![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese018.jpg)
Vilkku pois ja sieltä kaksi ristipääruuvia irti,umpion alalista pois ja kasimillin kannalla oleva ruuvi pois.
![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese019.jpg)
Pyöränkotelosta puskurinkiinnike irti,10mm.räikkälenkki on tässä hyvä,tai sitten räikkä/jatko/hylsy,puskuri sisäpuolelta irti kiinnikkeestä,sitten saa puskurinpään painettua alas,että saa ulkopuolelta ruuvattua kiinnikkeen irti.
![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese020.jpg)
Sitten alalista pois,ja sieltä kaksi 10mm.kantaista ruuvia.
![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese021.jpg)
Ovi selälleen,ja siitä välistä kolme kymppikantaista ruuvia pois.
![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese022.jpg)
Konehuoneesta viisi kymppikantaista pois.
![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese023.jpg)
Vielä sivuvilkku irti,ja nostetaan lokari pois.
![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese024.jpg)
Sitten vain uusi paikalleen,ja ajelemaan sivuteille,että saa sen yhtä likaiseksi kuin muukin auto.
![Kuva](http://i22.photobucket.com/albums/b312/kilander/mese025.jpg)