 18€ hintaan..

musta sopii aika hyvin ja jos se vähän suojaisi sitä etu kulmaa kaikelta sonnalta.. onko kokemuksia ja mielipiteitä..

taakse en ajatellut laittaa :roll:
Mercedes 220 T CDI Combi
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
mjo33400
Elektroniikkaguru

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Minulla on samat, myös takana ja ovat tosi hyvät ja siistit. :lol: Kotona muuten ollaan taas. :lol:
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
kilander
Kaakon Elvis

Re: roiskeläpät eteen/taakse

Viesti Kirjoittaja kilander »

dollarihymy kirjoitti:mä laitoin sellaset muotoillut läpät tuohon eteen.. oli motonetissä 18€ hintaan..

musta sopii aika hyvin ja jos se vähän suojaisi sitä etu kulmaa kaikelta sonnalta.. onko kokemuksia ja mielipiteitä..

taakse en ajatellut laittaa :roll:
Halvat oli,ite ostin w201 meseen veholta koko kierroksen=100 euroa,ja takaläpät piti ottaa katsastuksen jälkeen pois,kun ei tuon rengastuksen kanssa mahtuneet olemaan.Edessä istuu oikein hyvin paikalleen.Mustat läpät minullakin,sattuu vihreeseen autoon huomattavasti paremmin kuin esim.punaiset(joita valitettavan usein näkee japseissa).
Istuvuudesta ja asennuksesta kymmenen pistettä.
Vuosi sitten tilasin motonetista w124 läpät-89 malliin(siis ilman muovihelmoja),ei oikein nätisti mene paikalleen,jää vähän rakoa,ihan kun olisi vähän eri malliin suunniteltu.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
dollarihymy
Jenkki-mies

mjo33400 kirjoitti:Minulla on samat, myös takana ja ovat tosi hyvät ja siistit. :lol: Kotona muuten ollaan taas. :lol:
terve tulloo takas kotiin :D

olikos sulla tämä viikko 20 aivan täyteen buukattu nuo illat???
Mercedes 220 T CDI Combi
mjo33400
Elektroniikkaguru

Viesti Kirjoittaja mjo33400 »

Joo kyllä ollaan kaikki 4 neljä iltaa koulussa ja siitä eteenpäin SM-kisoissa Vihdissä. Seuraavalla viikolla kolme iltaa vapaana ja sit taas kisoissa Lahdessa. :oops:
MB 220 GLK 4-MATIC BE 2013 AMG-styling
dollarihymy
Jenkki-mies

oukei .. viikolla 21 :D

soitan sulle vaikka sunnuntaina ,jos rehvattais kotonasi :D
Mercedes 220 T CDI Combi
JuMu S
Punaniska

Viesti Kirjoittaja JuMu S »

Jatketaas vähän aiheesta...

Mun autooni kun tuli ruostesuojauksen yhteydessä asennettua ne lokarit, niin etuläpistä ei murehtia enää tarvitse. KL:stä tuli ostettua joskus aikoja sitten kuitenkin ne alkuperäiset läpät asennustarvikkeineen.

Sisälokari muodostaa jo eräänlaisen tynkäläpän sinne takahelmojen suojaksi, mutta heräsi tuossa sitten innostus vielä asennella ne läpätkin sinne takanatulijoiden kiusaksi. Kuinkas olette itse te muut sen homman tehneet? Eli sijoitetaanko roiskeläppä oikeaoppisesti sinne lokarin ja pellin väliin, vai tulisiko mennä siitä mistä aita on matalin ja vaan kiinnittää läppä siihen kaikkein sisimmäksi? Tämä "helpoin" asennus tosin aiheuttaa sen, että läppä on sijoitettava varsin maanläheisesti että tähtilogo näkyisi köyhälle kansalle 8) .

Olen jotenkin ymmärtänyt että tällä(kin) foorumilla on lisäkseni muitakin jotka tykkäävät käyttää vyötä henkseleiden lisäksi. :oops:
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”