Ensimmäisenä epäilyttää virtalukon pohja, kerta sulakkeet on hänen mukaansa ehjät. Toisena tulee mieleen, että vaikka sulakkeet olisivatkin ehjät, hukkuu sähkö jossain muussa välissä. Tosin virtalukon pohjakin yleensä oireilee muutaman kerran ennenkuin sanoo sopimuksensa irti.
Ei nyt sattunut olemaan kytkentäkaaviota töissä mukana, siispä pari kysymystä:
-Tuleeko merkkivaloille virta yhden sulakkeen takaa?
-Onko välissä mitään relettä, vai tuleeko virta suoraan sulakkeelta, virtalukon pohjan kautta ?
-Missä vika !111!!


Autosta on juuri ollut kone ylhäällä öljyvuotojen korjauksen yhteydessä, lienee ei liity vikaan mitenkään. Koitti kuitenkin antaa koneelle lisämaadoitusta suoraan akun navasta apukaapelilla (eka ajatus oli, että maadotusjohto jäänyt irti kun juttu alko latausviasta), eipä tietenkään ollut apuja.
