Keskuslukon kaukosäätö
Keskuslukon kaukosäätö
Jo löytyi huuto netistä keskuslukituksen kauko-ohjain paketti,laite on paikallaan ja kas kaikki muut toimii mutta ei lukitus vaikka asennus on sähkö kuvien mukaan
Pikkusen vaan jäi vaivaamaan mieltä että ohjeiden mukaan takapenkin alta boksin SININEN johto poikki ja kauko-ohjaimen piuhat 2kpl niihin kiinni.Te jotka olette asentaneet saman laitteen,oliko se SININEN johto jonka poikkasitte????
Pikkusen vaan jäi vaivaamaan mieltä että ohjeiden mukaan takapenkin alta boksin SININEN johto poikki ja kauko-ohjaimen piuhat 2kpl niihin kiinni.Te jotka olette asentaneet saman laitteen,oliko se SININEN johto jonka poikkasitte????
Sikura AP 2000:
- Violetti/keltainen = maadoitus
- Harmaa/keltainen = jatkuva virta
- Harmaa/punainen ja violetti johto yhteen
- Punainen/musta = +15 eli virtalukko-ohjattu virta
- Keltaiset = suuntavilkuille
- Musta = maadoitus
- Punainen = jatkuva virta
- Valkomusta ledille ja ledin toinen johto jatkuvaan virtaan
- Ruskea/valkoinen on antenni, ÄLÄ lyhennä sitä.
- Ruskealla johdolla voit ohjata sähkölaseja tarvittaessa
Autosta takapenkin alla olevan keskuslukon pumpun sininen johto poikki ja siihen johdot seuraavasti:
- Harmaa pumpulle menevään päähän
- Violetti/punainen ovikytkimelle menevään päähän
- Violetti/keltainen = maadoitus
- Harmaa/keltainen = jatkuva virta
- Harmaa/punainen ja violetti johto yhteen
- Punainen/musta = +15 eli virtalukko-ohjattu virta
- Keltaiset = suuntavilkuille
- Musta = maadoitus
- Punainen = jatkuva virta
- Valkomusta ledille ja ledin toinen johto jatkuvaan virtaan
- Ruskea/valkoinen on antenni, ÄLÄ lyhennä sitä.
- Ruskealla johdolla voit ohjata sähkölaseja tarvittaessa
Autosta takapenkin alla olevan keskuslukon pumpun sininen johto poikki ja siihen johdot seuraavasti:
- Harmaa pumpulle menevään päähän
- Violetti/punainen ovikytkimelle menevään päähän
wiimax.fi
Re: Keskuslukon kaukosäätö
Itse oon kerran asentanu jonku vastaavan (muistaakseni VDO) ja sitä johtoa ei katkaistu vaan laitettiin ikäänkuin "rosvolla" vaan kauko ohjaimelta tuleva 1 johto kiinni siihen pumpun ohjausjohtoon, koska pumppuhan toimii siten, että jokatoisella pulssilla lukkoon ja jokatoisella auki!rampe5 kirjoitti:Jo löytyi huuto netistä keskuslukituksen kauko-ohjain paketti,laite on paikallaan ja kas kaikki muut toimii mutta ei lukitus vaikka asennus on sähkö kuvien mukaan
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Keskuslukon kaukosäätö
Hyvä...näissä myös mulla peukalo keskella
No kuvan mukaanhan tuo katkaistaan?Niin on myös ollut ohjaimissa mitä olen asentanut.Yrittääkö edes lukita ovia?Kaukoohjattavissa keskuslukoissa on yleensä ohjelmoitava eri ajastus releille käytettäessä paineilmajärjestelmää jollainen mersuissa on.Onko ohjekirjassa mainitaa sellaisesta?
Minkä merkkinen tuo kauko-ohjaus laite on?
Minkä merkkinen tuo kauko-ohjaus laite on?
Keskuslukon kaukosäätö
kaukoohjaus boksin rele vaan naksuu,ei edes yritä vetää kiinni.mietin vaan että olenko laittanut oiken sinisen johdon poikki ja johon olen ne piuhat juottanu kiinni.. Eli olen ottanut kuskin puoleisen takapenkin alta pienen mustan rasian johto nipun auki josta ko. SININEN piuha löytyi.. onkohan se oikea????
Viimeksi muokannut Rampe, 16.7.2006 0:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keskuslukon kaukosäätö
Ja nimi oli inca pro.....siis maailman merkki
Eka mersu jossa alipainekeskuslukko, en raaskinu leikellä mitään rokkis johtoja joten sovelsin kaukosäädön hieman eri tavalla.
Otin hyllystä yleis mallisen keskuslukko moottorin.
Avasin kuljettajana ovipahvin.
Otin alipaine kytkimen (jolla ohjataan ovia) ulos.
Tallissa yhdistin alipaine kytkimen ja keskuslukko moottorin yhdeksi nätiski nipuksi.
Asensin laitoksen takaisin oveen, vedin johdon kaukosäätö boksille.
Näin meillä on kaukosäädettävä keskuslukko ilman orkkis osien rikkomista.
Otin hyllystä yleis mallisen keskuslukko moottorin.
Avasin kuljettajana ovipahvin.
Otin alipaine kytkimen (jolla ohjataan ovia) ulos.
Tallissa yhdistin alipaine kytkimen ja keskuslukko moottorin yhdeksi nätiski nipuksi.
Asensin laitoksen takaisin oveen, vedin johdon kaukosäätö boksille.
Näin meillä on kaukosäädettävä keskuslukko ilman orkkis osien rikkomista.
Ohjausjohtohan on vaihtuvanapainen,olikohan niin että siihen tuli virta kun ovet oli lukossa ja on maadoitettu kun ovet auki..tai toisinpäin Siitähän voisi mittailla onko oikea johto,luulisin että on,eipä siellä muitakan sinisiä taida olla.Apukuskinpuolellahan se itse keskuslukon pumppu on,sieltäkin sen sinisen johdon löytää.Itse kaivoin sen esille kuskin ovesta korin puolelle tulevan läpiviennin kohdalta,seisontajarrun takana olevan verhoilun takaa.
Tuota releen aukiolo aikaa kannattaa katsoa jos ohjekirjassa mainitaa?Ei nimittäin toimi ohjaus jos ajastus on lyhyellä niinkuin sen pitää ollakin sähkökeskuslukolle,mersun lukot vaatii sen pitemmän ajastuksen.
Tuota releen aukiolo aikaa kannattaa katsoa jos ohjekirjassa mainitaa?Ei nimittäin toimi ohjaus jos ajastus on lyhyellä niinkuin sen pitää ollakin sähkökeskuslukolle,mersun lukot vaatii sen pitemmän ajastuksen.
kauko-ohj manuaalissa oli että se pieni piuhalenkki poikki ja se aika jatkuu sillä toimenpiteellä.Tuon k-ohjaus paketin alkuperäisessä manuaalissa on positiivinen ja negatiivinen asennus... ja kumpik on tullu jo kokeiltua.
tässä kuva siitäki.
Aikavalinnan kuva:
http://www.geocities.com/aenaa/keskuslukitus_aika
tässä kuva siitäki.
Aikavalinnan kuva:
http://www.geocities.com/aenaa/keskuslukitus_aika