hiki päässä

Vastaa Viestiin
timo.vaananen
Viestit: 2
Liittynyt: 21.3.2006 15:02

hiki päässä

Viesti Kirjoittaja timo.vaananen »

Onko vinkkejä, kun tuntuu, että oli säätörullat missä asennossa tahansa puhaltaa aina liian kuumaa?
HVM

Re: hiki päässä

Viesti Kirjoittaja HVM »

timo.vaananen kirjoitti:Onko vinkkejä, kun tuntuu, että oli säätörullat missä asennossa tahansa puhaltaa aina liian kuumaa?
Lämmityslaitteen sulake palanut. :idea:

Tervetuloa Meselle. :D
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Tarkista sulake nro. 7, voi olla vain hapettunutkin ei välttämättä rikki.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Vuke
Tolokun Güntheri
Viestit: 1064
Liittynyt: 30.9.2005 20:44
Paikkakunta: Viiinatehtaan varjossa

Viesti Kirjoittaja Vuke »

Ns. närhenmunat jumittannu auki ehkä luulisin
* Club Meucow® *
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7126
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Täältä löytyis ehjä lämmönsäädin yksikkö jo s ei vikaa löydy :D
300 D farkku
Viestit: 541
Liittynyt: 02.6.2006 22:43
Paikkakunta: 97940

Viesti Kirjoittaja 300 D farkku »

Sama vika, mutta puhaltaa keskeltä kylmää ja sivoilta kuumaa, oli säätimet missä asennossa tahansa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29141
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Keskeltä puhaltaa aina kylmää ellei autossa ole ilmastointia.

Sinunkin kannattaa tarkistaa seiskasulake, ota se irti, älä luota siihen että se näyttää ehjältä.

Niin, ja tervetuloa joukkoon tuimaan 300 D farkku. :D
wiimax.fi
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Sitten kun em toimenpiteet on tehty ja jos silti puhaltaa kuumaa, kannattaa purkaa keskikonsoli ja katsoa että lämmösäätöyksikön tinaukset ei ole irtoilleet. Mersun heikko laatu ilmenee siitä, että komponentit saattaa irtoilla jopa alle puoli miljoonaa ajetusta autosta :shock:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
®ÐÐ
Dr.Durex
Viestit: 3460
Liittynyt: 05.10.2005 9:20
Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®ÐÐ »

konepelti auki ja närhenmunilta mittaamaan tuleeko virtaa
munat on akun vieressä
maksaa jonkun 30-40e romuttamolla uudet munat jos ovat kaput :D
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
juhnis
Viestit: 7
Liittynyt: 04.8.2006 16:55
Paikkakunta: Pohojoos Pohojanmaa

hiki päässä

Viesti Kirjoittaja juhnis »

No mun MB E250 D toinen puoli(kuskin) puhalteli täysin kuumaa ilmaa oli säätimet missä mallissa tahansa.
Mittasin vastusmittarilla närhenmunia(johto vain irti munista) Vänkärin puoli näytti n. 16 ohmii ja kuskin puoleinen vain 6. Seuraavaksi irroitin ne närhen munat siitä venttiili hässäkästä ja kokeilin irrallaan niitä siinä johdon nokassa, vänkärin puoleinen kapistus vetasi sen venttiiliä painavan jötikän sisäänsä ja piti siellä kun toinen ei ollu moksiskaan. Seuraavaksi kokeilin vielä emännän 200D mallin johdon nokkaan noita munia ja tulos oli sama. Eli romikselta sitten osia kyselemään. Löytyi, mutta vain koko venttiili 85€ hintaan. Mittasin ohmit ja ostin. Uusi vesiventtili olis maksanut paikasta riippuen, 280€, 306€ ja 360€. Uusilla munilla tuloo kylymää ja lämmintä, säädöstä riippuen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”