Nyt on auton sisältä pohjasta purettu kaikki pois ja pieniä ruosteenalkuja korjailtu. Irroitin kuskin jalkatilasta kaikki äänenvaimennuskumit ja nyt pitäis laittaa jotain äänenvaimennusmateriaalia tilalle.
Rautakaupassa olisi paksua bitumimattoa jonka saisi lämmittämällä muotoiltua paikoilleen.
Onko jotain ruiskutettavaa ainetta jota voisi käyttää sisätiloissa, alustamassa on niin pahan hajuista että se ei varmaan käy.
Kannattaako pohjaan laittaa muualle lisää vaimennusmateriaalia?[/img]
Pohjan äänenvaimennus.
ei normi tapauksessa w124 tarvi lisäeristettä lattiaan(kaan) puhukkonä ulkopuolisesta pohojasta vai sisäpuolelta? jos ulkopuolesta niin tuo ei käy jota yllä ehdotettu,ei ainakaan mun mielestä. Ei alustamassa miltään haise kun kuivaa mut ei se ääntäkään eristä. jos sulla on sielä oikeesti neliönkin kokoinen paikka joka kaipaa massaa ulkopuolelle niin muista pohjamaalta puhdas pelli ensin ja sitten vaikka rautakaupasta bituiliimaa,se eristää ääntäkin. noicekilleri ruiskutettuna tai siveltynä on törkeen hintaista. Tai sitten vaan pohjamaalaat alueen,kiveniskua ulkopuolelle ja sisälle tuollasta bitumimattoa
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Kosteus pois välistä ja jollain rullalla painella tiukasti lattiaa vasten, muuten onpi talven jäljiltä koloisempi pohja kuin golf-viheriö, jos ruostepeikko pesiytynyt. Itse maalasin auton pohjan sisältä ensin hammeritellä, vasaralakalla siis. Päälle vaimennusmatto tiukasti rullattuna. Tuli hiljasempi ku mikään uusikaan auto, kyseessä oli siis mk3 escortti..
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi