Ratin vaihto
Ratin vaihto
Lähteekö ratin keskipehmuste, eli osa josta pilliä painetaan irti vetämällä. Vai pitääkö ensin avata ratin takaa torxit? Muistaako kukaan mitä kokoo torxi on?
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Onkos sulla bägi siinä? Se pitää yleensä poistaa ensin, akku irti tietenkin ensin. Kun saat suojuksen irti, löytyy alta isohko kuusiokolo(?). Rattilukkoa vasten ei kannata vääntää, kaveri pitämään ruoria paikallaan ja pitkällä jatkovarrella vääntöä. Se on jonkunlaisessa momentissa, ei irtoa ihan ranneliikkeellä.
Lankun ratissa ei muistaakseni ole sitten kohdistusbooria vaan ihan normi boorit. Ratin saa siis vinoonkin.
Lankun ratissa ei muistaakseni ole sitten kohdistusbooria vaan ihan normi boorit. Ratin saa siis vinoonkin.
Kein siknatuur
Juu mutt voipi lähteä kun saa sykäyksen piuhoja irrottaessa, kerran olen nähnyt kun mosahti irrottaessa ja voin sanoa ett meinas pökät sotkeentuu vaikken ollu autossa edes ite, viralliset ohjeet suosittelee monissa autoissa sen 30min varoajan akun irroituksen ja bägin irroituksen välilläNippe kirjoitti:Kiitos! Eikös bägi tarvitse lähtö käskyn anturilta..?