





Nyt tulee mutua, mutta kyllä laserin värit kestää paremmin. Miltähän ne pohjat näyttäs valokuvapaperille tulostettuna? Mutta varmaan joku muu paperi kuin perinteinen huokoinen tulostuspapru on tuohon ehken se paras, jos ja kun haluaa hyvät.Marco kirjoitti:. Tulostus suihkarilla vai laserilla? Pintaan joku suojakerros?![]()
![]()
![]()
Niin taitaa olla ja on noissa näköjään riisselin mittareissakin eroja. Itellä on noiden em. lisäksi kiekkamittari.Marco kirjoitti:Btw...tässä lähipäivinä on pohjat valmiina ja jos joku niistä psd fileet haluaa, niin se järjestyy. Mittaripohjissa, kilsat 220, kello(ei kiekkamittaria) ja polttoaine\lämpö\öljynpaine. Ja em. siis dieselistä. Eikös bensakoneisissa ole jotain eroa dieselin mittareihin? Economy?
Mun toisesta Mersusta löytyy tuo mainitsemasi kiekkamittari\kello-yhdistelmä. Tuossa valkoisessa, johon pohjat on menossa ei kiekkamittaria ole.Joeli kirjoitti:Niin taitaa olla ja on noissa näköjään riisselin mittareissakin eroja. Itellä on noiden em. lisäksi kiekkamittari.
Ja eikö oikeissa mersuissa oo asteikkoki 240 tai 260 km/hRässi66 kirjoitti:Missä ne kiekkamittarilliset pohjat luuhaa? Kaikki tunig-miehet ajaa 200D:llä?
Rudella iltameikki meleko hyvin kuosissa, värivoide peittää sängenkin.
Irroitat nopeusmittarin viisarin varovasti! Esim: haarukalla kampeamalla tai pienet sivuleikkurit sinne ja kampeat ylöspäin. Sen jälkeen pienellä talttapäisellä meiselillä irroitat kaksi tummanpuhuvaa ruuvia ja tausta on irti!kari.j kirjoitti:mitenkäs w201 saa tuon nopeusmittarin taustan irti?
joo, pitää laitaa noin -20km alle nollatapin ja sit nostaa tapin päälle. alkuperäisen asennon näkee kun ennen irrotusta nostaa viisarin tapin yli jolloin se hakeutuu jousen vapaakohtaan. kokemusta kantapeän kautta!audimies kirjoitti:Irroitat nopeusmittarin viisarin varovasti! Esim: haarukalla kampeamalla tai pienet sivuleikkurit sinne ja kampeat ylöspäin. Sen jälkeen pienellä talttapäisellä meiselillä irroitat kaksi tummanpuhuvaa ruuvia ja tausta on irti!kari.j kirjoitti:mitenkäs w201 saa tuon nopeusmittarin taustan irti?
Takaisin viisari menee painamalla ja muista laittaa oikeaan asentoon ,muuten näyttää liikaa!