W 124 lokarin vaihto

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4371
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

W 124 lokarin vaihto

Viesti Kirjoittaja kilander »

Vähän kehno alko olemaan matikin etupyörän kaari,tästä siis lähettiin:
Kuva

Vilkku pois ja sieltä kaksi ristipääruuvia irti,umpion alalista pois ja kasimillin kannalla oleva ruuvi pois.
Kuva

Pyöränkotelosta puskurinkiinnike irti,10mm.räikkälenkki on tässä hyvä,tai sitten räikkä/jatko/hylsy,puskuri sisäpuolelta irti kiinnikkeestä,sitten saa puskurinpään painettua alas,että saa ulkopuolelta ruuvattua kiinnikkeen irti.
Kuva

Sitten alalista pois,ja sieltä kaksi 10mm.kantaista ruuvia.
Kuva

Ovi selälleen,ja siitä välistä kolme kymppikantaista ruuvia pois.
Kuva

Konehuoneesta viisi kymppikantaista pois.
Kuva

Vielä sivuvilkku irti,ja nostetaan lokari pois.
Kuva

Sitten vain uusi paikalleen,ja ajelemaan sivuteille,että saa sen yhtä likaiseksi kuin muukin auto.
Kuva
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
®ÐÐ
Dr.Durex
Viestit: 3460
Liittynyt: 05.10.2005 9:20
Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®ÐÐ »

tarvike vai orginaali lokari?
mistä ostit paljo makso? :lol:
entäs väritys?
oon kyselyiässä :oops:
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4371
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

®ÐÐ kirjoitti:tarvike vai orginaali lokari?
mistä ostit paljo makso? :lol:
entäs väritys?
oon kyselyiässä :oops:
Originaali käytetty (tuontiautosta)
ML65:selta ostin,50€
Kaveri maalasi.
Kysele vaan :D .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
MasaMbW124
Viestit: 308
Liittynyt: 16.2.2006 21:59
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

noniin, kerranki KUNNON OHJEET KUVALLISENA!! tämmösiä on aina kiva kattella, jos on kyseinen projekti edessä!

Ite tein saman operationin viime talvena, muttei tajunnu kuvia otella ihan noin tiuhaan.. Ja todellakin järkevää ostaa käytetty orginal, istumisen kannalta, itelle tuli kummatki tarviketta, maksoivat yht 50e, joten ei ollu kalliit, ja sai JOTENKUTEN istuun suurehkon sovittelun jälkeen :roll:
Mutta, loppuyhteenvetona päätin samalla, että seuraavaan satalankkuun tulee käytetyt ruosteettomat orkkikset, jotka kunnolla massauttaa takaa.. :wink:

Kiitos Kilander, näitä maailma kaipaa
W124 200e '88 projekti auto
W204 220cdi '07
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4371
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Alkuperäisen hyvä puoli,että säästyy kallista aikaa,kun ei tarvitse sovittaa ennen maalausta & lakkausta.
Vaikka lokari olikin virheetön,niin tuon sisäpuolen kantin
Kuva

hioin kirkkaaksi,spray pohjamaali,sitten pensselöitävä Hammer ruosteenestopohjamaali,sama käsittely kiinnitysreikien kohtiin,pyöränkaareen ja sivuvilkunreiän ympärille.

Sitten vielä pensselöin kauttaaltaan tectylin alustamassalla,jota meni n.0,3 kiloa.

Maalarilla oli helppo homma,ei tarvinnut kuin neljäsatasella hiomapaperilla pyyhkäistä pinta mataksi ja maalit päälle.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”