Moro!
Nyt tuli ongelmia mittariston kanssa. Auto on W124 300D -88.
Sain matka- ja trippimittarin kuntoon mutta öljynpaine- ja kierroslukumittari ei toimi mittariston avaamisen jälkeen.
Kierroslukumittari toimii hetken oikein käynnistämisen jälkeen.
Kun irroitin mittaristoa autosta ja nykäisin 12v liittimen irti kierroslukumittarista, niin liitin osui kiekkamittarin runkoon hetkeksi.
Sulake ei palanut irroitetusta johdosta mutta onko mahdolllista että se särki mittariston vai onko jossain piilossa sulakkeita?
Konehuoneen puolella olevassa sulakeboksissa on kaikki sulakkeet ehjiä.
Öljynpaine-ja kierroslukumittari ei toimi
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 04.11.2010 13:57
- Paikkakunta: Mikkeli
Nyt pelaa mittarit
Vika oli maadoituksessa. Laitoin uuden maadoitusjohtimen kierroslukumittarin kiinnitysruuvin kannasta auton runkon niin mittarit kääntyivät heti oikeaan asentoon.
Onkohan kierroslukumittariin kiinnitettävässä maadoitusliuskassa jonkinlainen kontaktia parantava teippi mittariston ja kiinnitysruuvin välissä kun kiinnitysruuvin irroituksen jälkeen mittaristo herkesi toimimasta ja kierroslukumittariin jäi maadoitusliuskan kiinnitysruuvin kohdalle jotain teipinjämiä?
Vika oli maadoituksessa. Laitoin uuden maadoitusjohtimen kierroslukumittarin kiinnitysruuvin kannasta auton runkon niin mittarit kääntyivät heti oikeaan asentoon.
Onkohan kierroslukumittariin kiinnitettävässä maadoitusliuskassa jonkinlainen kontaktia parantava teippi mittariston ja kiinnitysruuvin välissä kun kiinnitysruuvin irroituksen jälkeen mittaristo herkesi toimimasta ja kierroslukumittariin jäi maadoitusliuskan kiinnitysruuvin kohdalle jotain teipinjämiä?