Ratin vaihto

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

Ratin vaihto

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Lähteekö ratin keskipehmuste, eli osa josta pilliä painetaan irti vetämällä. Vai pitääkö ensin avata ratin takaa torxit? Muistaako kukaan mitä kokoo torxi on?
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Onkos sulla bägi siinä? Se pitää yleensä poistaa ensin, akku irti tietenkin ensin. Kun saat suojuksen irti, löytyy alta isohko kuusiokolo(?). Rattilukkoa vasten ei kannata vääntää, kaveri pitämään ruoria paikallaan ja pitkällä jatkovarrella vääntöä. Se on jonkunlaisessa momentissa, ei irtoa ihan ranneliikkeellä.

Lankun ratissa ei muistaakseni ole sitten kohdistusbooria vaan ihan normi boorit. Ratin saa siis vinoonkin.
Kein siknatuur
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Joo, bagi löytyy. Eli avaanko torxit ratin takaa ensin?
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Avatar
Teemu.P
Viestit: 130
Liittynyt: 08.6.2006 15:34

Viesti Kirjoittaja Teemu.P »

Nippe kirjoitti:Joo, bagi löytyy. Eli avaanko torxit ratin takaa ensin?
Kyllä
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Teemu.P kirjoitti:
Nippe kirjoitti:Joo, bagi löytyy. Eli avaanko torxit ratin takaa ensin?
Kyllä
Ja ota akun kaapeli ainakin 15min enne irrottamista pois, joskus huonolla tuurilla lähtee bägi aika joutusasti päin näköö useimmiten ei
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Kiitos! Eikös bägi tarvitse lähtö käskyn anturilta..?
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Nippe kirjoitti:Kiitos! Eikös bägi tarvitse lähtö käskyn anturilta..?
Juu mutt voipi lähteä kun saa sykäyksen piuhoja irrottaessa, kerran olen nähnyt kun mosahti irrottaessa ja voin sanoa ett meinas pökät sotkeentuu vaikken ollu autossa edes ite, viralliset ohjeet suosittelee monissa autoissa sen 30min varoajan akun irroituksen ja bägin irroituksen välillä
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Ok, täytyy pitää paussi ku on kenkä irti.
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Avatar
antti86
valontuoja
Viestit: 976
Liittynyt: 12.8.2006 18:49
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja antti86 »

itellä oli ainaki ihan kuusiokolopultit pitämäsä bägiä/keskiötä kiinni.
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

Viesti Kirjoittaja Nippe »

Hyvin onnistu, ei poksahtanu kumpikaan.
Enpäs edes tajunnu kattoo kummat sielä oli, tarjosin heti 30 torxia =)
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”