230 TE sähkö ongelmat

Vastaa Viestiin
mb-man
Viestit: 2
Liittynyt: 15.6.2011 22:35

230 TE sähkö ongelmat

Viesti Kirjoittaja mb-man »

Olisiko apua tarjolla? 230 TE -90 kiukuttelee sähköistä. Ensin alkoi lämppärin puhaltimesta, toimii kun haluaa, katkasinet tarkistettu, ei havaittavia vikoja. Alkaa yleensä pyöriä 3-4km ajon jälkeen. Starttimoottori tai virtalukonpohja. Välillä toimii kuin uusi, välillä ei tapahdu mitää kun vääntää avainta. Tosi kiusallista, kun ei koskaan tiedä lähteekö vai ei. Onko kokemusta, kumpi pitäisi purkaa ensin? :?:
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

oisko ihan vaan puhallin loppu? ja kuten aina kannattaa lähteä siitä että puhistaa kunnolla kaikki liitokset... tartista ja sit akun navat/kengät ja kattelee että maadoitus on varmasti hyvä :lol:
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

elä pura, vaihda sulake nro 1 uuteen sulakerasiasta ensin ja kato ruppeeks pelaamaan. puhallinmoottori on tuon sulakkeen takana. jos moottori on mennyt niin se ei yleensä enää pelaa olleskaan sitten :roll:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Onko manuaali vai automaatti? Automaagissa voi temppuilla myös laatikon kyljessä oleva startti- / pakkikatkaisija. Itsellä pitää pakkasilla vääntää avain starttiasentoon ja sitten pikkuisen avittaa keppia R:n suuntaan. Uusi katkaisin oisi ostettuna mutta vielä en ole kerinnyt vaihtamaan. Ja koska se taas näin kesällä toimii... :lol:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
mb-man
Viestit: 2
Liittynyt: 15.6.2011 22:35

230 TE sähkö ongelmat

Viesti Kirjoittaja mb-man »

Puhallin lähti toimimaan sulakkeen vaihdon jälkeen. Starttimoottori taisi tulla tiensä päähän, kummankautta kannattaa vaihtaa, ylä vai alakautta. On tuo tila aika kortilla.
Avatar
Moska
Viestit: 412
Liittynyt: 03.2.2008 23:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Moska »

Taitaa alhaalta tulla helpommin. Jos tuntuu vaikialta aukaista ylempää startin kiinnityspulttia, niin laskee laatikon takapäätä alemmaksi.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Roisto kirjoitti:Onko manuaali vai automaatti? Automaagissa voi temppuilla myös laatikon kyljessä oleva startti- / pakkikatkaisija. Itsellä pitää pakkasilla vääntää avain starttiasentoon ja sitten pikkuisen avittaa keppia R:n suuntaan. Uusi katkaisin oisi ostettuna mutta vielä en ole kerinnyt vaihtamaan. Ja koska se taas näin kesällä toimii... :lol:

t.
Risto
eihän kattokaan pouvalla vuoja :hihihi:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”